Toυ Νικόλα Π. Χατζή
Google, Facebook, Blogs, Μail, Cookies, όροι και λέξεις που δεν γνωρίζαμε αλλά ξαφνικά μπήκαν στην ζωή μας επειδή οι κολοσσοί του διαδικτύου –και όχι μόνο- τα χρησιμοποιούν για τη ενημέρωση μας, αλλά προπάντων για την διαφήμιση. Μεγάλος σάλος προκλήθηκε παλιότερα για το απόρρητο του Facebook. Ήρθε και η ώρα της Google ύστερα από τις τελευταίες αλλαγές απορρήτου.

Γιατί όμως τέτοιος σάλος; Mήπως ο κόσμος δεν νοιάζεται για αυτά;

Παρά τις φωνές διαμαρτυρίας για το Facebook, και τις διάφορες φήμες οτι δήθεν «πουλάει» στοιχεία σε εταιρείες, δεν επιρεάστηκαν, ούτε οι επισκέψεις του, ούτε και η επιρροή του στην καθημερινότητα των ανθρώπων!

Το ίδιο συμβαίνει και με την Google! Μόλις το 12% των χρηστών διάβασε την νέα πολιτική απορρήτου και μάλλον ούτε αυτοί επηρεάστηκαν.

Και στην τελική μόνοι μας αποκαλύπτουμε μέσω του Facebook και των άλλων social media όλα αυτά που μας αρέσουν. Άλλωστε θα ήταν εξόχως αφελές να πιστεύουμε οτι δεν παρακολουθείται η κάθε μας κίνηση, είτε είναι στο διαδίκτυο είτε στην καθημερινή μας ζωή.

Όλοι οι σύγχρονοι τρόποι επικοινωνίας ελοχεύουν τον κίνδυνο της άμμεσης ή έμμεσης παρακολούθησης!
Τηλεπικοινωνίες, αγορές με πιστωτικές κάρτες, internet καταγράφουν κάθε μας κίνηση και φροντίζουν να ενημερώνουν αυτούς που χρειάζονται την πληροφορία.

Σενάριο επιστημονικής φαντασίας ή μανία καταδίωξης θα μου πείτε εσείς. Όχι, θα σας πω εγώ.

Αναλογιστείτε μόνο πόσες φορές έχετε συζητήσει κάτι στο κινητό ή σε mail ή στο Facebook και μετά από μερικές μέρες ή και ώρες έχετε δει αντίστοιχη διαφήμιση.  Μόνο τυχαίο δεν είναι.

Είναι πασίδηλο ότι έχουμε ήδη περάσει την εποχή των υπολογιστών και της τεχνολογίας και ζούμε την εποχή της πληροφορίας. Και την πληροφορία, όποιοι την χρειάζονται, θα βρίσκουν πάντα τους τρόπους και τις μεθόδους να την αποκτήσουν.


Πηγή: lifo.gr