Ενημερωτικές εκπομπές και telemarketing έγιναν ένα

Ενημερωτικές εκπομπές και telemarketing έγιναν ένα
Η τηλεοπτική πίτα από τη διαφήμιση συρρικνώθηκε τα χρόνια της κρίσης... Είδαμε διαφημίσεις που άλλοτε θα προβάλλονταν σε μεταμεσονύχτια ζώνη «μικρού» καναλιού να επαναλαμβάνονται δεκάδες φορές στις πάλαι ποτέ ακριβές ζώνες μεγάλων καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας. 
 
Μετά τα εσώρουχα, τα καλσόν και τις σίτες το νέο εύρημα για την ενίσχυση των εσόδων είναι οι προσφορές, οι διαγωνισμοί και οι κληρώσεις. Μέσα από επιτυχημένες εκπομπές καταξιωμένοι κατά τα άλλα δημοσιογράφοι αναγκάζονται να «διαφημίσουν» προϊόντα μετατρέποντας για κάποια λεπτά την σοβαρή ενημερωτική εκπομπή τους σε telemarketing. 
 
Η τηλεόραση και οι εργαζόμενοι σε αυτή πρέπει να ζήσουν και φαίνεται πως αυτό θα γίνει με «όποιο κόστος»...
 
Τ.Α.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο