Με τις καλοκαιρινές διακοπές να έχουν τελειώσει, στο Μέγαρο Μαξίμου «ζεσταίνουν» τις «μηχανές» ενόψει του δύσκολου Φθινοπώρου, το οποίο έρχεται με βαριά ατζέντα: Η επίσκεψη του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, η έλευση του Εμανουέλ Μακρόν στην Αθήνα και η έναρξη της τρίτης αξιολόγησης είναι μόνο μερικά από τα ζητήματα που απασχολούν το πρωθυπουργικό περιβάλλον τις τελευταίες ημέρες.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Αλέξης Τσίπρας είχε από το πρωί μπαράζ επαφών με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη και τους υπουργούς Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου και Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου.

Σύμφωνα με το Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε από τον κ. Δραγασάκη για την πορεία ίδρυσης Αναπτυξιακής Τράπεζας.

Από την κ. Αχτσιόγλου, ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για τις λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τα εργασιακά που θα κατατεθεί στο κοινοβούλιο στις αρχές της επόμενης εβδομάδας και θα αφορά:

  • Ρυθμίσεις για την κοινωνική ασφάλιση.
  • Ρυθμίσεις για την αδήλωτη και απλήρωτη εργασία.
  • Ρυθμίσεις ισχυροποίησης δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη συνάντηση του κ. Τσίπρα με τον κ. Γαβρόγλου έγινε απολογισμό του έργου του υπουργείου Παιδείας και τον προγραμματισμό των δράσεων της επόμενης περιόδου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η ατζέντα της σημερινής συνεργασίας του πρωθυπουργού με τον κ. Γαβρόγλου περιελάμβανε τα εξής θέματα:

  • Το άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο, για το οποίο το αρμόδιο υπουργείο δηλώνει «καθ’ όλα έτοιμο». Στο θέμα αυτό εντάσσεται και το ζήτημα που ανέκυψε από την κατάργηση του νόμου για τους σχολικούς διευθυντές τον περασμένο Απρίλιο.

Ιδιαίτερο βάρος δίνει επίσης το υπουργείο Παιδείας στην Β’ και Γ’ Λυκείου, θέμα το οποίο σχετίζεται άμεσα με το ζήτημα των πανελλαδικών εξετάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

  • Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, που θα προκύψει από τη συγχώνευση των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά, είναι, επίσης, ψηλά στην ατζέντα του αρμόδιου υπουργείου.
  • Το νομοσχέδιο για την εκκλησιαστική εκπαίδευση.
  • Η υλοποίηση όσων προβλέπει ο πρόσφατα ψηφισθείς νόμος για την Γ’Βάθμια εκπαίδευση.