Μετωπική επίθεση στην κυβέρνηση με νέα τεχνολογικά μέσα από τη ΝΔ

Μετωπική επίθεση στην κυβέρνηση με νέα τεχνολογικά μέσα από τη ΝΔ

Τακτική μάχης θύμιζαν τα χθεσινά αντιπολιτευτικά πυρά της ΝΔ προς την κυβέρνηση. Όπως είχε προαναγγείλει το newpost.gr, κεντρική στρατηγική απόφαση των στελεχών της Πειραιώς είναι να υπάρξει κλιμακούμενη και μετωπική επίθεση προς το Μέγαρο Μαξίμου, η οποία θα κορυφωθεί με την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ, που θα αποτελέσει και την αφετηρία για να μετρηθούν τα αποτελέσματα της γαλάζιας στρατηγικής. 

Με βάση το σχεδιασμό αυτό και όπως αποφασίστηκε στη χθεσινή κλειστή σύσκεψη που έγινε στην οδό Πειραιώς υπό τον κ. Μητσοτάκη, ο οποίος συναντήθηκε αμέσως μετά και με την Ντόρα Μπακογιάννη, έβαλε στην πολιτική ατζέντα τα εξής θέματα, στοχοποιώντας το Μαξίμου και τον πρωθυπουργό:

•    την αύξηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών των ιδιωτών προς το Δημόσιο, λόγω της υπερφορολόγησης που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση. Αυτό έγινε με ερώτηση των κ. Σταϊκούρα και Βεσυρόπουλου από το γαλάζιο οικονομικό επιτελείο,
•    το χάος που έχει προκληθεί και στους τηλεοπτικούς σταθμούς και στο πολιτικό σκηνικό από τον τρόπο αδειοδότησης των καναλιών,
•    το «πόθεν έσχες» των «υπερθεματιστών», ζητώντας να δοθούν άμεσα στη δημοσιότητα, μόλις έληγε το απόγευμα η προθεσμία κατάθεσής τους,
•    η προσπάθεια του αν. υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη, να μεταφέρει τα χρηματικά διαθέσιμα του ΕΟΠΥΥ, σε Συνεταιριστικές Τράπεζες στα Χανιά, δηλαδή στην εκλογική του περιφέρεια, κάτι που αποκαλύφθηκε με ερώτηση των κ. Σταϊκούρα και Παναγιωτόπουλου προς τους συναρμόδιους υπουργούς,
•    οι δηλώσεις Κατρούγκαλου που παραδέχθηκε ότι τελικά υπάρχουν μειώσεις στις επικουρικές συντάξεις εως 40% παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις του και
•    η μετοχική σύνθεση, δανειοδότηση και κρατική επιχορήγηση της κομματικής εφημερίδας του ΣΥΡΙΖΑ, Αυγής. 

Για την προβολή των θεμάτων αυτών, κάτι που θα γίνεται και στο επόμενο διάστημα, το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ χρησιμοποίησε και θα χρησιμοποιεί όλες τις τεχνικές δυνατότητες και νέες μορφές πολιτικής επικοινωνίας. Η αρχή έγινε με το βίντεο των 120 δευτερολέπτων που αναρτήθηκε στα social media της ΝΔ, με «το ένα ψέμα ανά τρία λεπτά» του κ. Τσίπρα από την περσινή ομιλία του στη ΔΕΘ, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλα που επιμελείται η ομάδα των νέων ανθρώπων υπό τον αναπληρωτή εκπρόσωπο Κωνσταντίνο Κυρανάκη. 

Ήδη στις κλειστές συσκέψεις που συμμετέχουν μεταξύ άλλων ο διευθυντής του Γραφείου του κ. Μητσοτάκη, Μιχάλης Μπεκίρης, ο σύμβουλος στρατηγικής και επικοινωνίας Τάκης Θεοδωρικάκος και οι Μακάριος Λαζαρίδης και Γιώργος Κουμουτσάκος, έχουν αποφασιστεί τα επόμενα βήματα. Χθες μάλιστα, οι πολιτικοί συντάκτες πήραν μια πρώτη γεύση των δυνατοτήτων που έχει η νέα αίθουσα Τύπου στην Πειραιώς, με τον κ. Κουμουτσάκο να ξεκινά το briefing έχοντας δίπλα του μια οθόνη προβολής με τη λέξη «μαύρο», ενώ διέκοψε για να προβληθεί και το βίντεο με τα «ψέματα Τσίπρα»

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο