ΣΥΡΙΖΑ: «Ο κ. Σαμαράς μοιράζει ανύπαρκτες θέσεις εργασίας, στο λιμάνι του Πειραιά»

ΣΥΡΙΖΑ: «Ο κ. Σαμαράς μοιράζει ανύπαρκτες θέσεις εργασίας, στο λιμάνι του Πειραιά»

«Για μία ακόμη φορά, τέταρτη μέσα σε 14 μήνες, ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, αυτήν τη φορά μαζί με τον Κινέζο πρωθυπουργό, Λι Κετσιάνγκ, επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά, για να πανηγυρίσει την "εντυπωσιακή αύξηση των εμπορευματικών όγκων" και να μοιράσει μερικές χιλιάδες θέσεις εργασίας» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το τμήμα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ.   

«Βέβαια, θέσεις εργασίας… μοίραζε ο ίδιος και το Μάρτη του 2013, όταν και πάλι πανηγύριζε για την εμπορική συμφωνία δύο εταιρειών, της Cosco με την Hewlet Packard. Από τότε, δε δημιουργήθηκε ούτε μια θέση εργασίας και είναι ειρωνεία και ασέβεια προς τους χιλιάδες ανέργους της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, να εμφανίζεται 14 μήνες μετά ο κ. Σαμαράς και να συνεχίζει, ανερυθρίαστα, να μοιράζει αφειδώς, νέες θέσεις εργασίας» επισημαίνεται.

Παράλληλα η Κουμουνδούρου τονίζει:
 
Όμως, ο Πρωθυπουργός δείχνει ασέβεια και προς τους εργαζόμενους του ΟΛΠ, που επί πλέον έχει κατασυκοφαντήσει, διότι, όχι μόνο δεν έχει επισκεφτεί ούτε μια φορά τον Οργανισμό, αλλά χάρισε στην Cosco τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, η οποία κατασκευάστηκε με χρήματα του ελληνικού λαού και ανήκει στον ΟΛΠ και όχι στον κ. Σαμαρά.
 
Θα μπορούσαμε να θέσουμε πολλά ερωτήματα στον κ. Σαμαρά, όπως α) Ποιά είναι τα οφέλη της χώρας από την αύξηση των εμπορευματικών όγκων της Cosco και μάλιστα, όταν, τα περισσότερα διέρχονται transit και η εταιρεία ζητάει να μην πληρώνει καν το ελάχιστο συμφωνηθέν εγγυημένο αντάλλαγμα στον ΟΛΠ; β) Πόσες θέσεις εργασίας δημιουργήθηκαν, ή μάλλον χάθηκαν και με ποιές εργασιακές συνθήκες; γ) Ποιές φοροαπαλλαγές απολαμβάνει ; δ) Γιατί η παράταξή του, όταν ήταν στην κυβέρνηση, επέλεξε να χαρίσει σε τρίτους το συγκριτικό πλεονέκτημα της θέσης του λιμανιού, το οποίο αναγνωρίζει και ο Κινέζος Πρωθυπουργός, λέγοντας, ότι έχει μειώσει τις μέρες μεταφοράς κατά 7 έως 11;
 
Δεν περιμένουμε, βέβαια, απαντήσεις. Όταν ο απερχόμενος πρωθυπουργός αδιαφορεί για τη δραματική αύξηση της ανεργίας των ναυτικών και τη συνεχή μείωση του ελληνικού νηολόγιου και συμπεριφέρεται σαν ατζέντης εφοπλιστικών συμφερόντων, επιχαίροντας για τις συμφωνίες των εφοπλιστών να ναυπηγούν πλοία σε κινέζικα ναυπηγεία, ο κατήφορος δεν έχει τέλος.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, προσθέτει ότι δεν είναι αντίθετος, «ούτε με τις οικονομικές, ούτε με τις εμπορικές σχέσεις και συναλλαγές με την Κίνα, ούτε βεβαίως με καμιά χώρα του κόσμου, που σήμερα είναι και πρωταγωνιστής στην παγκόσμια σκακιέρα. Όμως, οι σχέσεις αυτές, δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να βασίζονται στην υποτέλεια και στην απεμπόληση οποιασδήποτε εθνικής κυριαρχίας και των συμφερόντων του ελληνικού λαού. Γι’ αυτό, η μόνη λύση για να μπει η χώρα στο δρόμο της παραγωγικής ανασυγκρότησης και της ανάπτυξης προς όφελος του ελληνικού λαού, είναι να φύγει το γρηγορότερο η δικομματική κυβέρνηση της καταστροφής».

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο