Ποια δύο άκρα ρε μάστορα; Ο Τσίπρας να ξεκαθαρίσει τα… πιάτα του!

Ποια δύο άκρα ρε μάστορα; Ο Τσίπρας να ξεκαθαρίσει τα… πιάτα του!

Ποια δύο άκρα ρε μάστορα; Φυσικά και υπάρχουν άκρα στην πολιτική. Παντού, σε κάθε χώρα. Αλλά δεν είναι καλύτερα να τα προσδιορίσουμε με ακρίβεια; Να προσδιορίσουμε δηλαδή τα πολιτικά και ιδεολογικά τους χαρακτηριστικά;

Εμείς εδώ στο newpost.gr διαφωνήσαμε ριζικά από την πρώτη στιγμή με την θεωρία «των δύο άκρων» την οποία συχνά-πυκνά διατυπώνει ο Χρύσανθος Λαζαρίδης. 

Φυσικά και η «Χρυσή Αυγή» είναι άκρο. Φυσικά και μεγάλο τμήμα της «εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς» είναι άκρο επίσης . Έτσι έχουν τα πράγματα μάστορα.

Τώρα εάν κάποιες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ ή αν κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα της αριστεράς δίνουν πολιτική κάλυψη και κατ’ επέκταση οντότητα στα ακραία στοιχεία σε καμία περίπτωση, μάστορα, η θεσμική Αξιωματική Αντιπολίτευση δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί κόμμα εκτός συνταγματικού τόξου. Θα μου επιτρέψει ο κύριος Χρύσανθος να επισημάνω ότι μια τέτοια θεωρία δεν μπορεί να διατυπώνεται ούτε και με τον πλέον ευγενικό τρόπο. Γιατί προσωπικά την θεωρώ επικίνδυνη!

Από την άλλη δεν μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ αβίαστα και με πολιτικά απαράδεκτο τρόπο να χρεώνει την Χρυσή Αυγή στη Νέα Δημοκρατία.

Είναι λάθος μέγα!

Θα παραθέσω κάποια αποσπάσματα δηλώσεων στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που έχουν, κατά καιρούς, ρίξει λάδι στην φωτιά.

Φυσικά αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί και δεν θα ήταν δίκαιο να βάλουμε σε ένα τσουβάλι όλη της Αξιωματική Αντιπολίτευση. Όμως έχει χρέος ο κ. Τσίπρας να ξεκαθαρίσει τα… πιάτα του με όλες αυτές του φωνές που σε καμία περίπτωση δεν βοηθάνε στην εθνική συμφιλίωση που έχει ανάγκη ο τόπος σήμερα.

Η «Αυγή» εξέδωσε το 2009 ημερολόγιο αφιερωμένο στα Δεκεμβριανά με αφορμή την δολοφονία του μαθητή Γρηγορόπουλου, προβάλλοντας γεγονότα αλλά και σειρά φωτογραφιών κουκουλοφόρων που δεν εκτιμώ ότι αρμόζουν στην ιστορική εφημερίδα. Παράλληλα στην ιστοσελίδα της «Αυγής», την ίδια περίοδο, είχαν δημοσιευθεί και τα αντικάλαντα του 2008. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά: «Ω έλατο, ω έλατο τι ωραία που αρπάζεις, θα σε κάψω μια βραδιά, κι ας έχει μπάτσους στα κλαδιά».

Θα επισημάνω ότι τότε Πρωθυπουργός ήταν ο Κώστας Καραμανλής για τον οποίο σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ μιλάει και στάζει μέλι!!!

Θα θυμηθώ επίσης και τον Ιφικράτη Αμυρά: «Να κάνουμε αντάρτικο πόλεων με αυτοοργάνωση των πολιτών σε ομάδες που θα κάνουν σαμποτάζ και ένοπλο αγώνα».  Δεν θυμάμαι εάν ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αποδοκιμάσει την πρόταση αυτή.

Αλλά και η δήλωση του βουλευτή Στάθη Παναγούλη ξεσήκωσε θύελλες: «Αυτό σας εύχομαι και εγώ προσωπικά, παρά να βρείτε ορισμένοι από εσάς το τέλος του πρεσβευτή των ΗΠΑ πριν λίγους μήνες στη Λιβύη. Καλή σας τύχη». Και συνέχισε: «όσοι έχουν υπογράψει τα μνημόνια πρέπει να παρακαλάτε να περάσετε από ειδικό δικαστήριο»

Αλλά εξίσου προκλητική ήταν και η δήλωση του Δημοσθένη Παπαδάτου- Αναγνωστόπουλου (Κεντρική Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ): «Απαιτείται βία στο δρόμο προς το σοσιαλισμό»!

Ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Διαμαντόπουλος είχε πει στην Βουλή: «Ραντεβού στα γουναράδικα».

Προσωπικά μου έχει προξενήσει μεγάλη εντύπωση η δήλωση της βουλευτού Ρένας Δούρου: «Δεν πάμε βήμα πίσω από τη ιερή σκυτάλη που έχουμε πάρει από το Σύνταγμα των Κορυσχάδων».

Προθέτω στοιχεία για το Σύνταγμα των Κορυσχάδων:

«Το Α΄ ψήφισμα, γνωστό και ως "Ψήφισμα των Κορυσχάδων", (που αποτελούσε μια μορφή επαναστατικού συντάγματος ανάλογου με εκείνα των εθνοσυνελεύσεων στον αγώνα της ελληνικής ανεξαρτησίας 1821 - 1827) και που εγκρίθηκε ομόφωνα αποτελούνταν από 15 θεμελιώδη άρθρα. Συγκεκριμένα με το άρθρο 2 διακηρυσσόταν όχι μόνο ότι "όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό" αλλά και ότι "ασκούνται από τον λαό" και πως "η αυτοδιοίκηση και η λαϊκή δικαιοσύνη αποτελούν θεμελιώδεις θεσμούς του δημόσιου βίου των Ελλήνων". Το άρθρο 4 χαρακτήριζε τις λαϊκές ελευθερίες "ιερές και απαραβίαστες" υπογραμμίζοντας ότι το αγωνιζόμενο έθνος θα τις προστατεύσει από κάθε απειλή απ’ όπου και αν προέρχεται. Το άρθρο 5 καθιέρωνε, για πρώτη φορά στην ελληνική πολιτική ιστορία, "ισότητα πολιτικών και αστικών δικαιωμάτων ανδρών και γυναικών", ενώ το άρθρο 6 ανακήρυσσε την εργασία "βασική κοινωνική λειτουργία" που "δημιουργεί δικαίωμα για την απόλαυση όλων των αγαθών της ζωής".

Επίσημη γλώσσα αναγνωριζόταν η "γλώσσα του λαού". Τέλος το άρθρο 8 όριζε ότι "πρωταρχικός σκοπός και γνώμονας για την άσκηση των εξουσιών είναι ο απελευθερωτικός αγώνας του έθνους" και ότι το Εθνικό Συμβούλιο, η ΠΕΕΑ, οι ένοπλοι και άοπλοι πολίτες υπηρετούν πριν απ΄ όλα αυτό το σκοπό, αναγνωρίζοντας τον ΕΛΑΣ ως εθνικό στρατό "ένοπλο τμήμα του έθνους που μάχεται για την απελευθέρωση της πατρίδας και τις ελευθερίες του λαού".

Το Β΄ ψήφισμα αποτελούταν από ένα μόνο άρθρο που όριζε ότι σε περίπτωση ανάγκης μπορεί να αποφασιστεί η διάλυση του Εθνικού Συμβουλίου από την ΠΕΕΑ και την αντιπροσωπεία του Εθνικού Συμβουλίου σε κοινή συνεδρίαση με πλειοψηφία των 3/4 των παρευρισκομένων».

Θα παραθέσω επίσης την δήλωση της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τα γεγονότα της βίλας Αμαλία:

«Χολιγουντιανής έμπνευσης, σχέδια της ΕΛΑΣ. Το κράτος επιλέγει να ασχοληθεί μονάχα για να σπείρει τον τρόμο και τον εκφοβισμό».

«Η Χούντα το έκανε καλύτερα». Θα τολμούσα να πω ότι η δήλωση αυτή της κ. Ζώης Κωνσταντοπούλου δεν είναι μόνο απαράδεκτη αλλά και εξόχως επικίνδυνη.

Ζωή Κωνσταντοπούλου Ιούλιος 2013».

Και θα κλείσω με αυτό που είπε ο Στάθης Παναγούλης: «Αυτή την στιγμή στην χώρα έχουμε κοινοβουλευτική χούντα. Απ’ εδώ και πέρα το λόγο έχει ο λαός».

Με εκτίμηση

Ο Θείος

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο