current views are: 1

1 Μαΐου 2014
Δημοσίευση17:55

Αντίστροφη μέτρηση για την προβολή των τηλεοπτικών σποτ της ΝΔ

Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα ξεκινήσουν να προβάλλονται τα τηλεοπτικά σποτ της Νέας Δημοκρατίας ενόψει τον ευρωεκλογών και των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών .Το επικοινωνιακό επιτελείο της λεωφόρου Συγγρού βάζει τις τελευταίες πινελιές στα σποτ που θα προβληθούν στους τηλεοπτικούς δέκτες λίγες μόλις εβδομάδες πριν οι πολίτες προσέλθουν στις κάλπες.

Δημοσίευση 17:55’
αρθρο-newpost

Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα ξεκινήσουν να προβάλλονται τα τηλεοπτικά σποτ της Νέας Δημοκρατίας ενόψει τον ευρωεκλογών και των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών .Το επικοινωνιακό επιτελείο της λεωφόρου Συγγρού βάζει τις τελευταίες πινελιές στα σποτ που θα προβληθούν στους τηλεοπτικούς δέκτες λίγες μόλις εβδομάδες πριν οι πολίτες προσέλθουν στις κάλπες.

Γράφει ο Γιάννης Γιαννόπουλος

Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα ξεκινήσουν να προβάλλονται τα τηλεοπτικά σποτ της Νέας Δημοκρατίας ενόψει τον ευρωεκλογών και των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών. Το επικοινωνιακό επιτελείο της λεωφόρου Συγγρού βάζει τις τελευταίες πινελιές στα σποτ που θα προβληθούν στους τηλεοπτικούς δέκτες λίγες μόλις εβδομάδες πριν οι πολίτες προσέλθουν στις κάλπες.

Το μότο αυτών των σποτ δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό, ωστόσο όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν στο γεγονός ότι το διακύβευμα των εκλογών θα είναι ορατό όπως το έχει θέσει και στις τελευταίες δημόσιες τοποθετήσεις του ο Αντώνης Σαμαράς.

Οι λέξεις που αναμένεται να παίξουν δυνατά είναι η «σταθερότητα» η «αξιοπιστία» η «ανάπτυξη». Επιπλέον τα βασικά σημεία που θα αποτελέσουν σημείο αιχμής στην τηλεοπτική καμπάνια της ΝΔ θα είναι τα πρόσφατα οικονομικά επιτεύγματα όπως το πρωτογενές πλεόνασμα και η έξοδος στις αγορές ενώ η λέξη αξιοπιστία θα «ντυθεί» με πλάνα του ίδιου του πρωθυπουργού από τις επαφές του στην Ευρώπη.

Ένα σημείο που θα καταδεικνύουν τα σποτ αυτά θα είναι η αλλαγή του κλίματος και στο εσωτερικό της χώρας και εδώ υπάρχου αρκετές συμφωνίες μεγάλων επενδύσεων που έχουν κλειστεί από επιχειρηματικούς κολοσσούς που θα οδηγήσουν και στην δημιουργία θέσεων εργασίας αλλά θα φέρουν και επιπλέον επενδυτικά κεφάλαια στη χώρα.

Δυο είναι τα επιπλέον στοιχεία που θα κυριαρχήσουν στην επικοινωνιακή καμπάνια της ΝΔ.

Το πρώτο είναι ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς που στη ΝΔ θεωρούν ότι είναι το ισχυρότερο χαρτί του κόμματος αυτήν την στιγμή αφού δημοσκοπικά έχει τεράστια απήχηση στους πολίτες σε σχέση με τον Αλέξη Τσίπρα.

Το δεύτερο είναι τα λεγόμενα φάουλ του Αλέξη Τσίπρα και των στελεχών του κόμματός του. Από το σκίσιμο των μνημονίων, μέχρι την έξοδο από το ευρώ στη ΝΔ θεωρούν ότι υπάρχει μεγάλη γκάμα λαθών και αντικρουόμενων απόψεων στον ΣΥΡΙΖΑ που μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο.

Με τα μούτρα έχει πέσει το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ και στο χώρο των λεγόμενων social media αφού όλοι γνωρίζουν ότι κυρίως η νεολαία κάνει τις επιλογές της μέσω της κοινωνικής δικτύωσης. Και το Facebook και το Τwitter θα κατακλιστούν τις επόμενες ημέρες από αναρτήσεις φωτογραφίες και βίντεο σε μια προσπάθεια να έρθουν πιο κοντά στις θέσεις της ΝΔ η νέοι και οι νέες που δείχνουν να μιλούν ακόμη και απαξιωτικά πολλές φορές για την πολιτική.

 


σχετικα αρθρα