current views are: 1

26 Μαρτίου 2014
Δημοσίευση18:32

«Πυρ ομαδόν» κατά Χατζηδάκη για ταξί και γάλα

Το «βήμα πίσω» του υπουργείου Ανάπτυξης για το πλαίσιο απελευθέρωσης της αγοράς των ταξί, αλλά και για το ζήτημα του γάλακτος, προκάλεσε ομαδικά λεκτικά «πυρά» κατά του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη και νέους ενδοκυβερνητικούς κλυδωνισμούς, αφού οι αιχμές προήλθαν από στελέχη του ΠΑΣΟΚ.

Δημοσίευση 18:32’
αρθρο-newpost

Το «βήμα πίσω» του υπουργείου Ανάπτυξης για το πλαίσιο απελευθέρωσης της αγοράς των ταξί, αλλά και για το ζήτημα του γάλακτος, προκάλεσε ομαδικά λεκτικά «πυρά» κατά του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη και νέους ενδοκυβερνητικούς κλυδωνισμούς, αφού οι αιχμές προήλθαν από στελέχη του ΠΑΣΟΚ.

Το «βήμα πίσω» του υπουργείου Ανάπτυξης για το πλαίσιο απελευθέρωσης της αγοράς των ταξί, αλλά και για το ζήτημα του γάλακτος, προκάλεσε ομαδικά λεκτικά «πυρά» κατά του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη και νέους ενδοκυβερνητικούς κλυδωνισμούς, αφού οι αιχμές προήλθαν από στελέχη του ΠΑΣΟΚ.

Η διατήρηση του πλαισίου, όπως προέκυψε στην πρωινή συνάντηση του κ. Χατζηδάκη με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη και τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιο Λυμπερόπουλο προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις, με τον εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ, Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο να γράφει στο Twitter:

«Μεταρρυθμίσεις με τον Θύμιο να συμφωνεί…. δεν υπαρχουν, τελικά από “μεταρρυθμιστές υπουργούς” πάμε καλά… από μεταρρυθμίσεις όμως;;;».

Λίγο αργότερα, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Θάνος Μωραΐτης, σε δήλωσή του τόνιζε ότι «τα προσχήματα περί προαπαιτούμενων της τρόικας έχουν πλέον καταρρεύσει και γελοιοποιηθεί! Αντί να κάνουν αυτό που συμφέρει την χώρα και την κοινωνία…. “ζυγίζουν” κοινωνικές ομάδες και μετράνε “κεφάλια” – ψηφαλάκια! Αν αυτό δεν είναι η επιτομή του πελατειακού κράτους τι είναι…».

Παράλληλα, στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής δήλωνε στο ίδιο μήκος κύματος: «Δεν ξέρουμε τι περνάνε και τι υπάρχει και κάποιοι περνάνε από την πίσω πόρτα τα θέματα τους. Αυτό είναι η επιτομή του πελατειακού κράτους και η επιτομή του πελατειακού κράτους έχει συγκεκριμένο εκπρόσωπο».

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την ψηφιακή σύγκλιση αρνήθηκε να απαντήσει για το θέμα των διατάξεων που αφορούν τα ταξί και τα φορτηγά, λέγοντας ότι θα πρέπει να έχει πρώτα μια ολοκληρωτική ενημέρωση από τον υπουργό Ανάπτυξης για το αποτέλεσμα της τελικής διαπραγμάτευσης που κάνει με τους εκπροσώπους της τρόικας και του ΟΟΣΑ και μετά να προβεί σε δήλωση.

«Υπάρχουν ορισμένες προτάσεις από την πλευρά του ΟΟΣΑ, τις έχει καταθέσει ο ΟΟΣΑ στο πλαίσιο αυτής της “εργαλειοθήκης”, η οποία έχει μια σειρά από προτάσεις και ρυθμίσεις για τις μεταφορές. Αυτές οι προτάσεις έχουν κατατεθεί στην ελληνική κυβέρνηση, η κυβέρνηση τις εξετάζει και στο τέλος θα υπάρξει μια θέση-τοποθέτηση ποιες απ’ αυτές θα γίνουν δεκτές, ποιες δεν θα γίνουν δεκτές, ποιες θα γίνουν δεκτές ενδεχομένως σε κάποιο σχετικό χρονικό διάστημα σύντομο ή πιο πέρα τα επόμενα χρόνια ή τους επόμενους μήνες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών.

Ο Κωστής Χατζηδάκης σχολίασε, με ανακοίνωσή του τις ρυθμίσεις που προωθούνται στο πλαίσιο της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ.

«Οι ρυθμίσεις που προωθούνται στο πλαίσιο της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ είναι ρυθμίσεις που θα λειτουργήσουν προς όφελος των καταναλωτών. Γι΄ αυτό είμαι και βέβαιος ότι όταν οι συνάδελφοι της πλειοψηφίας διαβάσουν στις λεπτομέρειές τους αυτές τις ρυθμίσεις, θα τις στηρίξουν» είπε.

«Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα ψηφίσουμε στη Βουλή των Ελλήνων να έχουμε στην πατρίδα μας ακριβό γάλα, ακριβά φάρμακα, ακριβά είδη πρώτης ανάγκης. Οι ρυθμίσεις αυτές είναι για τους πολλούς ανυπεράσπιστους καταναλωτές, είναι μεταρρυθμίσεις που έπρεπε να γίνουν εδώ και δεκαετίες, η Κυβέρνηση τις προχωρεί και είμαι βέβαιος ότι πολιτικά θα τις πιστωθεί» σημείωσε.


σχετικα αρθρα