Αυγενάκης: Γιατί σημαντικά έργα υποδομών στην Κρήτη βρέθηκαν στις καλένδες;

Αυγενάκης: Γιατί σημαντικά έργα υποδομών στην Κρήτη βρέθηκαν στις καλένδες;

«Ο Υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, κ. Γιώργος Σταθάκης συνεχίζει ακάθεκτος, κυρίως μέσω «της ευγενικής απραξίας», την καταστροφική πολιτική της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στα έργα ΕΣΠΑ της παρούσας προγραμματικής περιόδου, τα οποία βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα, αφού υπάρχουν αναβολές, καθυστερήσεις και αναστολή εργασιών, ενώ πολλά εργοτάξια κλείνουν», επισημαίνει ο Λευτέρης Αυγενάκης.

Ο βουλευτής της ΝΔ και τομεάρχης Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων, Χωροταξίας και Πολεοδομίας αναφέρει ότι «ειδικότερα για την Κρήτη, παρά τις συνεχείς προφορικές δεσμεύσεις και διαρροές του κ. Υπουργού για ανεμπόδιστη συνέχιση των έργων, ακόμη»:

  • αναμένουμε να υπάρξουν θετικές πρωτοβουλίες, εκ μέρους του, για το ΒΟΑΚ,
  • αναμένουμε να δούμε τις προτάσεις της Κυβέρνησης για το «πακέτο Γιούνκερ», για το οποίο έχει προσωπικά δεσμευθεί ο κ. Υπουργός από το βήμα της Βουλής,
  • αναμένουμε να αντιμετωπισθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, ώστε να ξεμπλοκάρουν τα έργα Πάνορμος–Εξάντη στο Ρέθυμνο και Ηράκλειο-Μεσαρά, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί από το 2014,
  • αναμένουμε να γίνει σύσταση επιτροπής για αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων του αερολιμένα «Ν. Καζαντζάκης», όπως άλλωστε δεσμεύθηκε ενώπιον των Περιφερειάρχη Κρήτης, Δημάρχου Ηρακλείου και τοπικών βουλευτών στο γραφείο του στο Υπουργείο,
  • αναμένουμε ακόμη, μετά την ανάληψη της νέας διοίκησης στην Υ.Π.Α., πρωτοβουλίες για το αεροδρόμιο «Β. Κορνάρου» στη Σητεία,
  • αναμένουμε την επανέναρξη των εργασιών του αεροδρομίου «Ι. Δασκαλογιάννης» στα Χανιά, όπως και γι΄αυτό έχει δεσμευθεί ο Υπουργός,
  • την ίδια ώρα, μάλιστα, που η Κυβέρνηση συμφωνεί και επικυρώνει το πρόγραμμα αξιοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας και με υπογραφή Σταθάκη, ο ίδιος προσπαθεί «να χρυσώσει το χάπι» στους
  • φορείς των Χανίων που αντιτίθενται στο πρόγραμμα αξιοποίησης του αεροδρομίου «Ι. Δασκαλογιάννης.

«Κι ενώ, τα έργα ΕΣΠΑ της τρέχουσας περιόδου αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, ο σχεδιασμός για τη νέα προγραμματική περίοδο, που έχει καθυστερήσει σημαντικά, έρχεται να δώσει τη χαριστική βολή στα έργα υποδομής στην Κρήτη, αφού αγνοεί παντελώς τις μεγάλες ανάγκες του νησιού σε έργα υποδομών.

Το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020» (ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ) του νέου ΕΣΠΑ, στον κατάλογο που δημοσιοποίησε η επιτροπή παρακολούθησης του, περιλαμβάνει 23 έργα υποδομής, δίχως ούτε ένα εξ αυτών να αφορά στην Κρήτη», υπογραμμίζει ο κ. Αυγενάκης και προσθέτει:

Τι συνέβη και σημαντικά έργα υποδομών για την Κρήτη, όπως ο ΒΟΑΚ και τα αεροδρόμια, βρέθηκαν στις καλένδες;

Τι έχει να πει επ’ αυτού ο κ. Υπουργός και οι Κρήτες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στους πολίτες του νησιού μας;

Για ποιο λόγο άραγε αποκλείσθηκε η Κρήτη από τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα υποδομών της νέας προγραμματικής περιόδου;

«Η εποχή των βαρύγδουπων δηλώσεων, εκ του ασφαλούς, έχει παρέλθει. Η άσκηση εξουσίας απαιτεί απόδειξη των λεγομένων με δράσεις και έργα και όχι «ευγενική απραξία». Μέχρι στιγμής, στην Κρήτη διαπιστώνουμε ανύπαρκτο έργο», καταλήγει.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο