Σε επιχειρηματικούς και εκδοτικούς παράγοντες, οι οποίοι πιέζουν προς την κατεύθυνση της χρεοκοπίας της χώρας, αναφέρθηκε ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, Απόστολος Κακλαμάνης, μιλώντας στο ραδιοσταθμό Real Fm.

O κ. Κακλαμάνης τάχθηκε κατά του ενδεχομένου πρόωρων εκλογών, οι οποίες, όπως είπε, μόνο κακό θα έκαναν στην οικονομία του τόπου, ωστόσο, τόνισε, ότι παρά τις προσπάθειες που καταβάλλει ο πρωθυπουργός δεν υπάρχει συναίνεση, σημειώνοντας πως «δεν υπάρχει στο βαθμό που θα έπρεπε μία συνισταμένη των δυνάμεων, πλην του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ που έχουν ανέβει στα... κεραμίδια».

Ο ίδιος υπενθύμισε τη φράση που αναγκάστηκε να πει στη Βουλή για την εικόνα της πολιτικής σκηνής, «τη γενικότερη εικόνα του "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν"», προσθέτοντας ότι «εάν συνεχισθεί, δεν υπάρχει άλλη λύση, από το να κληθεί ο λαός να πει τι θέλει».

Ο κ. Κακλαμάνης, εκτίμησε ότι ο ελληνικός λαός δεν έχει σαφή εικόνα του τι συμβαίνει με την ευθύνη ορισμένων ΜΜΕ, χαρακτήρισε «αδειανά πουκάμισα» τα κόμματα, ενώ διερωτήθηκε τι θα έλεγαν επιχειρηματίες που ελέγχουν και την ενημέρωση, σε περίπτωση που καλούνταν «να απαντήσουν εάν έχουν επενδύσει σε ομόλογα ή CDS στο εξωτερικό, αν έχουν βάλει πλάτη να στηριχθεί αυτή η υπόθεση (σ.σ.: της χρεοκοπίας)»

Κληθείς να σχολιάσει τα σκάνδαλα, επισήμανε ότι όσο τα κόμματα ορίζουν τα μέλη των εξεταστικών και ανακριτικών επιτροπών, «δεν θα βγαίνει τίποτε, πέραν της παραγραφής» και επανέφερε το αίτημά του για κλήρωση. Αναφορικά με την υπόθεση των υποβρυχίων, είπε ότι «πρέπει να πάμε τάχιστα σε προανακριτική» και να παραταθεί η σύνοδος της Βουλής μέχρι τον Οκτώβριο, ώστε να μην υπάρξει καμία παραγραφή.

Ο κ. Κακλαμάνης χαρακτήρισε δίκαιη την αντίδραση των βουλευτών για τoν ηλεκτρονικό τζόγο ("φρουτάκια"), σημειώνοντας ότι «δεν είναι απαραίτητο να έχει πάντοτε δίκιο η κυβέρνηση ή ο υπουργός. Τα "φρουτάκια" δεν χρειάζονται».

Πρόσθεσε ότι αν θέλει η κυβέρνηση να εισπράξει και άλλα χρήματα, να το κάνει χωρίς να καταστρέψει τη νεολαία και την ελληνική κοινωνία, ενώ άφησε εκ νέου αιχμές για το επενδυτικό ενδιαφέρον επιχειρηματιών, που δραστηριοποιούνται στον χώρο των ΜΜΕ.