Νέο προεκλογικό βίντεο της Νέας Δημοκρατίας

«Μια μέρα στη ζωή του Απόστολου, ιδιοκτήτη καταστήματος» είναι ο τίτλος του νέου τηλεοπτικού βίντεο της Νέας Δημοκρατίας.

Στο σποτ βλέπουμε μια μέρα από τη ζωή του Απόστολου, ενός ιδιοκτήτη καταστήματος. Το πρόσωπο του πρωταγωνιστή δεν εμφανίζεται, αλλά βλέπουμε μόνο ό,τι βλέπουν τα μάτια του.  Η ταινία ξεκινά με τον Απόστολο που οδηγεί τη μηχανή του για να πάει στο κατάστημα του, ένα μικρό μαγαζί με παπούτσια. Στο δρόμο σταματά για να πάρει καφέ. Ακούει τον πρωθυπουργό να μιλά από την τηλεόραση και να λέει ότι προτεραιότητα του ΣΥΡΙΖΑ είναι η μικρή επιχείρηση, αναφέρει η ΝΔ.

Το σενάριο βασίζεται στο τρίπτυχο «ψέμα - αλήθεια - επίπτωση». Οι δηλώσεις του κ. Τσίπρα (τα ψέματα) έρχονται σε αντίστιξη με το τι έγινε πραγματικά (την αλήθεια) και με τις επιπτώσεις που είχαν όλα αυτά στην πράξη. Η ζωή του Απόστολου βρίσκεται σε αδιέξοδο, στο αδιέξοδο που οδήγησε την Ελλάδα ο κ. Τσίπρας. Ο πρωταγωνιστής αντιλαμβάνεται ότι «δεν γίνεται έτσι», τονίζει η ΝΔ.

«Ωστόσο, υπάρχει διέξοδος. Ο δρόμος μπορεί να ανοίξει από όλους εμάς, τους πολίτες, μαζί.  Για να γίνει αυτό όμως χρειάζεται Σταθερότητα, Συνεργασία, Ειλικρίνεια, Προοπτική. Η Νέα Δημοκρατία είναι η μόνη που μπορεί να εξασφαλίσει αυτές τις προϋποθέσεις. Είναι η μόνη που μπορεί να ενώσει τους Έλληνες σε ένα κοινό στόχο. Να πάμε την Ελλάδα Μπροστά» σημειώνεται.

Η νέα ταινία είναι γυρισμένη με την τεχνική PoV (Point of View), που για πρώτη φορά χρησιμοποιείται σε πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα. Το γρήγορο μοντάζ και οι μικρές, γεμάτες ένταση σκηνές, σε συνδυασμό με τη μοντέρνα και φρέσκια κινηματογράφηση δίνουν την αίσθηση video clip. Παραγωγή χαμηλού κόστους που δίνει έμφαση στο στοιχείο του ρεαλισμού, στην απεικόνιση της πραγματικότητας.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο