current views are: 1

22 Νοεμβρίου 2013
Δημοσίευση12:11

Κεφαλογιάννη: Η Ελλάδα κατέκτησε τη θέση της στον διεθνή ανταγωνισμό

Τους άξονες της ολοκληρωμένης τουριστικής στρατηγικής της Ελλάδας παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη στη διάρκεια ομιλίας της σε εκδήλωση στο πλαίσιο της εκθεσης Τουρισμού «Philoxenia» στη Θεσσαλονίκη.

Δημοσίευση 12:11’
αρθρο-newpost

Τους άξονες της ολοκληρωμένης τουριστικής στρατηγικής της Ελλάδας παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη στη διάρκεια ομιλίας της σε εκδήλωση στο πλαίσιο της εκθεσης Τουρισμού «Philoxenia» στη Θεσσαλονίκη.

Τους άξονες της ολοκληρωμένης τουριστικής στρατηγικής της Ελλάδας παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη στη διάρκεια ομιλίας της σε εκδήλωση στο πλαίσιο της εκθεσης Τουρισμού «Philoxenia» στη Θεσσαλονίκη.

Οι άξονες αυτοί είναι:

  • Η εξασφάλιση και ανάπτυξη του μεριδίου της Ελλάδας σε χώρες της Ευρώπης που παραδοσιακά επιλέγουν ελληνικούς προορισμούς.
  • Η ανάπτυξη σε αγορές όπως η Ρωσία, η Κίνα και η Λατινική Αμερική, η Τουρκία και το Ισραήλ.
  • Η ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών, η ανάπτυξη νέων παρεχομένων τουριστικών υπηρεσιών και η ανάπτυξη σχέσεων στη διεθνή τουριστική αγορά και με συγκεκριμένους tour operators.

Η υπουργός Τουρισμού απευθύνθηκε και στον ιδιωτικό τομέα λέγοντας ότι «διανύουμε μια περίοδο μεγάλων ευκαιριών» στη χώρα μας και κάλεσε τους ιδιώτες επενδυτές να τις αξιοποιήσουν και να επενδύσουν στο χώρο του τουρισμού.

Η κ. Κεφαλογιάννη είπε ότι το 2013 πήγαμε πολύ καλά στον τουρισμό και ότι η Ελλάδα, ως τουριστικός προορισμός, κατέκτησε τη θέση της στο διεθνή ανταγωνισμό, επειδή απέδωσαν οι σκληρές και συνεχείς προσπάθειες που καταβλήθηκαν.

Παράλληλα, δήλωσε αισιόδοξη και για το 2014, αλλά τόνισε πως πρέπει να υπάρξει κοινός βηματισμός και συντονισμός.

Όπως είπε, ο στόχος είναι η παραγωγή ενός σύγχρονου τουριστικού προϊόντος και να διασφαλίσει η Ελλάδα τη θέση που της αξίζει στο διεθνές τουριστικό στερέωμα.


σχετικα αρθρα