Κεφαλογιάννη: Η Ελλάδα μπορεί να θέλξει επισκέπτες που αναζητούν την πολυτέλεια

Κεφαλογιάννη: Η Ελλάδα μπορεί να θέλξει επισκέπτες που αναζητούν την πολυτέλεια

Ισχυρό πόλο έλξης για τους υψηλής προστιθέμενης αξίας επισκέπτες μπορεί να αποτελέσει η Μεσόγειος, καθώς διαθέτει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να την καταστήσουν ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό πολυτελείας.

Αυτό τονίστηκε μεταξύ άλλων στη διάρκεια της πρώτης ημέρας των εργασιών του 2ου Συνέδριου Luxury Hospitality που πραγματοποιείται στην Αθήνα.

Κατά την ομιλία της, η υπουργός Τουρισμού, αφού αναφέρθηκε στα άλματα που έχει η πετύχει η χώρα στον τουρισμό, τόσο σε επίπεδο αφίξεων όσο και των νομοθετικών παρεμβάσεων που διευκολύνουν τις επενδύσεις, επεσήμανε πως η Ελλάδα μπορεί να θέλξει επισκέπτες που αναζητούν την πολυτέλεια και τη διαφορετικότητα.

Η Ελλάδα, όπως σημείωσε η Όλγα Κεφαλογιάννη, προσφέρει ένα πλέγμα τουριστικών προϊόντων (Ιατρικός τουρισμός, Ιαματικός, Αθλητικός τουρισμός κλπ) που μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε απαίτηση και την ίδια στιγμή, μπορεί να υποδεχθεί επενδύσεις που συμβάλλουν στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ανδρέας Ανδρεάδης, στην παρέμβασή του, μίλησε για τους παράγοντες που εμποδίζουν την ανάπτυξη του τουρισμού πολυτελείας στη Μεσόγειο, ευρύτερα. Συγκεκριμένα, στηλίτευσε την απουσία ευρωπαϊκής στρατηγικής στον τουρισμό αλλά και την απουσία συνεργασίας ανάμεσα στους ευρωπαϊκούς φορείς του κλάδου. «Υπάρχει κατακερματισμός δυνάμεων του κλάδου, ποτέ δεν δημιουργήθηκε στο μέτωπο του τουρισμού κοινή πολιτική και την ίδια στιγμή, δεν υπάρχει στρατηγική προσέλκυσης πλούσιων ανθρώπων που θα θέλουν να ζήσουν στην Ελλάδα» σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Ανδρεάδης.

Εστιάζοντας, ο κ. Ανδρεάδης, στην απουσία ευρωπαϊκής πολιτικής επισήμανε ότι τρανό παράδειγμα είναι το ζήτημα των θεωρήσεων Visa, καθώς η Γερμανία πχ θέλει περιορισμό αυτών και οι χώρες του Νότου, που ζουν από τον τουρισμό, ζητάνε αύξηση των θεωρήσεων. Η απουσία μάρκετινγκ στον τουρισμό της Ευρώπης είναι επίσης αρνητικό ζήτημα για την ανάπτυξη του τουρισμού πολυτελείας, κατά τον κ. Ανδρεάδη.

Σε κάθε περίπτωση, ο προορισμός της Μεσογείου, όπως αναφέρθηκε, μπορεί να προσελκύσει κομμάτι της πίττας του τουρισμού πολυτελείας, που σαν ποσοστό εκτιμάται στο 10% των παγκόσμιων ταξιδιωτών. Ενισχυτικός παράγοντας είναι η ανάπτυξη των αεροπορικών συνδέσεων, με την προσθήκη και των εταιριών χαμηλού κόστους μεταφοράς.

Το συνέδριο, στο οποίο συζητείται, μεταξύ άλλων, η βελτίωση της επιχειρηματικότητας στην πολυτελή φιλοξενία, διερευνά τους τρόπους για τη βελτιστοποίηση των σχέσεων ξενοδοχείου- επισκεπτών, την εφαρμογή καινοτομίας και τεχνολογίας στην υπηρεσία και την ανάπτυξη της πολυτελούς φιλοξενίας στις κρουαζιέρες και στα ξενοδοχεία.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο