current views are: 5

17 Δεκεμβρίου 2015
Δημοσίευση13:19

Στο «μικροσκόπιο» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου το σκάνδαλο της Volkswagen

Υπέρ της σύστασης επιτροπής για τη διερεύνηση του σκανδάλου εκπομπής ρύπων της Volkswagen ψήφισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Παράλληλα, το ΕΚ ψήφισε και το κατά πόσο οι ρυθμιστικές αρχές απέτυχαν να αποτρέψουν την παραποίηση των δοκιμών από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Δημοσίευση 13:19’

Υπέρ της σύστασης επιτροπής για τη διερεύνηση του σκανδάλου εκπομπής ρύπων της Volkswagen ψήφισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Παράλληλα, το ΕΚ ψήφισε και το κατά πόσο οι ρυθμιστικές αρχές απέτυχαν να αποτρέψουν την παραποίηση των δοκιμών από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Υπέρ της σύστασης επιτροπής για τη διερεύνηση του σκανδάλου εκπομπής ρύπων της Volkswagen ψήφισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Παράλληλα, το ΕΚ ψήφισε και το κατά πόσο οι ρυθμιστικές αρχές απέτυχαν να αποτρέψουν την παραποίηση των δοκιμών από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, της οποίας οι ενέργειες θα εξεταστούν στο πλαίσιο της έρευνας, δήλωσε ότι θα συνεργαστεί με την επιτροπή των ευρωβουλευτών.

Χθες οι επικεφαλής των πολιτικών ομάδων έδωσαν το πράσινο φως, ενώ σήμερα η πρόταση για εξεταστική επιτροπή εγκρίθηκε από την ολομέλεια με ψήφους 354 προς 229.

Η έρευνα του Ευρωκοινοβουλίου μπορεί να διαρκέσει έως και ένα χρόνο και θα εξετάσει ενδεχόμενες παραβάσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας και τη μη ορθή εφαρμογή της.

Στην επιτροπή θα συμμετέχουν περίπου 45 ευρωβουλευτές, οι οποίοι θα προΐστανται στις δημόσιες ακροάσεις κυβερνητικών και ευρωπαίων αξιωματούχων καθώς και στελεχών του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η ευρωβουλευτής Καρίμα Ντέλι, μέλος της Επιτροπής Μεταφορών, εξέφρασε σε δήλωσή της την ικανοποίησή της για το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας στο Ευρωκοινοβούλιο, λέγοντας ότι το ευρωπαϊκό αυτό όργανο «αναλαμβάνει να υπερασπιστεί τα συμφέροντα των πολιτών και των καταναλωτών που εξαπατήθηκαν από την Volkswagen».

«Το ‘dieselgate’ είναι ένα άνευ προηγουμένου παγκόσμιο σκάνδαλο που σε μεγάλο βαθμό έπληξε την αξιοπιστία των ευρωπαϊκών και εθνικών θεσμών σε ό,τι αφορά την ικανότητά τους να επιβάλουν το νόμο και να ρυθμίζουν τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας», δήλωσε.


σχετικα αρθρα