ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το πρόβλημα των ταξί και οι σκέψεις για το ΚΤΕΟ

του Παναγιώτη Τζαννετάτου - Δημοσίευση 2 Νοεμβρίου 2017, 12:44 / Ανανεώθηκε 2 Νοεμβρίου 2017, 12:23
Το πρόβλημα των ταξί και οι σκέψεις για το ΚΤΕΟ
Facebook Twitter Whatsapp

Όπως αναγνώρισε ο υφυπουργός Μεταφορών, κ. Μαυραγάνης, η πλειοψηφία των ταξί κατατάσσεται στην κατηγορία Εuro 4 και 5. Μάλιστα εξέφρασε τη σκέψη- ως τέτοια την κατέθεσε- της απαγόρευσης ασφάλισης σχετικών οχημάτων, τα οποία δεν περνούν από έλεγχο ΚΤΕΟ.

Τρόπους προκειμένου ν’ αντιμετωπίσει το πρόβλημα της περιβαλλοντικής ρύπανσης από τους παλαιούς κινητήρες των ταξί, αναζητεί το υπουργείο Υποδομών. 

Όπως αναγνώρισε ο υφυπουργός Μεταφορών, κ. Μαυραγάνης, η πλειοψηφία των ταξί κατατάσσεται στην κατηγορία Εuro 4 και 5. Μάλιστα εξέφρασε τη σκέψη- ως τέτοια την κατέθεσε- της απαγόρευσης ασφάλισης σχετικών οχημάτων, τα οποία δεν περνούν από έλεγχο ΚΤΕΟ.

«Ίσως πρέπει να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα όχημα που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ ή με την επίταση του προστίμου και τους ελέγχους που πρέπει να γίνονται». 

Αξίζει να σημειωθεί πως το υπουργείο δεν φαίνεται να εξετάζει το μέτρο της υποχρεωτικής αλλαγής οχήματος ως το 2020.