Όσο και αν ακούγεται απίστευτο, η Κυβέρνηση προσανατολίζεται να μετακυλήσει -στον κρατικό κορβανά- όλο το κόστος των μειώσεων των διοδίων, που θα αγγίζει σε ορισμένες περιπτώσεις και το 50% !

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Αποκαλύψεις», μεταξύ των Συμπληγάδων του κινήματος “Δεν πληρώνω – Δεν πληρώνω” και των ρητών υποχρεώσεων, που απορρέουν από τις συμβάσεις που συνήψε ο Γ. Σουφλιάς το 2007, βρίσκεται η κυβέρνηση, που προσανατολίζεται να πληρώσει το συνολικό κόστος της επικείμενης μείωσης των διοδίων από το δημόσιο ταμείο.
Το καυτό ζήτημα των τιμών των διοδίων, που έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων ιδιαίτερα στις τοπικές κοινωνίες και έχει γιγαντώσει το “κίνημα” της ανυπακοής, με αποτέλεσμα τη μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων τείνει να μετατραπεί σε… επικίνδυνη μόδα.
Σε αυτό το εκρηκτικό σκηνικό, που έχει διαμορφωθεί, η κυβέρνηση αναζητά εξόδους διαφυγής και προσανατολίζεται σε λύσεις – εξπρές,  οι οποίες κατά πληροφορίες προβλέπουν ότι το συνολικό ποσό της μείωσης – που θα αγγίζει ακόμη και το 50% σε περιπτώσεις υπό κατασκευή ακόμη οδικών αξόνων – θα βαρύνει εξ ολοκλήρου την πλευρά του Δημοσίου (!) και όχι αυτήν των κοινοπραξιών, παρά τις διαβεβαιώσεις των δύο πλευρών ότι οι σχετικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Και αυτό γιατί στην κυβέρνηση συνειδητοποιούν ότι οι ετεροβαρείς – σύμφωνα πάντα με κυβερνητικούς αξιωματούχους – συμβάσεις παραχώρησης, που συνήψε ο πρώην Υπουργός, Γιώργος Σουφλιάς το 2007, ψαλιδίζουν στο ελάχιστο τους διαθέσιμους ελιγμούς, αλλά και ότι οι κατασκευάστριες εταιρείες δεν επιδεικνύουν διάθεση υπαναχώρησης από τα κέρδη, που απορρέουν από αυτές.
Τα παραπάνω βεβαίως τελούν υπό την αίρεση του Υπουργείου Οικονομικών, το οποίο θα έχει και τον τελευταίο λόγο σε όποια λύση τελικώς προκριθεί, καθώς όπως διαρρέεται από αρμόδιες κυβερνητικές πηγές, η “διευκόλυνση” του Δημοσίου θα αντισταθμιστεί από την αξιοποίηση μελλοντικών εσόδων, που θα προέλθουν από την ολοκλήρωση των υπό κατασκευή τμημάτων των αυτοκινητοδρόμων.