current views are: 5

24 Φεβρουαρίου 2016
Δημοσίευση20:42

Έρευνα για τη διαφημιστική δαπάνη 31 φορέων του υπουργείου Υποδομών ζητεί ο Σπίρτζης

Έλεγχο για την κατανομή της  διαφημιστικής τους δαπάνης σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που έγινε από τους  εποπτευόμενους φορείς του υπουργείο Υποδομών τα τελευταία 15 χρόνια ζητεί  από την οικονομική αστυνομία ο επικεφαλής Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης.

Δημοσίευση 20:42’

Έλεγχο για την κατανομή της  διαφημιστικής τους δαπάνης σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που έγινε από τους  εποπτευόμενους φορείς του υπουργείο Υποδομών τα τελευταία 15 χρόνια ζητεί  από την οικονομική αστυνομία ο επικεφαλής Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης.

Έλεγχο για την κατανομή της  διαφημιστικής τους δαπάνης σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που έγινε από τους  εποπτευόμενους φορείς του υπουργείο Υποδομών τα τελευταία 15 χρόνια ζητεί  από την οικονομική αστυνομία ο επικεφαλής Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης.

Ο κ. Σπίρτζης απέστειλε επιστολή στον Αναπληρωτή Υπουργό Προστασίας του πολίτη Νίκο Τόσκα ,με αφορμή την υπόθεση των  δύο εκβιαστών δημοσιογράφων και ενός εκδότη, ζητώντας του πλήρη έλεγχο αναφορικά με διαφημιστικές καταχωρήσεις διαφημιστικών κονδυλίων  από τους 31 εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών.

Δείτε ολόκληρη την επιστολή


σχετικα αρθρα