current views are: 10

14 Σεπτεμβρίου 2016
Δημοσίευση08:16

Φίλης: «Ο Πολάκης κι εγώ είμαστε αντικείμενα εκστρατείας δολοφονίας χαρακτήρων» (Βίντεο)

Για ακατανόητα και απαράδεκτα φαινόμενα έκανε λόγο ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης με αφορμή τη στάση του Συλλόγου Γονέων στο Ωραιόκαστρο απέναντι στους πρόσφυγες. 

Δημοσίευση 08:16’

Για ακατανόητα και απαράδεκτα φαινόμενα έκανε λόγο ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης με αφορμή τη στάση του Συλλόγου Γονέων στο Ωραιόκαστρο απέναντι στους πρόσφυγες. 

Για ακατανόητα και απαράδεκτα φαινόμενα έκανε λόγο ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης με αφορμή τη στάση του Συλλόγου Γονέων στο Ωραιόκαστρο απέναντι στους πρόσφυγες, ενώ σχολιάζοντας την υπόθεση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη, είπε πως και οι δύο είναι αντικείμενα εκστρατείας δολοφονίας χαρακτήρων

Ο κ. Φίλης, μιλώντας στον ΣΚΑΙ,  επισήμανε ότι «μειοψηφικά και περιθωριακά φαινόμενα δεν μπορούν να αμαυρώσουν την αλληλεγγύη που έχει δείξει ο ελληνικός λαός στους πρόσφυγες», ενώ πρόσθεσε πως «έχουμε ελεύθερη διακίνηση ανθρώπων και όρους εγκατάστασης και περίθαλψης αυτών». 

Ο υπουργός Παιδείας τόνισε πως δεν είναι στην κρίση των τοπικών κοινωνικών αν τα παιδιά αυτά θα πάνε στο σχολείο, είναι απόφαση της Πολιτείας, ενώ κάλεσε τους τοπικούς παράγοντες να μην ρίχνουν λάδι στη φωτιά. 

Ξεκαθάρισε πως το κράτος με τις αρμόδιες αρχές λαμβάνει τα μέτρα εμβολιασμού και μέτρα υγιεινής ενώ διευκρίνισε πως τα παιδιά των προσφύφων θα πηγαίνουν μετά το μεσημέρι σε τάξεις υποδοχής να μάθουν ελληνικά και να ενσωματωθούν στις συνθήκες που ζουν. 

Ο κ. Φίλης επισήμανε επίσης πως θα πρέπει να αποφευχθεί η γκετοποίηση των παιδιών αυτών και θα πρέπει να γίνουν κοινές παρέες με τα ελληνόπουλα, ενώ τόνισε πως πρέπει όλα τα κόμματα και οι φορείς να τοποθετούνται πάνω σε τέτοια θέματα  και να μην δείχνουν κατανόηση σε μειοψηφικές αντιδράσεις. 

Φίλης για Πολάκη: Είμαστε και οι δύο αντικείμενα εκστρατείας δολοφονίας χαρακτήρων

Για έναν επιτυχυμένο υπουργό έκανε ο Νίκος Φίλης, σχετικά με τον κ. Πολάκη και πρόσθεσε:  

«Ο καθένας έχει τον τρόπο του να διατυπώνει τις απόψεις του. Ο Πολάκης κι εγώ έχουμε γίνει στόχος πολιτικών επιθέσεων. Είμαστε αντικείμενα εκστρατείας δολοφονίας χαρακτήρων. Το αισθάνομαι κάθε μέρα. Με βρίζουν επειδή είμαι χοντρός, λένε ότι είμαι απαίδευτος, πώς ντύνομαι πώς τρώω αν φοράω πράσινη ή μαύρη μπλούζα; Μου ζητάτε να κάνω τι; Ποια κριτική για ποιον; Ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεών του και των λεγομένων του». 

Επίθεση Φίλη σε Καθημερινή και Κασιμάτη

O υπουργός Παιδείας μάλιστα απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους του ΣΚΑΙ, τους είπε πως τις επιθέσεις τις δέχεται από την εφημερίδα του ομίλου την Καθημερινή.

«Η εφημερίδα σας τα γράφει αυτά όχι άλλες. Υπάρχει επιχείρηση δολοφονίας χαρακτήρων. Εχετε την ευθύνη όσων λέγονται από το κανάλι σας εναντίον μου με ρατσιστικό τρόπο. Σας ζήτησα ποτέ να καταδικάσετε τους Μπογδάνους ή τους Κασιμάτιδες; Μιλάμε για ένα σύστημα εξουσίας των μιντια. Ασκείται μια πολιτική δολοφονίας χαρκατήρων». 

Φίλης: Όλα τα τμήματα έχουν τον δάσκαλό τους

Αναφορικά με το πρώτο κουδούνι και τα κενά σε εκπαιδευτικούς ο υπουργός Παιδείας τόνισε πως «όλα τα τμήματα έχουν τον δάσκαλο τους και τον καθηγητής τους». 

«Εχουμε προσλάβει ένα μεγάλο μέρος αναπληρωτών πριν αρχίσουν τα σχολεία. Στη δευτεροβάθμια δεν μπορεί να είναι το σύνολο, γιατί τώρα συγκροτούνται τα προγράμματα και εντοπίζονται οι ανάγκες», πρόσθεσε. 

Για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση είπε πως «όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι στη διάθεση των διευθύνσεων και πως τα προβλήματα που παρατηρούνται είναι λόγω συνδικαλιστικών παρεμβάσεων». 

«Παντού υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσουν τα ολοήμερα», υπογράμμισε ο κ. Φίλης

«Ναι στα Αρχαία όχι σε καταστάσεις αρχαιοπληξίας»

Για τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό προγραμμα του γυμνασίου ο κ. Φίλης είπε πως τα 14 μαθήματα που έδιναν τα παιδιά στο τέλος εξυπηρετούσαν μόνο τα φροντιστήρια. Για τα αρχαία είπε πως θα παραμείνει σαν μάθημα χωρίς όμως καταστάσεις αρχαιοπληξίας. Τα θρησκευτικά είπε υπάρχει νέο πρόγραμμα έπειτα από εξαντλητικό διάλογο που έχει γίνει ενώ όπως υπογράμμισε η προσευχή δεν έχει καταργηθεί. 


σχετικα αρθρα