Γκρίνια στον ΣΥΡΙΖΑ για την «Νέα Ελλάδα» και τον «πράσινο» επικοινωνιολόγο

Γκρίνια στον ΣΥΡΙΖΑ για την «Νέα Ελλάδα» και τον «πράσινο» επικοινωνιολόγο

Γράφει ο Πάνος Σιδέρης 

Έντονη ενόχληση υπάρχει στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ για τα πρόσωπα που εμπλέκονται στην επικοινωνιακή στρατηγική του κόμματος και ειδικά για τον διαφημιστή Δημήτρη Τζιώτη της Cleverbank που ανέλαβε και την παραγωγή των τηλεοπτικών προεκλογικών σποτ. 

Όταν πριν από λίγο καιρό ακούστηκε ως φήμη το όνομα του Δ.Τζιώτη μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ οι περισσότεροι πάγωσαν, αλλά δεν το πίστεψαν καθώς νόμιζαν ότι είναι διαδόσεις της τύπου «μονταζιέρας». Ο Δ.Τζιώτης, ο διαφημιστής με την πόρσε, όπως τον αποκαλούσαν οι πασόκοι  όταν συνεργάζονταν μαζί τους, είχε φτάσει να ανακοινώσει την υποψηφιότητα του για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, πράγμα που του χάρισε αρκετά λεπτά δημοσιότητας τότε, αλλά πολλοί χαρακτήρισαν την κίνηση αυτή γραφική. Ορισμένοι λοιπόν αναρωτιούνται τι δουλειά έχει στον Σύριζα ένα πρόσωπο ταυτισμένο τόσο πολύ με το Πασόκ και μάλιστα με την περίοδο της παρακμής του,  που μάλλον «δεν μπορεί να αφουγκραστεί  τις αγωνίες του κόσμου στον οποίο απευθυνόμαστε» όπως σχολιάζουν στελέχη της Κουμουνδούρου. 

Το αστείο είναι ότι η πιο έντονη κριτική και γκρίνια δεν προέρχεται από την αριστερή πλατφόρμα, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά από τους προεδρικούς και κυρίως από τους παλιούς συνεργάτες του Αλέξη Τσίπρα, πολλοί από τους οποίους είναι ή νιώθουν παραγκωνισμένοι. 

Παραπονιούνται πως Α.Τσίπρας  τους έχει βάλει στην άκρη και ότι συνεργάζεται με διάφορους τύπους οι οποίοι «δεν έχουν καμία σχέση με το κόμμα» όπως λένε.  Γκρίνια υπάρχει και για το site «neaellada.gr»

Από τη μία, λένε ότι «παρατράβηξε το αστείο»,  από την άλλη,  περνάνε από κόσκινο διάφορα κείμενα που ανεβαίνουν εκεί. Ιδιαίτερα αρνητικά σχόλια, για το τι δουλειά έχει ένα τέτοιο κείμενο σε ιστοσελίδα του Σύριζα, έγιναν π.χ για ένα άρθρο που παρομοίαζε τη χώρα σαν γυναίκα που φοράει ψηλά τακούνια.  

Η γκρίνια επεκτείνεται και στην οικειοποίηση του συνθήματος  «Νέα Ελλάδα»,  καθώς εκεί που οι περισσότεροι νόμιζαν ότι ήταν απλώς μια «τρολιά» , τώρα το βλέπουν να καθιερώνεται και φοβούνται ότι «πάει να αντικαταστήσει το σύνθημα «Πρώτη φορά αριστερά»». Αυτό που επίσης τους ανησυχεί, είναι ότι επικοινωνιολόγοι και διαφημιστές που έρχονται σε επαφή με την ηγεσία  του κόμματος, συμβουλεύουν την αποπολιτικοποίηση της καμπάνιας,  με συνθήματα που θα μπορούσε να υιοθετήσει οποιοδήποτε κόμμα και μη αριστερό. 

Όσο για τους διαχειριστές του “neaellada.gr” κι αυτοί από το ΠΑΣΟΚ προέρχονται, γεγονός που εντείνει ακόμα περισσότερο την γκρίνια και την καχυποψία. Για κάποια από αυτά τα ζητήματα, ορισμένα στελέχη λένε ότι θα θέσουν θέμα, αλλά  μετά τις ευρωεκλογές.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο