Η ΝΔ προσπαθεί να επαναπατρίσει τους γαλάζιους που πάνε… ΣΥΡΙΖΑ

Η ΝΔ προσπαθεί να επαναπατρίσει τους γαλάζιους που πάνε… ΣΥΡΙΖΑ
Photo: Intime News Photo Agency

Γράφει ο Τάκης Χατζής  

Το νέο (προχθεσινό) τηλεοπτικό μήνυμα της ΝΔ, είναι χωρίς αμφιβολία το πιο εκφοβιστικό μήνυμα των εκλογών. Ξέρετε, αυτό το μήνυμα που λέει το πώς θα καταστραφεί η χώρα αν τις εκλογές τις κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Πως δεν θα πληρωθούν οι επιδοτήσεις στους αγρότες, πως δεν θα πληρωθούν οι συντάξεις, πως θα καταβαραθρωθεί ο ελληνικός τουρισμός, πως θα ξεμείνουμε από πετρέλαιο κλπ.  

Το ερώτημα που δημιουργείται είναι γιατί η ΝΔ συνεχίζει να επενδύει στον φόβο, όταν έχει αποδειχθεί ότι στην παρούσα προεκλογική περίοδο, δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Ότι δεν μπορεί να ανατρέψει το πολιτικό κλίμα.  

Μια απάντηση που δίνεται από συνεργάτες του Πρωθυπουργού (οι οποίοι φυσικά δεν δέχονται ότι επενδύουν στον φόβο αλλά ισχυρίζονται ότι παραθέτουν την αλήθεια) είναι πως αυτές τις τελευταίες μέρες πριν τις εκλογές η ΝΔ προσπαθεί να «επαναπατρίσει» τους ψηφοφόρους οι οποίοι αν και την έχουν ψηφίσει κατά το παρελθόν, τώρα δηλώνουν ότι την εγκαταλείπουν.  

Η δημοσκόπηση της Alco για το Πρώτο Θέμα για παράδειγμα, δείχνει ότι το 11,5% όσων ψήφισαν ΝΔ στις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές τώρα προτιμάει τον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ η αντίστροφη ροή, δηλαδή από τον ΣΥΡΙΖΑ προς τη ΝΔ, είναι μόλις στο 2%. Η διαφορά των 9,5 εκατοστιαίων μονάδων υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ ερμηνεύεται σε ένα ποσοστό της τάξης περίπου του 3% του εκλογικού σώματος. Στην ίδια δημοσκόπηση ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται κατά 4,4%.  Και τούτο πρακτικά σημαίνει ότι (πρώην) δεξιοί ψηφοφόροι- θυμωμένοι ή απογοητευμένοι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, δίνουν τη νίκη στον ΣΥΡΙΖΑ!  

Ταυτοχρόνως το 2,5% των ψηφοφόρων της ΝΔ τον Ιούνιο του 2012 μετακινείται προς το Ποτάμι και 1,5% προς τους ΑΝΕΛ! Αυτό μας κάνει κάτι περισσότερο από 1% του εκλογικού σώματος.  

Η ΝΔ δίνει αγώνα να επαναπατρίσει όλους αυτούς τους «δικούς» της ψηφοφόρους και εκτιμάει ότι αν τους πει τη δική της «αλήθεια» ενδέχεται να τους κάνει να το σκεφτούν διπλά και τριπλά πριν από την κάλπη. Και για τον λόγο αυτό επιμένει στα τηλεοπτικά σποτ που προαναφέραμε, σε αντιπαράθεση με το δικό της αφήγημα. 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο