current views are: 3

12 Μαΐου 2014
Δημοσίευση19:02

Τα μηνύματα που λαμβάνουν από τις δημοσκοπήσεις στη ΝΔ

Καθημερινά το επικοινωνιακό επιτελείο της Λεωφόρου Συγγρού λαμβάνει κυλιόμενες «μυστικές» όπως συνηθίζουμε να τις αποκαλούμε δημοσκοπήσεις. Οι δημοσκοπήσεις αυτές συνδέονται άμεσα με τις κινήσεις τόσο του Αντώνη Σαμαρά όσο και με τις κινήσεις των υποψηφίων ευρωβουλευτών και δημάρχων.

Δημοσίευση 19:02’
αρθρο-newpost

Καθημερινά το επικοινωνιακό επιτελείο της Λεωφόρου Συγγρού λαμβάνει κυλιόμενες «μυστικές» όπως συνηθίζουμε να τις αποκαλούμε δημοσκοπήσεις. Οι δημοσκοπήσεις αυτές συνδέονται άμεσα με τις κινήσεις τόσο του Αντώνη Σαμαρά όσο και με τις κινήσεις των υποψηφίων ευρωβουλευτών και δημάρχων.

Γράφει ο Γιάννης Γιαννόπουλος 

Καθημερινά το επικοινωνιακό επιτελείο της Λεωφόρου Συγγρού λαμβάνει κυλιόμενες «μυστικές» όπως συνηθίζουμε να τις αποκαλούμε δημοσκοπήσεις. Οι δημοσκοπήσεις αυτές συνδέονται άμεσα με τις κινήσεις τόσο του Αντώνη Σαμαρά όσο και με τις κινήσεις των υποψηφίων ευρωβουλευτών και δημάρχων.

Στη ΝΔ μετρούν μέσω των δημοσκοπήσεων κυρίως δύο πράγματα, το ένα είναι η τάση των ψηφοφόρων ανάλογα με την ηλικία και το δεύτερο ανάλογα με τις περιοχές της περιφέρειας.

Πιο αναλυτικά, είναι προφανές ότι στη ΝΔ ενδιαφέρονται εκτός από τις παραδοσιακά μεγάλες ηλικίες που αποτελούν και βασική δεξαμενή ψηφοφόρων του κόμματος και για τις νεαρότερες ηλικίες και ιδιαίτερα αυτούς που βρίσκονται στον προθάλαμο της αγοράς εργασίας. Και αυτό γιατί θέλουν να γνωρίζουν αν οι κυβερνητικές εξαγγελίες για μείωση της ανεργίας και για ανάπτυξη έχουν απήχηση στους νέους.

Άλλωστε αποτελεί στρατηγική επιλογή του Μεγάρου Μαξίμου να επενδύσει στην καθημερινότητα των πολιτών. Και γνωρίζουν πολύ καλά ότι η καθημερινότητα των πολιτών αφορά κυρίως την οικονομική κατάσταση της κάθε οικογένειας, την καταναλωτική της δύναμη αλλά και τις οφειλές της προς εφορία και τράπεζες.

Το δεύτερο στοιχείο που μετρούν στο επιτελείο της Συγγρού είναι οι απόψεις των πολιτών στην περιφέρεια. Γιατί η περιφέρεια είναι αυτή που θα δώσει και τον νικητή των εκλογών και γιατί οι τάσεις στην περιφέρεια μεταλλάσσονται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε περιοχής. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός επιλέγει οι περιοδείες του να αναλωθούν σε περιφερειακές πόλεις και όχι σε μεγάλα αστικά κέντρα την ίδια στιγμή που από το βήμα της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματός του, ζήτησε από όλους να βγουν στην περιφέρεια και να κερδίσουν την μάχη της επαρχίας.

Τελευταίο αλλά όχι ασήμαντο είναι το στοιχείο που έχει να κάνει με τα νούμερα του ΣΥΡΙΖΑ και την απήχηση που έχει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης στους ψηφοφόρους.

Ποια είναι λοιπόν τα μηνύματα που λαμβάνουν από αυτές τις δημοσκοπήσεις;

Το πρώτο είναι ότι ο Αντώνης Σαμαράς αποτελεί το πρόσωπο που συγκεντρώνει τις περισσότερες θετικές γνώμες ως ο πιο σταθερός πολιτικός.

Το δεύτερο στοιχείο είναι ότι η ΝΔ προηγείται σταθερά σε περιοχές όπως η βόρεια Ελλάδα, η Πελοπόννησος και η Θεσσαλία.

Το τρίτο είναι ότι οι νέοι παρατηρούν με ενδιαφέρον τις κυβερνητικές προτάσεις για την πάταξη της ανεργίας ωστόσο σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό δηλώνουν αναποφάσιστοί και διστακτικοί.

Και τέλος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να έχει αναπτύξει μια δυναμική σε κάποιες κοινωνικές ομάδες, ωστόσο οι πολίτες δεν τον εμπιστεύονται και πολλοί από αυτούς στηλιτεύουν τις διαφορετικές απόψεις που υπάρχουν στο εσωτερικό του.

Οι δημοσκοπήσεις, όπως και τα σίριαλ συνεχίζονται…

 


σχετικα αρθρα