current views are: 2

13 Νοεμβρίου 2013
Δημοσίευση11:24

Όλο το παρασκήνιο της μονομαχίας για τα «χρυσά» υποβρύχια

Πολλά μυστικά και συμφέροντα κρύβονται πίσω από την υπόθεση των υποβρυχίων  σύμφωνα με  ανθρώπους που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα που μετά τις πρόσφατες απειλές του Ευάγγελου Βενιζέλου και πρώην υπουργού Εθνικής Άμυνας στη Βουλή ο οποίος κάλεσε τον Αλέξη Τσίπρα σε… μονομαχία αποκαλύψεων, αρχίζουν να κυκλοφορούν ως φήμες αλλά και απορίες.

Δημοσίευση 11:24’
αρθρο-newpost

Πολλά μυστικά και συμφέροντα κρύβονται πίσω από την υπόθεση των υποβρυχίων  σύμφωνα με  ανθρώπους που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα που μετά τις πρόσφατες απειλές του Ευάγγελου Βενιζέλου και πρώην υπουργού Εθνικής Άμυνας στη Βουλή ο οποίος κάλεσε τον Αλέξη Τσίπρα σε… μονομαχία αποκαλύψεων, αρχίζουν να κυκλοφορούν ως φήμες αλλά και απορίες.

Ρεπορτάζ : Γιάννης Κοκκινίδης

Πολλά μυστικά και συμφέροντα κρύβονται πίσω από την υπόθεση των υποβρυχίων σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα που μετά τις πρόσφατες απειλές του Ευάγγελου Βενιζέλου και πρώην υπουργού Εθνικής Άμυνας στη Βουλή ο οποίος κάλεσε τον Αλέξη Τσίπρα σε… μονομαχία αποκαλύψεων, αρχίζουν να κυκλοφορούν ως φήμες αλλά και απορίες.

Πηγές του newpost.gr που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση θεωρούν ότι υπάρχει θέμα με τις συμφωνίες και τη διαχείριση του καυτού θέματος, παράλληλα εκτιμούν ότι ο Αλ.Τσίπρας προβαίνει σε κινήσεις εντυπωσιασμού για τα «ψηφαλάκια».

Όσο για το ενδεχόμενο να παραλάβουμε ποτέ αυτά τα έρμα υποβρύχια αν και τα έχουμε πληρώσει 2,6 δις ευρώ και τα έχει μεγάλη ανάγκη το Πολεμικό Ναυτικό, είναι αβέβαιο έως απίθανο…

Ήδη τα πέντε υποβρύχια που βρίσκονται στον τάκο του Σκαραμαγκά εδώ και πολύ καιρό έχουν υποστεί σοβαρή φθορά καθώς είναι εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες και στην αχρηστία. Ορισμένα μηχανολογικά και ηλεκτρονικά συστήματα τους θα πρέπει να αντικατασταθούν λόγο παρέλευσης συγκεκριμένου χρόνου ζωής που έχουν.

Ποιος επιχειρηματίας θα κερδίσει από το λουκέτο στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ή ποίος θέλει να τα αγοράσει για ένα ευρώ;

Δεν διαφαίνεται επιχειρηματικό ενδιαφέρον.  Εκτός βέβαια αν μαζί με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά δοθεί και πάλι η σχετική προίκα… Το θέμα είναι πως με καθαρά οικονομικό και επιχειρηματικό σχεδιασμό δεν οδηγεί σε κέρδος για τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο.

Φοβάται την εξεταστική ο Ευάγγελος Βενιζέλος ή την επιθυμεί για να προβεί σε αποκαλύψεις;

Κάποιος, όμως, πρέπει να απαντήσει καίρια ερωτήματα.

Γιατί αποφασίστηκε τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά στα οποία ήταν ιδιοκτήτρια HDW Thessen Krupp (κατασκευάστρια εταιρία των υποβρυχίων) να φορτωθούν σε «τρίτο» καθώς αυτή διαδικασία θα περιέπλεκε ακόμα περισσότερο την πολύ μπερδεμένη κατάσταση;

Ποια ήταν η οικονομική κατάσταση της HDW;

Μήπως η γερμανική εταιρία είχε χρέος 1 δις ευρώ και κάθε χρόνο διέβλεπε ότι θα «μπαίνει μέσα» πεντακόσια εκατομμύρια ευρώ;

Γιατί δεν προσπαθήσαμε να έρθουμε σε διακρατική συμφωνία με τη Γερμανία μήπως και βρεθεί λύση;

Ποιός δικηγόρος συμμετείχε στη διαμόρφωση της εν λόγω συμφωνίας με τον Ι. Σάφα;

Ήταν ο ίδιος δικηγόρος που είχε χρησιμοποιήσει και ο Άκης Τσοχατζόπουλος για την αρχική σύμβαση των υποβρυχίων με τη HDW;

Μήπως τον ίδιο δικηγόρο δεν πρότεινε να προσλάβει ως νομικό σύμβουλος και ο Ι. Σάφα;

Μήπως ο δικηγόρος αυτός συμμετείχε και στο πρώτο Δ.Σ των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά ως προσωπικό του νέου ιδιοκτήτη;

Μόλις έκλεισε η συμφωνία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στον Ι. Σάφα, γιατί πληρώθηκαν 300.000.000 ευρώ χωρίς καμία διασφάλιση για την παράδοση των υποβρυχίων στο Πολεμικό Ναυτικό;

Αυτά τα 300.000.000 ευρώ σε ποια τσέπη πήγαν τελικά;

Μήπως εξοφλήθηκε η Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία;

Δεσμεύτηκε σε τίποτα η HDW, αν όντως εξοφλήθηκε;

Τελικά γνώριζε ο Ι. Σάφα για το πρόστιμο που έχει επιβληθεί στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και από 200.000.000 ευρώ έχει φτάσει να είναι σήμερα 500.000.000 εκ. ευρώ;

Αληθεύει ότι του είχαν πει να κάνει τα «στραβά μάτια» στο πρόστιμο αυτό επειδή θα του έδιναν «δώρο» μια άλλη μεγάλη δουλειά και θα έβγαζε από εκεί τα «σπασμένα»;

Και τώρα πάμε στον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλ. Τσίπρα.

Τι επιδιώκει με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά;

Να αποζημιώσουμε τον Ι. Σάφα και να έρθουν και πάλι τα ναυπηγεία στην ιδιοκτησία του κράτους;

Που θα ανέλθει το τίμημα;

Έχει μέλλον ο ναυπηγοεπισκευαστικός τομέας στη χώρα μας ή είναι παθητικός;

Υπάρχει κανείς που να τα θέλει να τα πάρει έστω και για ένα ευρώ;

Τα ερωτήματα αυτά σίγουρα θέλουν απαντήσεις εδώ και τώρα.

Δεν μπορεί σε ένα λαό που αιμορραγεί και δεν έχει να ταΐσει τα παιδιά του, να πετάγονται από το κράτος στη θάλασσα δισεκατομμύρια χωρίς αντίκρισμα.

Μπορεί να υπάρχουν απαντήσεις από τις εμπλεκόμενες πλευρές που να φωτίσουν τη τόσο σκοτεινή αυτή υπόθεση. Πρέπει όμως να δοθούν και να υπάρξει βούληση για να ξεκαθαρίσει η ιστορία. Και να μην παρακολουθήσουμε ένα παρόμοιο σήριαλ με την εξεταστική του Άκη Τσοχατζόπουλου.


σχετικα αρθρα