Γκιουλέκας: Η χώρα δεν πρέπει να μπει σε περιπέτειες

Γκιουλέκας: Η χώρα δεν πρέπει να μπει σε περιπέτειες

«Η μάχη μας είναι να βγούμε πρώτη δύναμη και το πιστεύουμε», τόνισε ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Α΄ Θεσσαλονίκης, Κώστας Γκιουλέκας.

Μιλώντας στον Real FM και την εκπομπή των Τάκη Χατζή και Μάκη Γεωργίου, ο κ. Γκιουλέκας σχετικά με το ενδεχόμενο μετεκλογικών συνεργασιών είπε πως «όταν δίνεις μια μάχη, πας να την κερδίσεις, άρα δεν συζητάς υποθετικά σενάρια. Πιστεύουμε ότι η Ελλάδα τώρα δεν πρέπει να μπει σε περιπέτειες. Όταν έρθει εκείνη η ώρα θα το μελετήσουμε με γνώμονα το συμφέρον της χώρας».

«Οι πολίτες επιζητούν τη σοβαρότητα και την αλήθεια και αυτό επιδιώκουμε. Τα μεγάλα λόγια το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να χαϊδεύουν τα αυτιά ελαχίστων, που θέλουν να ακούνε ευχάριστα», επεσήμανε και πρόσθεσε ότι «δεν μπορεί ο έλληνας πολίτης να σηκώσει άλλα βάρη, πρέπει να εξασφαλίσουμε την πολιτική σταθερότητα, για να αρχίσουμε να βγαίνουμε από την κρίση». 

«Σταδιακά προχωρούμε σε σταθερά βήματα για μια καλύτερη καθημερινότητα στη ζωή του πολίτη. Δεν υπάρχουν μαγικά ραβδάκια», είπε ο κ. Γκιουλέκας και συμπλήρωσε πως «υπάρχουν και εξίσου σημαντικά ζητήματα που δεν έχουν τεθεί στον δημόσιο διάλογο, όπως τα εθνικά». 

Σε άλλο σημείο, δήλωσε ότι «μέσα σε μια κρίση, υπήρχε η ανάγκη να πάρουμε μια απόφαση, είτε να χρεοκοπήσουμε είτε να κρατήσουμε όρθια τη χώρα με θυσίες», ενώ σημείωσε πως «στο δεύτερο μνημόνιο είχα διαφωνήσει και είχα ζητήσει περισσότερη διαπραγμάτευση, κάτι που μου είχε στοιχίσει».

Όσον αφορά στη βιωσιμότητα του χρέους, ο κ. Γκιουλέκας τόνισε ότι «με τον τρόπο που το εξυπηρετούμε τώρα βεβαίως είναι βιώσιμο, αρκεί να γίνουν αυτά τα βήματα, να φέρουμε ανάπτυξη και επενδύσεις. Εμείς έχουμε τελείως διαφορετικό τρόπο να φτάσουμε εκεί που θέλουμε, μιλάμε για επιμήκυνση του χρέους, για να αρχίσει ο Έλληνας να παίρνει ανάσες και να βελτιωθεί η τραγική καθημερινότητά του».

Για τη Θεσσαλονίκη ανέφερε:

«Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά προβλήματα και είχε και πριν την κρίση, καθώς απέχει μόλις 75 χλμ. από τα σύνορα και πολλές επιχειρήσεις είχαν μεταπηδήσει στις διπλανές χώρες. Η κρίση τσάκισε την οικονομία της». 

«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένας από τους πόλους ανάπτυξης της πόλης και της χώρας», είπε και κατέληξε «στη Θεσσαλονίκη έχουν γίνει αρκετά πράγματα, αλλά τα τελευταία χρόνια η προσπάθεια που γίνεται είναι να μπορέσει να σωθεί ολόκληρος ο τόπος»

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο