ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Με το βλέμμα στο κέντρο οι επιλογές του Κ. Μητσοτάκη για το επικοινωνιακό επιτελείο

του Τάσου Τσιφόρου - Δημοσίευση 10 Οκτωβρίου 2017, 07:44 / Ανανεώθηκε 10 Οκτωβρίου 2017, 12:08
Με το βλέμμα στο κέντρο οι επιλογές του Κ. Μητσοτάκη για το επικοινωνιακό επιτελείο
Facebook Twitter Whatsapp

Οι επιλογές των Μαρία Σπυράκη και Κ. Ζούλα ήταν προσωπικές του Κυρ. Μητσοτάκη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αιφνιδίασε χθες μόνον ως προς το χρόνο των αλλαγών στο επικοινωνιακό επιτελείο, καθώς δεν ήταν λίγοι όσοι τις ανέμεναν αμέσως μετά το Συνέδριο του κόμματος το Δεκέμβριο. Επρόκειτο, σε κάθε περίπτωση, για επί μακρόν αναμενόμενες αλλαγές καθώς είτε αναζητώντας καλύτερη χημεία είτε για εντελώς πρακτικούς λόγους, όπως η υποψηφιότητα του Μακ. Λαζαρίδη στην Καβάλα, ο ανασχηματισμός του επικοινωνιακού σχήματος της Πειραιώς ήταν δεδομένος.

Από τη χθεσινή, ωστόσο, ανακοίνωση της Πειραιώς προκύπτουν κάποια πολύ ενδιαφέρουσα συμπεράσματα:

Ο κ. Μητσοτάκης αποφάσισε να «ρίξει» απέναντι στον Δημ. Τζανακόπουλο τη Μαρία Σπυράκη, ένα πρόσωπο με επικοινωνιακή εμπειρία, ευχέρεια στον «αέρα» και ικανότητα να ανταποκρίνεται με ταχύτητα στα ζητούμενα μίας ζωντανής αντιπαράθεσης. Η Σπυράκη, που επισήμως παραμένει και στις Βρυξέλλες αν και εκτιμάται ότι από την αρχή του έτους θα επιστρέψει για μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα, μοιάζει σαφώς πιο «έτοιμη» από το προκάτοχό της ενώ, παρά το γεγονός ότι αποτέλεσε επιλογή Σαμαρά για το ευρωψηφοδέλτιο της Ν.Δ., εκφράζει ένα σαφώς κεντρογενή λόγο.

Αντιστοίχως, απέναντι στον Θανάση Καρτερό, που ανέλαβε προ ημερών την ευθύνη του Γραφείου Τύπου του Μαξίμου, ο Μητσοτάκης τοποθέτησε τον μέχρι χθες δημοσιογράφο της Καθημερινής Κωνσταντίνο Ζούλα. Απέναντι στον «μετωπικό» και, ενίοτε στα κείμενά του, εκτός ορίων Καρτερό, η επιλογή Ζούλα μοιάζει, και εδώ, να έχει σαφώς πιο ευρωπαϊκό άρωμα, δίνοντας έτσι και το στίγμα των επιλογών του Προέδρου της Ν.Δ.

Απέναντι στους υψηλούς τόνους της κυβέρνησης, το νέο δίδυμο θα επιδιώξει όχι μόνον να ανταποδώσει αλλά και, παράλληλα, να συμβάλλει στην προβολή του προγραμματικού λόγου της Ν.Δ. στο δρόμο προς τις εκλογές.

Οι επιλογές των Μαρία Σπυράκη και Κ. Ζούλα ήταν προσωπικές του Κυρ. Μητσοτάκη, παρά τις κακεντρέχειες που έσπευσαν να κυκλοφορήσουν μέσα φίλα προσκείμενα στην κυβέρνηση.

Με τα νέα μέλη, αλλάζουν άρδην πρόσωπα και ισορροπίες στο εσωτερικό της Πειραιώς. Μετά τον ευρύ χθεσινό ανασχηματισμό, βασικό ρόλο στη διαμόρφωση του επικοινωνιακού λόγου του, υπό τον κ. Μητσοτάκη, κόμματος έχουν οι Τ. Θεοδωρικάκος, Μιχ. Μπεκίρης, Μαρία Σπυράκη, Κων. Ζούλας, Κύρα Κάπη ενώ βαρύνουσα είναι η παρέμβαση στελεχών όπως οι Ευτ. Βαρδουλάκης και Θ. Βαρβιτσιώτης.