Το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ ποντάρει στη δημοτικότητα του Σαμαρά

Το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ ποντάρει στη δημοτικότητα του Σαμαρά

Γράφει ο Γιάννης Γιαννόπουλος  

Ικανοποιημένοι είναι στη ΝΔ από τις πρώτες περιοδείες του Αντώνη Σαμαρά ανά την Ελλάδα. Οι εκτιμήσεις από το επικοινωνιακό επιτελείο της Συγγρού δείχνουν ότι ο πρωθυπουργός πιάνει τον παλμό της κοινωνίας και μπορεί να απευθυνθεί και σε περισσότερες κοινωνικές ομάδες. Αυτό που μετρούν στην λεωφόρο Συγγρού δεν είναι άλλο από την διείσδυση που έχει ο Αντώνης Σαμαράς στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και ιδιαίτερα στους πολίτες που έχουν υποστεί τις περισσότερες θυσίες για να σταθεί η οικονομία της χώρας ξανά στα πόδια της. 

Και από τις πρώτες επαφές του πρωθυπουργού με τους πολίτες τα συμπεράσματα είναι θετικά αφού οι ίδιοι οι πολίτες θέλησαν να ακούσουν τον πρωθυπουργό ενώ και οι ερωτήσεις που του απεύθυναν δεν είχαν απαξιωτικά χαρακτήρα για το έργο της κυβέρνησης αντιθέτως έδειχναν ενδιαφέρον για την επόμενη ημέρα. 

Γι αυτόν τον λόγο το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ σπεύδει να ενισχύσει τον ρόλο του Αντώνη Σαμαρά που και δημοσκοπικά εμφανίζεται ως ο πολιτικός που εμπιστεύονται περισσότερο από κάθε άλλον οι πολίτες .Και για να γίνει αυτό έχουν επιλέξει συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες στις οποίες θα απευθυνθεί την επόμενη εβδομάδα ο πρωθυπουργός και μάλιστα ικανοποιώντας αρκετά από τα αιτήματά τους όχι ως προεκλογική παροχή αλλά ως δεσμεύσεις της κυβέρνησης οι οποίες υλοποιούνται τις αμέσως επόμενες εβδομάδες. 

Ιδιαίτερη σημασία δίνουν στην ΝΔ και στην παρουσία υπουργών και προβεβλημένων στελεχών στις προεκλογικές ομιλίες των βασικών υποψηφίων του κόμματος. Εδώ η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια απροθυμία από πολλούς υπουργούς κυρίως να παραστούν στις ομιλίες των υποψηφίων. Γι αυτόν τον λόγο γίνονται απανωτά τηλεφωνήματα τόσο από τη Λεωφόρο Συγγρού όσο και από το Μέγαρο Μαξίμου ώστε όλοι να υποστηρίξουν τις επιλογές του κόμματος. 

Επιπλέον στην πρώτη γραμμή της μάχης των ευρωεκλογών έχουν μπει και τα τηλεοπτικά σποτ τόσο της ΝΔ όσο και της νεολαίας του κόμματος που σήμερα ξεκίνησε να προβάλλεται. 

Βασικό πρόσωπο στα σποτ της ΝΔ είναι ο Αντώνης Σαμαράς και οι επιτυχίες που έχουν γίνει στον τομέα της οικονομίας .Αυτό που έχουν επιλέξει οι επιτελείς της Συγγρού είναι τα επόμενα τηλεοπτικά σποτ να είναι μικρότερα σε χρόνο από το πρώτο σποτ και να αναφέρονται συγκεκριμένα σε ένα και μόνο κάθε φορά οικονομικό επίτευγμα , ώστε αυτό να περνά ως μήνυμα πιο εύκολα στους πολίτες. 

Με χαρτί και μολύβι στο χέρι παρακολουθούν στο Μέγαρο Μαξίμου και τα νούμερα των δημοσκοπήσεων τόσο των φανερών όσο και των μυστικών .Και αυτό γιατί θέλουν μέχρι την τελευταία στιγμή να κινητοποιήσουν τον κομματικό μηχανισμό σε όσες περιοχές η ΝΔ υστερεί έναντι του ΣΥΡΙΖΑ .Το βασικό στοιχείο σε αυτές τις δημοσκοπήσεις είναι ότι η ΝΔ δεν έχει πρόβλημα στην μάχη για τις περιφέρειες , υστερεί όμως σε αρκετές περιοχές τόσο στις μετρήσεις για τις ευρωεκλογές όσο και για τους δήμους των ίδιων περιοχών.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο