current views are: 1

9 Οκτωβρίου 2013
Δημοσίευση17:56

ΣΥΡΙΖΑ: Ετοιμάζουν νέα καρτέλ στο χώρο των αερομεταφορών

Νέα καρτέλ ετοιμάζονται στο χώρο των αερομεταφορών, αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του για την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines.

Δημοσίευση 17:56’
αρθρο-newpost

Νέα καρτέλ ετοιμάζονται στο χώρο των αερομεταφορών, αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του για την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines.

Νέα καρτέλ ετοιμάζονται στο χώρο των αερομεταφορών, αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του για την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines.

Όπως τονίζει η αξιωματική αντιπολίτευση, η δημόσια Ολυμπιακή υπέστη για δεκαετίες μια διαχρονική λεηλασία, μια επιχειρησιακή απαξίωση και μια μιντιακή καταβαράθρωση άνευ προηγουμένου, και αφού πουλήθηκε σε σωτήρα ιδιώτη για να σπάσει το δήθεν κρατικό μονοπώλιο, τώρα εξαγοράζεται από άλλη ιδιωτική εταιρεία δημιουργώντας ένα πραγματικό ιδιωτικό μονοπώλιο, με δυσμενείς συνέπειες για τους επιβάτες, την οικονομία και την περιφερειακή συνοχή της χώρας.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης: «Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε ελλείμματα  συσσωρευτήκαν από τον ιδιώτη, τον όμιλο Μαρφίν, σε λιγότερα από τρία χρόνια, επιβεβαιώνοντας κατά γράμμα τις προβλέψεις του ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα η ιδία η Κομισιόν έκρινε την ιδιωτική ΟΑ μη βιώσιμη Ταυτόχρονα χιλιάδες εργαζόμενοι απολύθηκαν από την Δημόσια ΟΑ, ενώ εκατοντάδες εργαζόμενοι απολύθηκαν από την ιδιωτική. Αυτοί που έμειναν, αντιμετωπίζουν το φάσμα της απόλυσης με την συγχώνευση με την ΑEGEAN».

Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, το τοπίο στις αερομεταφορές, όπου η ίδια η Lufthansa, ζητεί το κλείσιμο 22 αεροδρομίων προετοιμάζει την είσοδο της εταιρείας αυτής στην ελληνική εσωτερική αγορά, αφού «οι ελεύθεροι ουρανοί» είναι μια πραγματικότητα στην Ε.Ε.

«Ελέγχοντας και την ίδια την Αegean, που ουσιαστικά είναι δορυφόρος στην παγκόσμια συμμαχία που η Lufthansa παίζει πρωτεύοντα ρόλο, ολόκληρη η αγορά στις αερομεταφορές,  στην Ελλάδα,  μετατρέπεται σε “πίσω αυλή” πανίσχυρων αεροπολιτικών καρτέλ», προσθέτει.

Καταλήγοντας ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει ότι μια δημόσια αεροπορική εταιρεία, απαλλαγμένη από την κομματοκρατία, με στρατηγική ανάπτυξη στην Ελλάδα και στον κόσμο,  με αμοιβαίες και ισότιμες αεροπορικές συμμαχίες, με προσιτούς ναύλους,  μπορεί και πρέπει να παίξει έναν στρατηγικό ρόλο στην οικονομική, τουριστική, γεωπολιτική, γεωγραφική και δημογραφική ανάπτυξη της χώρας.


σχετικα αρθρα