ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στ. Πιτσιόρλας: Η επένδυση στο Ελληνικό θα γίνει ό,τι και αν πει το ΚΑΣ

Δημοσίευση 29 Σεπτεμβρίου 2017, 09:29 / Ανανεώθηκε 29 Σεπτεμβρίου 2017, 10:45
Στ. Πιτσιόρλας: Η επένδυση στο Ελληνικό θα γίνει ό,τι και αν πει το ΚΑΣ
Facebook Twitter Whatsapp

Ο υφυπουργός Οικονομίας επιβεβαίωσε ότι η επένδυση στο Ελληνικό θα γίνει.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Την βεβαιότητα ότι η επένδυση στο Ελληνικό θα γίνει, όποια απόφαση και αν λάβει το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο διατύπωσε σήμερα ο Υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας.

Ο υφυπουργός τόνισε το ΚΑΣ έχει γνωμοδοτική αρμοδιότητα κι ακόμα κι αν κρίνει ότι ορισμένες εκτάσεις στο Ελληνικό είναι «αρχαιολογικού ενδιαφέροντος» τα έργα θα υλοποιηθούν χωρίς διακοπές ή καθυστερήσεις.

«Ολόκληρες πόλεις στην Ελλάδα είναι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος και χτίζονται σπίτια κάθε μέρα», είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός, προσθέτοντας ότι το μοναδικό ζητούμενο θα είναι οι εργολάβοι να επιδεικνύουν αυξημένη προσοχή.

Την ίδια στιγμή απέδωσε την πολιτική ένταση που έχει προκύψει στην επένδυση που έχουν κάνει «κάποιοι» ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να προχωρήσει σε αυτά τα έργα».

Επισήμανε δε ότι το μνημόνιο για την επένδυση στο Ελληνικό συνάφθηκε ακριβώς για να αποφευχθούν καθυστερήσεις και άλλα εμπόδια.

Ο κ. Πιτσιόρλας επαναβεβαίωσε το χρονοδιάγραμμα που προβλέπει ότι το 2018 θα μπουν μπουλντόζες στο Ελληνικό δεν έχει αλλάξει, εφόσον εγκριθεί το προεδρικό διάταγμα και ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για το καζίνο.

«Αν η Fraport τεκμηριώσει πρόβλημα τότε η ελληνική πλευρά να αναλάβει τις οικονομικές ευθύνες της»

Παράλληλα, αναφερόμενος ο κ. Πιτσιόρλας στην αποζημίωση 70 εκατομμυρίων ευρώ που φέρεται ζητά η Fraport για προβλήματα στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, θέλησε να ρίξει τους τόνους, αναφέροντας ότι εάν η Fraport μπορέσει να τεκμηριώσει πρόβλημα τότε η ελληνική πλευρά θα πρέπει να τιμήσει τη σύμβαση και να αναλάβει τις οικονομικές ευθύνες της.

Δεν μίλησε για συγκεκριμένα ποσό, όμως σημείωσε ότι το αίτημα της Fraport εξετάζεται από επιτροπή επίλυσης τεχνικών διαφορών. Τόνισε ότι τέτοια τεχνικά προβλήματα παρουσιάζονται συχνά σε πολλές συμβάσεις και αποτελεί τόσο μεγάλο ζήτημα.

Προσέθεσε ότι όπως Αθήνα περιμένει από την εταιρεία να καταβάλλει το ετήσιο ενοίκιο για τα περιφερειακά αεροδρόμια έτσι και η ελληνική πλευρά σέβεται τις δεσμεύσεις της.