current views are: 9

1 Δεκεμβρίου 2015
Δημοσίευση11:26

ΔΗΜΑΡ: Εθνικό διάλογο κατόπιν εορτής προτείνει η κυβέρνηση για την Παιδεία

Για «κοροϊδία», αν όχι για υπονόμευση της έννοιας του εθνικού διαλόγου κατηγορεί η ΔΗΜΑΡ την κυβέρνηση σχετικά με τις αλλαγές που προωθούνται στην Παιδεία και τη διακήρυξη της κυβέρνησης για εθνικό διάλογο.

Δημοσίευση 11:26’

Για «κοροϊδία», αν όχι για υπονόμευση της έννοιας του εθνικού διαλόγου κατηγορεί η ΔΗΜΑΡ την κυβέρνηση σχετικά με τις αλλαγές που προωθούνται στην Παιδεία και τη διακήρυξη της κυβέρνησης για εθνικό διάλογο.

Για «κοροϊδία», αν όχι για υπονόμευση της έννοιας του εθνικού διαλόγου κατηγορεί η ΔΗΜΑΡ την κυβέρνηση σχετικά με τις αλλαγές που προωθούνται στην Παιδεία και τη διακήρυξη της κυβέρνησης για εθνικό διάλογο.

Η ΔΗΜΑΡ καταγγέλλει την κυβέρνηση γιατί από τη μία, λέει, κάνει πρόσκληση σε ανοιχτό διάλογο, και από την άλλη ανακοινώνει νομοσχέδια που θα θέσει σε ψηφοφορία πριν το τέλος του χρόνου.

Την ίδια ώρα, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΔΗΜΑΡ, η «δεν είναι δυνατόν να γίνει ουσιαστικός εθνικός διάλογος όταν η συγκρότηση της «Εθνικής Επιτροπής Διαλόγου» αποτελείται στη συντριπτική πλειοψηφία από κομματικά στελέχη της κυβέρνησης».

Έτσι, επισημαίνει ότι:

«Εάν το Υπουργείο θέλει να πείσει ότι ενδιαφέρεται να οργανώσει έναν ουσιαστικό εθνικό διάλογο οφείλει:

1. Να αλλάξει την Επιτροπή και να τη συγκροτήσει από ανθρώπους που θαέχουν προκύψει με θεσμικό τρόπο και με συγκεκριμένα κριτήρια και με συμμετοχή των εκπροσώπων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης (ΠΟΣΔΕΠ, ΕΕΕ, ΟΣΕΠ-ΤΕΙ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ).

2. Να μην προχωρήσει στην ψήφιση νομοσχεδίων για την έρευνα και την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

3. Να δεσμευθεί από την αρχή, εφ’ όσον δεν τίθεται ως βάση του διαλόγου το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά όπως ο Υπουργός ισχυρίζεται, ο διάλογος γίνεται πάνω σε “λευκό χαρτί”, ότι θα πρέπει τελικά ναα θεσμοθετήσει όχι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά τη συνισταμένη που θα προκύψει από τον Εθνικό Διάλογο. Δηλαδή αυτό που θαυποδείξει η πλειοψηφία της αναδιοργανωμένης επιτροπής μέσω των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Τέλος θα πρέπει να είναι από την αρχή προσδιορισμένη η όλη η διαδικασία που θα ακολουθηθεί μέχρι το τέλος, ώστε ο διάλογος να έχει νόημα, να μην είναι προσχηματικός και να οδηγήσει στη χάραξη εθνικής πολιτικής για την εκπαίδευση και την έρευνα».


σχετικα αρθρα