current views are: 2

23 Ιουλίου 2015
Δημοσίευση12:53

Μπάλτας: Το ράγισμα είναι καλύτερο από το σπάσιμο – Να δρομολογηθούν οι κομματικές διαδικασίες

Την ανάγκη να δρομολογηθούν κομματικές διαδικασίες μετά τα τέλη Αυγούστου υπογράμμισε στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα fm o υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς, τονίζοντας ότι το ράγισμα είναι καλύτερο από το σπάσιμο. 

Δημοσίευση 12:53’
αρθρο-newpost

Την ανάγκη να δρομολογηθούν κομματικές διαδικασίες μετά τα τέλη Αυγούστου υπογράμμισε στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα fm o υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς, τονίζοντας ότι το ράγισμα είναι καλύτερο από το σπάσιμο. 

Την ανάγκη να δρομολογηθούν κομματικές διαδικασίες μετά τα τέλη Αυγούστου υπογράμμισε στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα fm o υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς, τονίζοντας ότι το ράγισμα είναι καλύτερο από το σπάσιμο. 

Σύμφωνα με τον υπουργό:

Το ράγισμα είναι καλύτερο από το σπάσιμο.Υπάρχουν διαφορετικές ταχύτητες στην κατανόηση της νέας κατάστασης και χρειάζεται να κάνουμε μια προσπάθεια, ώστε τις διαφορετικές αυτές ταχύτητες, να τις προσπαθήσουμε να τις κάνουμε να συγκλίνουν. Δεν είναι το πρόβλημά μου κάποια «όχι» σε ψηφοφορίες της Βουλής, οι σύντροφοι που έχουν αυτό το «όχι, είναι σε μια τροχιά κατανόησης του προβλήματος. Εκεί που βάζω εγώ ένα θέμα, το οποίο για μένα είναι ακατανόητο, είναι υπουργοί της κυβέρνησης, να μην εξουσιοδοτούν τον πρωθυπουργό, να διαπραγματευτεί. Εκεί είναι το πρόβλημα το βασικό. Διότι, η μη εξουσιοδότηση σημαίνει αποποίηση ευθύνης.

Ο υπουργός υπογράμμισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ παραμένει αριστερό κόμμα, την στιγμή που σοσιαλδημοκρατία και σοσιαλιστικά κόμματα στην Ευρώπη βρίσκονται σε διαδικασίες εσωτερικής αναζήτησης.

Στην ίδια συνέντευξη, ο κ. Μπαλτάς ανέφερε ότι υπάρχουν ισχυρές πλέον μειοψηφίες και δημόσια εκφρασμένες στα κόμματα αυτά, που ζητούν μια άλλη πορεία για την Ευρώπη. Συμμαχία με τέτοιες δυνάμεις είναι απολύτως εφικτή κι επιθυμητή, αλλά «αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς θα πάψουμε να έχουμε την ταυτότητα που έχουμε».

Ερωτηθείς, τέλος, για τις κενές θέσεις στα σχολεία σημείωσε πως «κάποιες από αυτές καλύπτονται από προγράμματα ΕΣΠΑ, από κάποιες ειδικές κατηγορίες διδασκόντων, κάποιες λίγες καλύπτονται από τον υπάρχοντα προϋπολογισμό. Από εκεί και πέρα πρέπει να γίνει μια γενικότερη συζήτηση, κατανομής των λίγων, αυτή τη στιγμή κι ελπίζουμε περισσότερων, σύντομα, πιστώσεων, ώστε να πάνε σε τέτοιου τύπου ελλείψεις. Είναι τραγικό προφανώς, να μην υπάρχουν δάσκαλοι για τα σχολεία».


σχετικα αρθρα