Τσίπρας: Το μετρό Θεσσαλονίκης ξαναμπήκε στις ράγες, θα έρχομαι μέχρι το 2019 (Βίντεο-φωτό)

Τον σταθμό του υπό κατασκευή μετρό, στη Νέα Ελβετία Θεσσαλονίκης, επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.

Ο πρωθυπουργός έφτασε στον χώρο στις 9:40 και τον υποδέχθηκαν ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, η υφυπουργός Μαρίνα Χρυσοβελώνη, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Αμανατίδης, ο πρόεδρος της "Αττικό Μετρό", Γιάννης Μυλόπουλος, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος και οι βουλευτές του κόμματος, Τριαντάφυλλος Μηταφίδης και Αλέξανδρας Τριανταφυλλίδης.

Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για την πορεία του έργου και με ειδικό βαγονάκι θα προχωρήσει σε βάθος 650 μέτρων για να συναντήσει τον μετροπόντικα και να δει πώς δουλεύει.

Το πανό

«Κύριε πρωθυπουργέ τι θα κάνετε για εμάς τους επαγγελματίες που μας έχει καταστρέψει το μετρό;», έγραφε το πανό που κρατούσε ο Ζαφείρης Τζούτζιας μαζί με τις κόρες του.  

Φτάνοντας στον σταθμό του μετρό, ο κ. Τσίπρας ρώτησε υπάλληλο που τον ενημέρωνε για την πορεία των εργασιών «Εσύ ενημερώνεις τους πρωθυπουργούς όλα αυτά τα χρόνια;», με τον εργαζόμενο να του απαντά «Εγώ ξέρω ότι οι εταιρείες δεν αλλάζουν πρόεδρο όταν αλλάζει η κυβέρνηση», σύμφωνα με το thestival.

"To μετρό ξεκόλλησε χωρίς να χρειαστεί να θυσιάσουμε τη γυναίκα του πρωτομάστορα"

Το μετρό Θεσαλονίκης ξαναμπήκε στις ράγες, δήλωσε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής του στον σταθμό του υπό κατασκευή μετρό, στη Νέα Ελβετία της Θεσσαλονίκης, επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα έργο πνοής για τους Θεσσαλονικείς, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους.

Ο πρωθυπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία ότι το έργο αυτό, που αποτελεί επίσης ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα αλλά και τη χώρα θα ολοκληρωθεί στα χρονοδιαγράμματα που έχουν καθοριστεί.

Ολόκληρη η δήλωση του πρωθυπουργού έχει ως εξής:

«Είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ σήμερα ένα έργο που έχει γίνει το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, αλλά για τη Θεσσαλονίκη. Εδώ και πέντε χρόνια σταματημένο, με μια πόλη να ταλαιπωρείται, χωρίς να υπάρχει κάποια προοπτική. Ένα έργο που ξεκίνησε το '06 και θα έπρεπε να έχει παραδοθεί εδώ και αρκετό καιρό. Κι όμως το έργο αυτό ξεκόλλησε, δεν χρειάστηκε να βάλουμε στα θεμέλια τη γυναίκα του πρωτομάστορα. Χρειάστηκε όμως να κάνουμε σκληρές διαπραγματεύσεις με τους εργολάβους, που ωφέλησαν το ελληνικό Δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

»Βρέθηκε λύση για τα αρχαία της Εγνατίας, λύση που θα δώσει προστιθέμενη αξία στο ίδιο έργο καθώς θα έχουμε έναν σταθμό που θα είναι ένας επισκέψιμος αρχαιολογικός χώρος αλλά και ένας εξαιρετικά σύγχρονος σταθμός μετρό. Από τον Μάρτιο που μας πέρασε, 28 Μαρτίου που ξεκίνησαν τα έργα, έχουν φτιαχτεί περίπου 750 μέτρα. Απομένουν περίπου 1.100-1.200 μέτρα σήραγγας, που μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν διανοιχτεί. Το οποίο σημαίνει ότι ένα έργο πνοής για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους έχει ξαναμπεί σε ράγες κι αυτό είναι ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα και τη χώρα, που το έχουμε πολύ ανάγκη μετά από πέντε χρόνια καταστροφικής κρίσης. θέλω να πω ότι μετά απ' αυτή την επίσκεψη, που είχα την ευκαιρία να δω ιδίοις όμασι τις εργασίες και να αισθανθώ κι εγώ λίγο ως μηχανικός -που το είχα ξεχάσει".

O πρωθυπουργός, στη διάρκεια της συνάντησης που είχε με τη διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo, παραπέμποντας στις δηλώσεις του ότι οι βουλευτικές εκλογές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας, είπε: "Θα έρχομαι στη Διεθνή Έκθεση να κάνω απολογισμό του κυβερνητικού έργου κάθε χρόνο μέχρι το 2019".

Στην ίδια συνάντηση, ο κ. Τσίπρας είπε ότι στην επόμενη ΔΕΘ τιμώμενη χώρα θα είναι η Κίνα και πρότεινε να υπάρχει ένα πολιτικό και οικονομικό φόρουμ στη διάρκεια διοργάνωσης της Διεθνούς Έκθεσης.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο