Σε σύγχρονο πολιτικό οργανισμό μετατρέπεται η ΝΔ

Σε σύγχρονο πολιτικό οργανισμό μετατρέπεται η ΝΔ

Η ταμπέλα με τον τίτλο «Νέα Δημοκρατία» ανέβηκε στο κτίριο της Λεωφόρου Συγγρού με αριθμό 340, τον Ιανουάριο του 2011. Δύο χρόνια μετά, αν κάποιος περάσει το κατώφλι των κεντρικών γραφείων του φιλελεύθερου πολιτικού σχηματισμού της χώρας, θα διαπιστώσει ότι έχουν αλλάξει πολλά, κυρίως στη δομή και τη λειτουργία του κόμματος.

Παλαιοκομματικές λογικές, καμαρίλα και κλειστές πόρτες ανήκουν στο παρελθόν και η Νέα Δημοκρατία λειτουργεί πια στο πρότυπο των σύγχρονων ευρωπαϊκών πολιτικών οργανισμών και πιο κοντά στην κοινωνία. Αθόρυβα, στη σκιά της κυβερνητικής πολιτικής που συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας λόγω της οικονομικής κατάστασης που βρίσκεται η χώρα, αλλά στηρίζοντας το κυβερνητικό έργο, ολοκληρώθηκε η οργανωτική ανασυγκρότηση του κόμματος σε δύο φάσεις και με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών. 

Η νέα οργανωτική δομή 

Η πρώτη φάση έγινε με διάλογο στο διαδίκτυο, όπου συμμετείχαν περισσότερα από 1200 μέλη των ΝΟΔΕ από όλη την Ελλάδα αλλά και με συναντήσεις με τους προέδρους των Νομαρχιακών από όλη τη χώρα. Κατά τη δεύτερη φάση, έγινε πράξη το νέο μοντέλο που ενέκρινε η Πολιτική Επιτροπή. Πιο συγκεκριμένα συγχωνεύτηκαν:
* οι Γραμματείες του κόμματος από 23 σε 8
* οι τοπικές οργανώσεις από 845 σε 329
* οι νομαρχιακές επιτροπές από 71 σε 64.
Σε επίπεδο προσώπων, τα στελέχη ανανεώθηκαν σε ποσοστό 60%, με νέα πρόσωπα, επιτυχημένους επαγγελματίες στο χώρο τους, που ανέλαβαν θέσεις κλειδιά όπως στον Πολιτικό Σχεδιασμό ή στις Διεθνείς Σχέσεις. Ωστόσο, η μεγάλη καινοτομία και αλλαγή στην οργανωτική δομή, αφορά τους θετικούς τομείς στις ΝΟΔΕ, σε μια προσπάθεια να έρθει η κοινωνία μέσα στο κόμμα.
Πλέον σε κάθε νομαρχιακή οργάνωση άνθρωποι με κύρος 
(γιατροί για την υγεία, μηχανικοί για τις υποδομές, δικηγόροι για τη Δικαιοσύνη κοκ) έχουν αναλάβει να παράγουν στοχευμένη πολιτική για τις περιοχές τους, ώστε να υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις και παρέμβαση στις τοπικές κοινωνίες. 

Εκστρατείες με την κοινωνία για την κοινωνία

* Η εκστρατεία κατά της βίας «Φτάνει Πια»
Με λογότυπο το γνωστό σήμα του απαγορευτικού πάνω από τη λέξη «βία», η ΝΔ ξεκίνησε τη συγκεκριμένη εκστρατεία, αμέσως μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα από τα μέλη της Χρυσής Αυγής, με μια ακτιβιστική ενέργεια στο Πάρκο Ελευθερίας στην Αθήνα.
Κεντρικό πολιτικό μήνυμα της εκστρατείας ήταν η καταδίκη της βίας από όπου κι αν προέρχεται, όποιον και αν στοχεύει, όποιο πρόσχημα και αν επικαλείται. Παράλληλα παρουσιάστηκαν αρχές και προτάσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου, ενώ σχετικές δράσεις , συγκεντρώσεις και συζητήσεις έγιναν σε άλλες 10 πόλεις.

* Εκστρατεία για την επιχειρηματικότητα
Με αφορμή την 6η Παγκόσμια Εβδομάδα Επιχειρηματικότητας, η ΝΔ, διοργάνωσε 5 θεματικές εκδηλώσεις σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, με τον ευρηματικό τίτλο «Οι Καινοτόμοι». Στις εκδηλώσεις αυτές παρουσιάστηκαν εναλλακτικές προτάσεις, αλλά και επιτυχημένα concepts στην αγροτική παραγωγή, τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, τον Τουρισμό και τις start ups επιχειρήσεις. Εντύπωση προκάλεσαν και τα «φρέσκα» posters για την προβολή των εκδηλώσεων αυτών, στα social media.

* Προβολή του κυβερνητικού έργου στο διαδίκτυο
Τα έξυπνα, με ζωντανά χρώματα, γραφήματα (posters), χρησιμοποιήθηκαν και για την στήριξη και την προβολή του κυβερνητικού έργου στο διαδίκτυο, σε μια σειρά θεμάτων, όπως για τη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 23% στο 13%, τη χορήγηση του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης, το εισιτήριο πρόσβασης στις πρωτοβάθμιες υπηρεσίες υγείας κλπ.

* Πρωτοβουλία «Στηρίζω»
Κεντρική θέση στις εκστρατείες της ΝΔ, έχει η πρωτοβουλία «Στηρίζω», για τη στήριξη των ανθρώπων που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Σε συνεργασία με τα σύγχρονα κοινωνικά δίκτυα, τις δράσεις της Εκκλησίας και την εθελοντική προσφορά του καθενός, τα στελέχη της Λεωφόρου Συγγρού, ξεκίνησαν την προσπάθεια για την ανακούφιση των πολιτών που δοκιμάζονται.
Στο πλαίσιο αυτό, 4 τόνοι τροφίμων και 12.500 είδη ρουχισμού προσφέρθηκαν στα συσσίτια των μητροπόλεων της χώρας, μοιράστηκαν 6.000 παιχνίδια και 2.500 βιβλία, προσφέρθηκαν σχολικές τσάντες και σχολικό υλικό στη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων και υπολογιστές στα Κέντρα Ημερήσιας Φιλοξενίας Αστέγων Αθήνας και Πειραιά, χτίστηκαν κοινωνικές βιβλιοθήκες στις παιδουπόλεις κα.

* Εκστρατεία «Στηρίζω το Παιδί»
Ιδιαίτερη ευαισθησία έδειξαν τα στελέχη της ΝΔ για τα μικρά παιδιά που έχουν ανάγκη. Μέσα από το πρόγραμμα «Στηρίζω το Παιδί», συγκεντρώθηκαν χρήματα για την ενίσχυση του προγράμματος παιδικού εμβολιασμού της UNICEF, προσφέρθηκαν βιβλία και παιχνίδια σε ιδρύματα και δομές παιδικής προστασίας, ενώ σε όλα τα αρμόδια υπουργεία παραδόθηκαν φάκελοι με θεσμικές προτάσεις για τη θεσμική προστασία.

* Προετοιμασία για τις αυτοδιοικητικές εκλογές
Σε μεγάλο ποσοστό η Λεωφόρος Συγγρού έχει ολοκληρώσει το scouting για στελέχη στους Δήμους και τις Περιφέρειες της χώρας που κινούνται κοντά στις θέσεις της ΝΔ, για τις επικείμενες εκλογές. Για πρώτη φορά, η επεξεργασία γίνεται τόσο νωρίς, ώστε οι υποψήφιοι να έχουν το χρόνο να προετοιμαστούν.  Παράλληλα η Γραμματεία Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας, θα παρέχει σε σημαντικό αριθμό υποψηφίων Περιφερειαρχών και Δημάρχων, επικοινωνιακή υποστήριξη, με portfolio γραφιστικών και διαδικτυακών εφαρμογών, προκειμένου να μειωθούν τα έξοδα των προεκλογικών εκστρατειών.

Π.Ρ.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο