current views are: 4

8 Δεκεμβρίου 2016
Δημοσίευση09:38

Σπίρτζης: Το 2017 θα είναι η χρονιά της ολοκλήρωσης των μεγάλων οδικών έργων

”To 2017 θα είναι η χρονιά της ολοκλήρωσης των μεγάλων οδικών έργων” επισήμανε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, συμπληρώνοντας ότι ”κατεύθυνση της κυβέρνησης είναι η υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου υποδομών που θα μεταμορφώσει τη χώρα σε διεθνές κέντρο συνδυασμένων μεταφορών”.

Δημοσίευση 09:38’

”To 2017 θα είναι η χρονιά της ολοκλήρωσης των μεγάλων οδικών έργων” επισήμανε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, συμπληρώνοντας ότι ”κατεύθυνση της κυβέρνησης είναι η υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου υποδομών που θα μεταμορφώσει τη χώρα σε διεθνές κέντρο συνδυασμένων μεταφορών”.

”To 2017 θα είναι η χρονιά της ολοκλήρωσης των μεγάλων οδικών έργων’‘ επισήμανε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, συμπληρώνοντας ότι ”κατεύθυνση της κυβέρνησης είναι η υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου υποδομών που θα μεταμορφώσει τη χώρα σε διεθνές κέντρο συνδυασμένων μεταφορών”.

«Το 2017 θα είναι η χρονιά της ολοκλήρωσης των μεγάλων οδικών έργων. Θα απεμπλακεί η ελληνική κοινωνία και ο ελληνικός προϋπολογισμός από το βάρος της κατασκευής των ανεύθυνων και άθλιων δεσμεύσεων, της ταλαιπωρίας και του κινδύνου για τους Έλληνες, τη βαριά κληρονομιά των συμβάσεων των υψηλών διοδίων και αποζημιώσεων», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Ανακοίνωσε ακόμη ότι το Μάρτιο κλείνει ο κύκλος της λειτουργικής παράδοσης και της περιπέτειας των οδικών αξόνων και του Μετρό της Θεσσαλονίκης και «ανοίγουμε τον κύκλο των σιδηροδρομικών έργων, της ολοκλήρωσης της σιδηροδρομικής ΠΑΘΕ, της έναρξης της σιδηροδρομικής Εγνατίας, ένα έργο όχι μόνο παραγωγικής σημασίας, αλλά και γεωπολιτικής σημασίας» ενώ μέσα στο 2017 θα ξεκινήσουν και τα νέα οδικά έργα στον ΒΟΑΚ.

Εξήγησε, δε, ότι αυτό το μεγάλο πρόγραμμα υποδομών θα υλοποιηθεί με τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα και με εργαλεία που μας παρέχονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως το πρόγραμμα Γιούνκερ. Θα υλοποιηθεί με τη συνεργασία της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, της Παγκόσμιας Τράπεζας, της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανάπτυξης, με προνομιακούς όρους, χωρίς όμως να απομειώνει το εθνικό ΠΔΕ και χωρίς να διαλύει τα μικρά και μεσαία έργα που δίνουν ζωή στη χώρα σε κάθε γωνιά της.

«Μέσα από αυτόν τον σχεδιασμό θα μπορέσουμε να χτυπήσουμε άμεσα την ανεργία, να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα των εσόδων για το ασφαλιστικό μας σύστημα. Μέσα από αυτόν τον σχεδιασμό, θα εξοικονομηθούν πόροι του νέου ΕΣΠΑ, του ΣΕΣ, για να αναπτυχθούν νέες παραγωγικές εταιρείες και παραγωγή προϊόντων νέων τεχνολογιών. Αυτή η πολιτική βρίσκεται στον αντίποδα της πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, στον αντίποδα του “απολύω”, του “διαλύω το κοινωνικό κράτος”, του “τσακίζω τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις της χώρας”», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Σπίρτζης είπε ότι 2017 είναι η πρώτη χρονιά που σταματά το παιχνίδι των σπάταλων αποζημιώσεων των έργων, είναι η πρώτη χρονιά που θα μπει στις ράγες το εθνικό σχέδιο για τις υποδομές, με αξιολόγηση και κριτήρια για τη συνεισφορά των έργων και στην παραγωγική ανασυγκρότηση και στη βελτίωση της καθημερινότητας της ζωής του πολίτη, είναι η πρώτη χρονιά που δεν θα ξεκινούν έργα χωρίς μελέτες.

«Το 2017 θα είναι η χρονιά που επιτέλους θα ιδρυθεί διοικητική δομή στρατηγικού σχεδιασμού στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων. Το 2017 είναι η χρονιά που το Εθνικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων αυξάνεται. Από 133 εκατομμύρια ευρώ το 2016 γίνεται 199 εκατομμύρια ευρώ για μικρά έργα, για έργα στην περιφέρεια, για έργα στις φτωχές γειτονιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, για έργα που αφορούν την κοινωνία, για έργα ουσίας και όχι βιτρίνας», είπε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε ότι το 2017 η έμφαση του Εθνικού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων θα δοθεί στα αντιπλημμυρικά έργα και όχι στις πλατείες, για να σταματήσουμε να ζούμε το φαινόμενο στις φτωχές γειτονιές της Αθήνας, της Καλαμάτας, της Θεσσαλονίκης και των αστικών κέντρων να χάνονται οι κόποι μιας ζωής.

 


σχετικα αρθρα