current views are: 9

21 Οκτωβρίου 2019
Δημοσίευση10:38

Αλληλοαδειάσματα Χρυσοχοΐδη – Μενδώνη για το «Joker»

Άναψε φωτιές ο… Χοακίν Φίνιξ

Δημοσίευση 10:38’

Άναψε φωτιές ο… Χοακίν Φίνιξ

Σε αλληλοαδειάσματα έχουν επιδοθεί υπουργοί της κυβέρνησης, καθώς κανείς δεν θέλει να βρεθεί με τον μουντζούρη του… Τζόκερ στα χέρια του.

Τα περιστατικά εφόδου της αστυνομίας σε κινηματογράφους όπου προβάλλεται η ταινία «Τζόκερ», μετά από καταγγελίες υπαλλήλων του ΥΠΠΟ ότι μέσα στις αίθουσες βρίσκονταν και ανήλικοι, κάτι που απαγορεύει η σήμανση καταλληλότητας, έφεραν απέναντι τους Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και Λίνα Μενδώνη. Ρίχνοντας τις ευθείες βολές στον τρόπο διαχείρισης από την πλευρά της αστυνομίας, σημειώνοντας, «Σωστά αντέδρασε όπως αντέδρασε ο κόσμος, αυτό που έγινε ήταν τελείως ανοίκειο». 

Οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν από τις εφόδους της αστυνομίας σε κινηματογράφους όπου προβάλλεται η ταινία, τόσο σε πολιτικό επίπεδο όσο και σε κοινωνικό, έφεραν την υπουργό Πολιτισμού και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη προ των ευθυνών τους, με το… τραπέζι του πινγκ πονγκ να παίρνει θεση στο πολιτικό σκηνικό.

Η Λίνα Μενδώνη επιχείρησε να κάνει εξαρχής σαφές ότι οι υπάλληλοι του ΥΠΠΟ «κινήθηκαν αυτοβούλως» και πως δεν είχαν λάβει σχετική εντολή την ιεραρχία, ενώ, όπως είπε, θα κινηθεί όλη η διαδικασία που προβλέπει ο ποινικός υπαλληλικός κώδικας για την τιμωρία τους. Μάλιστα, άφησε σαφείς υπόνοιες για τα «κίνητρα των υπαλλήλων», που εργάζονται επί χρόνια στο υπουργείο.

Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, από την πλευρά του, φρόντισε να… αδειάσει την ΕΛ.ΑΣ.

Αρχικά, μέσω Twitter, ενημέρωσε ότι το βράδυ θα πάει με τον 15χρονο γιο του να παρακολουθήσει την ταινία «Τζόκερ», αν και ο (αναχρονιστικός) νόμος δεν το επιτρέπει.

Στη συνέχεια, μέσω ανακοίνωσης, ο κ. Χρυσοχοΐδης χαρακτηρίζει φαιδρή τη χθεσινή επιχείρηση της αστυνομίας στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ, «αποτελειώνοντας» την ΕΛ.ΑΣ.

«Η Αστυνομία είναι χρεωμένη, δυστυχώς, με αρκετά πάρεργα, εκτός πλαισίου ουσιαστικά της αποστολής της. Από την άλλη, είναι αυτονόητη η υποχρέωση της να ανταποκρίνεται στις καταγγελίες, πολλές εκ των οποίων μπορεί στη συνέχεια να αποδειχθεί ότι έγιναν για ήσσονος σημασίας λόγους, σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα στα όρια της φαιδρότητας. Όπως συνέβη χθες με τα περιστατικά στις δύο κινηματογραφικές αίθουσες», τονίζεται στην ανακοίνωση.

«Δήλωσα ήδη ότι σήμερα θα πάω με τον 15χρονο γιο μου να δω την ταινία Τζόκερ», υπογραμμίζει και στη συνέχεια εξαπολύει επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα, με αφορμή ανάρτηση του τελευταίου που συνοδεύεται από φωτογραφικό μοντάζ, με τον Χρυσοχοΐδη να κυνηγά… τον Τζόκερ: «Τα παραπάνω είναι αυτονόητα για κάθε λογικό πολίτη και προφανώς θα έπρεπε να είναι και για τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Α. Τσίπρα.

Υ.Γ.: Ο Α. Τσίπρας επέλεξε, για άλλη μια φορά, να κάνει επίδειξη φτήνιας πολιτικής και ψεύτικης ευαισθησίας. Ξεσκεπάζεται η ψεύτικη η ευαισθησία από τα ίδια του τα τελευταία λόγια, μιας και μόνο ο δικός μου στιγματισμός τον ενδιαφέρει. Είναι φτηνό, ενδεικτικό της αισθητικής και πολιτικής του ρηχότητας να συνοδεύει την ανάρτηση με δική μου φωτογραφία μονταρισμένη ως διώκτη του Τζόκερ. Από ότι έχω ακούσει και διαβάσει τη δολοφονία χαρακτήρων, ανάμεσα σε άλλα, καταδικάζει η ταινία. Την είδε και πάλι δεν κατάλαβε ο Α. Τσίπρας».

Νωρίτερα ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχολίασε με δηκτικό τρόπο τα περιστατικά.

«Που να φανταστώ ότι η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει τη τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του ’60, ίσως και ακόμη πιο πίσω… Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε», έγραψε ο Αλέξης Τσίπρας.

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Το περασμένο Σάββατο πήγα σινεμά, ευτυχώς στο κινηματογράφο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κυρίως από νέα παιδιά, παρακολούθησα την ταινία που σπάει ταμεία σε Ευρώπη και Αμερική, το Τζόκερ. Στο τέλος της ταινίας αυθόρμητα η αίθουσα ξέσπασε σε χειροκροτήματα, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για κινηματογραφικό θέαμα. Πέραν της μοναδικής ερμηνείας του Χοακίν Φίνιξ, η ταινία καταπιάνεται με δυο πολύ καυτά κοινωνικά ζητήματα. Τη ψυχική νόσο και το μπούλινγκ απέναντι στους ασθενείς και ταυτόχρονα τη συστημική ταξική αδικία. Την αδικία που γεννά το ταξικό μίσος και κάποια στιγμή την εξέγερση των από κάτω, σε ένα καλοδουλεμένο κοινωνικό οικονομικό και μιντιακό σύστημα, που παρά τη συντονισμένη προσπάθειά του να παράξει κοινωνικό αυτοματισμό και συγκρούσεις μεταξύ των κοινωνικών ομάδων που ελέγχει, κάποια στιγμή χάνει τον έλεγχο. Βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, είχα την αίσθηση ότι μετά από πολύ καιρό το Hollywood φτιάχνει, ίσως άθελά του, μια δυνατή ταινία με έντονο κοινωνικό αλλά και ευρύτερα πολιτικό περιεχόμενο. Χωρίς όμως ταυτόχρονα να το κραυγάζει, χωρίς να σε παίρνει από το χέρι για να σου υποδείξει το μήνυμα. Που να φανταστώ ότι μια εβδομάδα αργότερα η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει τη τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του ’60, ίσως και ακόμη πιο πίσω… Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε. ΥΓ: Η φωτογραφία προφανώς αποτελεί φωτομοντάζ των δημιουργών του διαδικτύου. Εμπνευσμένη θα έλεγα…#joker

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alexis Tsipras, Αλέξης Τσίπρας (@alexistsipras) στις

Στελέχη της Κουμουνδούρου, μάλιστα, σχολίαζαν πως είναι «εμφανές ότι ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ‘καρφώνει’ για το φιάσκο την υπουργό της κυβέρνησής του», κ. Μενδώνη.

Ωστόσο, δεν διαφεύγει της προσοχής σχολιαστών ότι η ενδοκυβερνητική κόντρα που ξέσπασε προέρχεται από δύο πασοκογενή στελέχη της.


σχετικα αρθρα