Τριανταφυλλίδης: Παραποίησαν τις απόψεις μου – Δεν είπα ποτέ για δίδακτρα

Τριανταφυλλίδης: Παραποίησαν τις απόψεις μου – Δεν είπα ποτέ για δίδακτρα

Στην αντεπίθεση περνάει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης και απαντάει στις επικρίσεις που δέχτηκε με αφορμή άρθρο του στην «Αυγή» όπου διατύπωσε την πρόταση για αύξηση του εκπαιδευτικού ωραρίου με πρόσθετα χρήματα για τους καθηγητές, τα οποία όμως θα... πληρώνουν οι γονείς.

Σε δήλωσή του, ο βουλευτής τονίζει ότι «ο τίτλος “προτείνει δίδακτρα” αποτελεί παραποίηση και διαστροφή των απόψεών» του. «Όσοι μπουν στον κόπο να διαβάσουν το σύνολο των δύο άρθρων, που δημοσιεύτηκαν στην “Αυγή” και στο tvxs.gr,  θα αντιληφθούν ότι υπερασπίζομαι τη Δημόσια Παιδεία και την Ελληνική Οικογένεια,  που αιμορραγεί για να σπουδάσει τα παιδιά της» συνεχίζει και προσθέτει:

Η σημερινή κατ’ επίφαση δωρεάν Παιδεία, κατ’ ουσίαν παρακολούθημα της ιδιωτικής, η οποία τζιράρει ένα δισ. ευρώ (φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, ιδιαίτερα κτλ), είναι αυτό που ταλαιπωρεί και κοστίζει  σε  παιδιά και γονείς , τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.

Στη συνέχεια ο κ. Τριανταφυλλίδης σημειώνει πως πουθενά στα άρθρα του δεν χρησιμοποιεί τον όρο «δίδακτρα» και πρόσθεσε: 

Χρησιμοποιώ τη φράση “συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, με αναφορά σε συγκεκριμένο παράδειγμα”. Αν το παράδειγμα που χρησιμοποιώ, για να υποδηλώσω με σαφήνεια την ενισχυτική διδασκαλία, δεν είναι το ενδεδειγμένο, στο πλαίσιο του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, εντός του οποίου αρθρογράφησα, αναμένω τον αντίλογο. 

«Σε κάθε περίπτωση, θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τον σκοπό, ο οποίος, ενώ καταγράφεται στο άρθρο, αποσιωπήθηκε. Ποιος είναι αυτός ο σκοπός; Το ολοήμερο δημόσιο σχολείο (5 μέρες επί 8 ώρες)  να απορροφήσει και να υπερβεί τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή, με εξοικονόμηση πόρων για  τη χειμαζόμενη ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν θα αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια, γλώσσες και ιδιαίτερα» τονίζει και προσθέτει:

Με ένα  κείμενο 2400 λέξεων και μια δέσμη συγκεκριμένων προτάσεων, που εκφράζουν την αγωνία μου να ξεφύγουμε από το σημερινό τέλμα μιας γενικευμένης και επιβαλλόμενης μετριοκρατίας στο χώρο της Παιδείας, ζητώ,  διεκδικώ και μάχομαι, με πρακτικές και εφαρμόσιμες προτάσεις, για μια ελκτική Δημόσια Δωρεάν Παιδεία.

«Επιτέλους ας σταματήσει η υποκρισία και ο φαρισαϊσμός. Στην παραπειστική  εκδοχή του θεατρικού έργου του Λουίτζι Πιραντέλλο “Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε|” δεν θα λάβω μέρος. Συγχωρέστε με», κατέληξε.

Υπενθυμίζεται ότι στο άρθρο του στην Αυγή, ο κ. Τριανταφυλλίδης  διατύπωσε την πρόταση για αύξηση του εκπαιδευτικού ωραρίου με πρόσθετα χρήματα για τους καθηγητές, τα οποία όμως θα πληρώνουν οι γονείς:

Αναλυτικότερα τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο.

Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

Σκοπός: Με αυτή τη διαδικασία ουσιαστικά το δημόσιο σχολείο απορροφά και υπερβαίνει τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή με εξοικονόμηση πόρων για τη μέση ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια σε γλώσσες, σε ιδιαίτερα κ.λπ.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο