current views are: 1

15 Νοεμβρίου 2013
Δημοσίευση04:42

Αναχωρεί ο συρμός του Μετρό με προορισμό την… Ελλάδα εκτός κρίσης

Να δουν πού έβαλαν τα λεφτά τους και να αποφασίσουν πότε θα δώσουν κι άλλα, ήρθαν να επιθεωρήσουν για πρώτη φορά οι διοικούντες της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ), που επισκέφθηκαν το Μετρό, θέτοντας θέμα άμεσης χρηματοδότησης της νέας Γραμμής 4, προς το Γαλάτσι.

Δημοσίευση 04:42’
αρθρο-newpost

Να δουν πού έβαλαν τα λεφτά τους και να αποφασίσουν πότε θα δώσουν κι άλλα, ήρθαν να επιθεωρήσουν για πρώτη φορά οι διοικούντες της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ), που επισκέφθηκαν το Μετρό, θέτοντας θέμα άμεσης χρηματοδότησης της νέας Γραμμής 4, προς το Γαλάτσι.

Ρεπορτάζ : Σταυριανή Καραμανίδη

Να δουν πού έβαλαν τα λεφτά τους και να αποφασίσουν πότε θα δώσουν κι άλλα, ήρθαν να επιθεωρήσουν για πρώτη φορά οι διοικούντες της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ), που επισκέφθηκαν το Μετρό, θέτοντας θέμα άμεσης χρηματοδότησης της νέας Γραμμής 4, προς το Γαλάτσι.

Τον πρόεδρο της ΕΤΕπ, Βέρνερ Χόγιερ ξενάγησε στο νέο σταθμό του μετρό στο Ελληνικό, ο υπουργός μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος αναφέρθηκε στην ενίσχυση των υποδομών και των μεταφορών της χώρας, ως έναν από τους βασικούς τομείς που μπορεί να βοηθήσουν την Ελλάδα στην προσπάθεια εξόδου από την κρίση. «Οι μεταφορές είναι ένας τομέας που μπορεί να αποφέρει έσοδα στη χώρα, καθώς η Ελλάδα είναι η φυσική πύλη της ΕΕ για την αναπτυσσόμενη Τουρκία, την Κύπρο, το Ισραήλ, τη Μέση Ανατολή, τα νέα κέντρα παραγωγής της Ασίας. Αποτελεί εναλλακτική διαδρομή προς το στενό των Δαρδανελίων. Είναι πύλη για τη Ρωσία και τη Μαύρη Θάλασσα», τόνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης.

Οι εμπλεκόμενοι δήμαρχοι από την πλευρά τους, βλέπουν –κατά την οπτική του υπουργού- χρήματα να έρχονται, αλλά να κατευθύνονται σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές τσέπες.

«Το δικό μας αίτημα και των γύρω δήμων, που τελικά δεν έγινε δεκτό, ήταν η καινούρια γραμμή του μετρό που θα φτάνει στο Γαλάτσι, να επεκτεινόταν ως την Πεύκη και την Λυκόβρυση, για να εξυπηρετούνται και εκείνοι οι δημότες. Τελικά αποφασίστηκε, μετά το ύψος του Γαλατσίου, να κάνει στροφή, με τερματικό σταθμό στον Περισσό», επισημαίνει στο newpost.gr ο δήμαρχος της Νέας Ιωνίας, Ηρακλής Γκότσης, σχολιάζοντας ότι «παρεμπιπτόντως, η Πεύκη και η Λυκόβρυση, δεν είναι προορισμοί εμπορικού ενδιαφέροντος».

«Προσωπική μου άποψη είναι ότι όπως σχεδιάστηκε η γραμμή στην ουσία εξυπηρετεί το Mall, το υπό κατασκευή γήπεδο της ΑΕΚ, αλλά και ένα καινούριο εμπορικό που σχεδιάζει να φτιάξει επιχειρηματίας δίπλα στον σταθμό του Περισσού», καταλήγει ο δήμαρχος.

Σύμφωνα με τα γραφικά της Αττικό Μετρό Α.Ε., η νέα γραμμή 4, θα φτάσει τελικά στην Πεύκη, «αλλά μετά από πάρα πολλά χρόνια, ειδικά όπως είναι τώρα τα οικονομικά της Ελλάδας», όπως υποστηρίζουν οι δήμαρχοι. Για αρχή εξετάζεται η κατασκευή των πρώτων 9 σταθμών: (Περισσός, Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Κολωνάκι και κατάληξη στον σταθμό Ευαγγελισμού της υπάρχουσας γραμμής 2).

Τον προϋπολογισμό του έργου, που εκτιμάται στο 1 δισ. ευρώ μελετά η ΕΤΕπ. Ο κ. Χόιερ έδειξε ενδιαφέρον για την άμεση χρηματοδότηση της συγκεκριμένης γραμμής, ενώ ανοιχτό το ενδεχόμενο της χρηματοδότησης και της επέκτασης του μετρό από Ελληνικό έως τη Γλυφάδα.


σχετικα αρθρα