Τραβάει το σκοινί ο Τατσόπουλος με «φόντο» την κόντρα ΣΥΡΙΖΑ - «Νέων»

Τραβάει το σκοινί ο Τατσόπουλος με «φόντο» την κόντρα ΣΥΡΙΖΑ - «Νέων»

Γράφει ο Παναγιώτης Βελισσάρης - Λυμπερίδης

Στα άκρα φαίνεται πως οδηγείται ο Πέτρος Τατσόπουλος, καθώς όσο περνούν οι ημέρες διαφοροποιείται όλο και περισσότερο από τις κεντρικές πολιτικές επιλογές του ΣΥΡΙΖΑ

Το όνομά του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ακούγεται συχνά – πυκνά το τελευταίο διάστημα στην Κουμουνδούρου και... όχι για καλό.

Εν αρχή ήταν η επίθεση που εξαπέλυσε κατά του Μανώλη Γλέζου, που τον παρομοίασε με τον γέρο Μαθουσαλίξ, από τη γνωστή σειρά κόμιξ «Αστερίξ», ενώ την περασμένη εβδομάδα κράτησε σαφείς αποστάσεις από την απόφαση του κόμματος να διοργανωθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας την ώρα που βρισκόταν σε εξέλιξη η συζήτηση επί της πρότασης δυσπιστίας στη Βουλή, την οποία και χαρακτήρισε λάθος.

Το επόμενο χτύπημα του κ. Τατσόπουλου αφορούσε τα σενάρια συνεργασίας μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και Ανεξάρτητων Ελλήνων όπου και πλέον εξέφρασε ανοιχτά τη διαφωνία του στο ενδεχόμενο συνεργασίας μεταξύ των δύο κομμάτων, ενώ εξαπέλυσε και σφοδρή επίθεση στον πρόεδρο των ΑΝΕΛ Πάνο Καμμένο, αν και αναγκάστηκε να προχωρήσει σε διορθωτικές δηλώσεις.

Και σήμερα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ προχώρησε μερικά βήματα παραπέρα. 

Σε άρθρο του στην εφημερίδα «Τα Νέα», ο κ. Τατσόπουλος στηλίτευσε την αντίδραση της Κουμουνδούρου στο σκίτσο του σκιτσογράφου Δημήτρη Χατζόπουλου που διακωμωδούσε τις αντιδράσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου και της Ραχήλ Μακρή κατά τα όσα συνέβησαν έξω από το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, το οποίο είχε χαρακτηριστεί «σεξιστικό».

Το άρθρο του κ. Τατσόπουλου είχε τίτλο «το τριπλό ατόπημα της Αυγής» και κατηγορεί την εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ ότι συνδύασε την κυριολεξία με την ηθικολογία και την πολιτική ορθότητα.

Αναλυτικά το άρθρο του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ:

«Στην εκλεκτή συντροφιά των σκιτσογράφων που επικράτησε στον ημερήσιο Τύπο μετά τη Μεταπολίτευση - τον Γιάννη Ιωάννου, τον Γιάννη Καλαϊτζή, τον Στάθη Σταυρόπουλο, τον Ανδρέα Πετρουλάκη - περιλαμβάνεται αναμφίβολα ο Δημήτρης Χαντζόπουλος. Παρακολουθώ χρόνια τη δουλειά του - αυτό το αφαιρετικό σκίτσο με τα ανθρώπινα περιγράμματα, που δίνει φωνή και άποψη στις σκιές. Το χιούμορ του πάντα αιχμηρό, ενίοτε βιτριολικό, απάνθρωπα ευθύβολο για όποιον δύσμοιρο μπει στο στόχαστρό του και θελήσει ν' αποφύγει τα σκάγια.

Σας ομιλώ μετά λόγου γνώσεως, καθότι υπήρξα κι εγώ ένα από τα αναρίθμητα θύματά του. Εχω γράψει σε ανύποπτο χρόνο ότι ορισμένα σχέδιά του έχουν την πυκνότητα δοκιμίου - κι επιπλέον σκάει το χειλάκι σου, κάτι που σπανίως συμβαίνει με τα αυθεντικά δοκίμια. Η ελευθερία των συνειρμών του, η αναίδεια και η βλασφημία τους σε αφήνουν συχνά άφωνο. Ερχεται κι επανέρχεται σε μοτίβα που εκτείνονται από κλασικούς πίνακες έως σύγχρονα γκραφίτι - με μοναδικό σκοπό να τα εμβολίσει και να τα βυθίσει αύτανδρα. Ο τύπος δεν παίζεται.

Οι σεξουαλικοί συνειρμοί κατέχουν ιδιαίτερη θέση σε αυτή την πανδαισία. Θυμάμαι πως τον καιρό της τρικομματικής διακυβέρνησης είχε εξαντλήσει όλες τις παραλλαγές ενός ιψενικού ερωτικού τριγώνου, με τον Σαμαρά, τον Βενιζέλο και τον Κουβέλη να εναλλάσσονται σε σκηνές ζηλοτυπίας, άλλοτε σε παγκάκια και άλλοτε σε κρεβατοκάμαρες. Εικάζω ότι η χειρότερη δυνατή ανάγνωση των σκίτσων του είναι εκείνη που συνδυάζει την κυριολεξία με την ηθικολογία και την πολιτική ορθότητα - ένα τριπλό ατόπημα, στο οποίο υπέπεσε πρόσφατα η «Αυγή» αποτιμώντας τον. Σεξιστής ο Χαντζόπουλος; Μισογύνης; Μισάνθρωπος; Και λίγα λέμε. Υποκείμενα σαν κι ελόγου του μπορεί να ιχνογραφήσει μονάχα το δικό του πενάκι».

Έπειτα και από το τελευταίο «χτύπημα» του κ. Τατσόπουλου, η φράση του γραμματέα της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Βούτση, «θα τα πούμε την Τρίτη», αποκτά νέο νόημα...

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο