Βαρβιτσιώτης στο newpost: O ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει τη χώρα «ξέφραγο αμπέλι»

Βαρβιτσιώτης στο newpost: O ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει τη χώρα «ξέφραγο αμπέλι»

Όλα όσα τάζει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ανεύθυνα τονίζει ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης σε συνέντευξή του στο newpost, τρεις ημέρες πριν από τις κρίσιμες εκλογές της 25ης Ιανουαρίου. 

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου και υποψήφιος στη Β' Αθήνας με τη ΝΔ προειδοποιεί ότι το ενδεχόμενο δεύτερων εκλογών θα έχει τεράστιο κόστος για την οικονομία, ενώ για το μεγάλο πρόβλημα της παράνομης μετανάστευσης τονίζει ότι η πολιτική των «ανοικτών συνόρων» που υπερασπίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ, θα είναι καταστροφική για τη χώρα.

Πιστεύετε πραγματικά ότι αν κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ θα προκαλέσει αδιέξοδο στη χώρα ή αποτελεί απλά  κινδυνολογία;

Ο ΣΥΡΙΖΑ ισχυρίζεται ότι θα πείσει φτωχότερες από εμάς χώρες να μας διαγράψουν το χρέος και να συνεχίζουν να μας δανείζουν. Θα δώσει 12 δις ευρώ το πρώτο χρόνο από λεφτά που δεν έχει, θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας ακυρώνοντας όλα τα επενδυτικά σχέδια και όλες τις ιδιωτικοποιήσεις. Θα ξαναφτιάξει μία κρατική Ολυμπιακή, μία κρατική ακτοπλοΐα, θα επαναπροσλάβει συμβασιούχους στο δημόσιο και θα μοιράσει κρατικό χρήμα που δεν υπάρχει. Ο ΣΥΡΙΖΑ τα λέει όλα αυτά και μετά η κυβέρνηση κινδυνολογεί; Να μην πούμε δηλαδή ότι δεν γίνονται όλα αυτά που τάζει ανεύθυνα;    
 

Πολλές από τις μεταρρυθμίσεις που θεωρείτε αναγκαίες βάλτωσαν τους τελευταίους μήνες. Τι σας κάνει να πιστέψετε ότι θα υλοποιηθούν σε περίπτωση εκλογικής νίκης της ΝΔ;

Η Νέα Δημοκρατία είναι ο βασικός πυλώνας της ευρωπαϊκής πορείας της χώρας. Και η πορεία αυτή απαιτεί συνέχιση των  μεταρρυθμίσεων στη δημόσια διοίκηση, στο κράτος στην οικονομία, κλπ. Αυτό είναι που χρειάζεται αυτή τη στιγμή ο τόπος μας. Να συνεχίσει τον δρόμο των μεταρρυθμίσεων. Σε αυτόν τον δρόμο υλοποίησα κι εγώ μεταρρυθμίσεις, όπως ο “Λιμενικός Καλλικράτης” με τη μείωση της γραφειοκρατίας και των λιμενικών αρχών κατά 30%, τον νέο νόμο για τον θαλάσσιο τουρισμό με την δημιουργία φιλεπιχειρηματικού περιβάλλοντος στο γιώτινγκ και την άρση γραφειοκρατικών εμποδίων την κρουαζιέρα. Πιστεύω ότι μόνο σε αυτόν τον δρόμο μπορούμε και πρέπει να πορευθούμε.

Φοβάστε το ενδεχόμενο να έχουμε ξανά εκλογές, εφόσον δεν σχηματιστεί κυβέρνηση;

Ούτως ή άλλως η διενέργεια ακόμα και των πρόωρων εκλογών της Κυριακής είναι σε αυτή τη φάση κόστος για την οικονομία. Ακόμα μεγαλύτερο κόστος θα είναι η διενέργεια νέων εκλογών. Αλλά το πιο σημαντικό κόστος για την Ελλάδα θα ήταν τυχόν εκλογής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες έχουν μπροστά τους δύο επιλογές. Την επιλογή της αλήθειας και του ευρωπαϊκού δρόμου για την έξοδο από την κρίση που ακολουθεί η ΝΔ. Και την επιλογή του «λεφτά υπάρχουν» και της σύγκρουσης με την Ευρώπη που ακολουθεί ο ΣΥΡΙΖΑ. Είναι κρίμα ενώ βρισκόμαστε στο παρά πέντε της δικαίωσης των θυσιών να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια. Είμαι βέβαιος ότι οι πολίτες θα κάνουν την επιλογή της ευθύνης, της Ευρώπης στηρίζοντας τη Νέα Δημοκρατία. 
 
Για τι είσαστε περήφανος ως Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου που πετύχατε κατά τη θητεία σας;

Είμαι περήφανος για όλες τις μεταρρυθμίσεις που πέτυχα χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία των λιμανιών και την ακτοπλοΐα. Πιο πολύ όμως θα έλεγα ότι αισθάνομαι ότι νιώθω δικαιωμένος για την ολοκλήρωση της νέας επένδυσης της COSCO ύψους 230.000.000 ευρώ που καθιστά το λιμάνι του Πειραιά πρωταγωνιστικό στη Μεσόγειο και διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο. Ήδη σε αυτό το πλαίσιο φέραμε νέες διεθνείς συνεργασίες με διεθνείς κολοσσούς όπως η SONY, η HP και άλλες εταιρείες. Παράλληλα, σε μία δύσκολη περίοδο καταφέραμε να εξορθολογήσουμε το ακτοπλοϊκό δίκτυο του Βορείου Αιγαίου και να βάλουμε ένα πλοίο Α΄ κατηγορίας, καθώς οι νησιώτες μας ταλαιπωρούνταν για πολλά  χρόνια με καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Τέλος, αισθάνομαι περήφανος για τη συνεργασία που είχα με τους άνδρες και τις γυναίκες του Λιμενικού Σώματος, που παρά τις περικοπές που δέχθηκαν στα εισοδήματά τους, διατήρησαν υψηλά την παραγωγικότητά τους και το φρόνημα τους ώστε να ανταπεξέλθουν στις πολυδιάστατες προκλήσεις, όπως αυτή της παράνομης μετανάστευσης και της πάταξης οργανωμένων κυκλωμάτων εγκληματικότητας. Με μεγάλη μάλιστα επιτυχία πολλές φορές και διεθνείς επιτυχίες, όπως η κατάσχεση με πάνω από 2 τόνους ηρωίνης.

Είστε ικανοποιημένος από την εικόνα της ελληνικής ναυτιλίας και τα πόσα μπορεί να συμβάλλει στην Εθνική Οικονομία;

Έχοντας την ευθύνη τον τελευταίο ενάμιση χρόνο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου μπορώ να πω ότι η τελευταία χρονιά ήταν η πρώτη, μετά από χρόνια, που παρατηρήθηκε βελτίωση των οικονομικών μεγεθών που σχετίζονται με τη ναυτιλία.  Το 2014 αυξήθηκε το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που ήρθε στην χώρα κατά 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξήθηκαν τα πλοία που φέρουν την  ελληνική σημαία, αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος και αυτό είναι η απόδειξη ότι η ελληνική ναυτιλία ανακάμπτει και αναπτύσσεται. Τυχόν κατάργηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου που προβλέπει το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, θα αποτελέσει πισωγύρισμα.

Πώς πιστεύετε ότι μπορεί να αντιμετωπισθεί το ζήτημα της παράνομης μετανάστευσης;

H παράνομη μετανάστευση από τα θαλάσσια σύνορα ήταν μία βασική πρόκληση που αντιμετωπίσαμε. Για να την αντιμετωπίσουμε εφαρμόσαμε μία πολυδιάστατη πολιτική, τόσο στην επιτήρηση των θαλασσίων συνόρων, όσο και στην προώθηση πολιτικών προτάσεων στο ευρωπαϊκό περιβάλλον. Η πολιτική, πάντως, «ανοικτών συνόρων» που υπερασπίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι καταστροφική για τη χώρα, καθώς χάρη στις υπεράνθρωπες προσπάθειες των στελεχών του Λιμενικού Σώματος, μόνο την τελευταία χρονιά αποτρέψαμε έγκαιρα να εισέλθουν στη χώρα πάνω από 13.000 παράνομοι μετανάστες. Είναι ένα πολύ βασικό θέμα που ο ΣΥΡΙΖΑ με την πολιτική του ουσιαστικά θέλει να μετατρέψει τα σύνορα της χώρας σε «ξέφραγο αμπέλι».

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο