Liberation: Επιχειρηματικά σχέδια στο παρασκήνιο των συζητήσεων Τσίπρα - Ολάντ

Liberation: Επιχειρηματικά σχέδια στο παρασκήνιο των συζητήσεων Τσίπρα - Ολάντ

Για τους επιχειρηματικούς σκοπούς του ταξιδιού του Φρανσουά Ολάντ στην Αθήνα κάνει λόγο άρθρο της Liberation, η οποία αναφέρει ότι « μπορεί να πρόκειται κατά βάση για μια κίνηση που έχει ιστορική και πολιτισμική σημασία, ωστόσο τα σχέδια των επιχειρηματιών πίσω από αυτό είναι δεδομένα».

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η Γαλλία τονίζει πως μεταφέρει στην Αθήνα την εμπειρία της έτσι ώστε να αλλάξει η εικόνα της Ελλάδας στους διεθνείς επενδυτές και να στηρίξει τις προσπάθειές της να αυξήσει τις επενδύσεις και την απασχόληση.

Την ίδια στιγμή, Γάλλος διπλωμάτης δηλώνει στη Liberation για τους γαλλικούς στόχους:

Υπάρχει ένα πολιτικό ενδιαφέρον να δείξουμε ότι μπορούμε να εμπιστευτούμε ο ένας τον άλλο και να εμπλακούμε σε δουλειές και επενδύσεις. Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ένα πρόγραμμα λιτότητας και χρέους, αλλά ένα φιλικό κράτος.

Το άρθρο αναφέρει, όμως, πως μπορεί επισήμως η γαλλική πλευρά επιθυμεί να ξεφύγει από τη λογική «ερχόμαστε στην Αθήνα για δουλειές», δεν ισχύει το ίδιο με επιχειρηματίες που συνοδεύουν τον Φρανσουά Ολάντ και οι οποίοι δηλώνουν απροκάλυτπα το ενδιαφέρον τους για επενδύσεις στην Ελλάδα.

Ο Ερίκ Γκεϊμπαλί, της Suez Enviroment, μια εταιρεία που ασχολείται με τη διαχείριση των υδάτων, υποστηρίζει πως «ήρθε ο καιρός να καλύψουμε το χαμένο έδαφος με την Ελλάδα».

Η εταιρεία βλέπει ευνοϊκά τις επενδύσεις στη Θεσσαλονίκη και περιμένει την επίσημη έναρξη των προσφορών, αν και επί του παρόντος το ΣτΕ δεν έχει ανάψει «πράσινο» φως.

Η εταιρεία Bic, από την μεριά της, δεν εγκατέλειψε την Ελλάδα ακόμη και όταν η κρίση έφτασε στο απόγειό της.

Ο γενικός διευθυντής της, Τομά Μπρετέ, σημειώνει πως η Ελλάδα είναι μια δημοκρατία, επομένως δεν υπάρχουν ανησυχίες για τη σταθερότητά της. Πρόσθεσε, δε, πως η εταιρεία του έχει σχέδια επέκτασης και περαιτέρω επενδύσεων στη χώρα μας.

Ο Πολ-Αλεξίς Μπουκέ της Vinci, επισημαίνει ότι παρά την ελληνική κρίση, το μοντέλο έχει αποδείξει την ανθεκτικότητά του, επομένως τίποτα δεν εμποδίζει κάποιους επενδυτές θα θέλουν ένα κομμάτι της πίτας.

Ο Γκεϊμπαλί συμπληρώνει ότι θα πρέπει να υπολογιστούν κάποιοι βιοιμηχανικοί κίνδυνοι, αλλά και πάλι αυτοί φαίνεται πως θα είναι περιορισμένοι.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Φιλίπ Ντελέρ, της εταιρείας Alstrom International, η οποία επιθυμεί όπως και η Siemens να μπει στο παιχνίδι των σιδηροδρόμων και στη Γραμμή 4 του Μετρό.

Η Vinci ενδιαφέρεται για τις υποδομές και τις κατασκευές στο αεροδρόμιο του Καστελλίου στην Κρήτη και τα διόδια.

 

 

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο