current views are: 1

25 Φεβρουαρίου 2013
Δημοσίευση10:56

Ελευθεροτυπία κατά Μπόμπολα!

Υπό τον τίτλο «Οι ανασκαφές βολεύουν τους… μετροπόντικες» η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» επιτίθεται στον Λεωνίδα Μπόμπολα και στην κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΩΡ με αφορμή τις καθυστερήσεις σε έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσίευση 10:56’
αρθρο-newpost

Υπό τον τίτλο «Οι ανασκαφές βολεύουν τους… μετροπόντικες» η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» επιτίθεται στον Λεωνίδα Μπόμπολα και στην κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΩΡ με αφορμή τις καθυστερήσεις σε έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Υπό τον τίτλο «Οι ανασκαφές βολεύουν τους… μετροπόντικες» η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» επιτίθεται στον Λεωνίδα Μπόμπολα και στην κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΩΡ με αφορμή τις καθυστερήσεις σε έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει «κολλήσει» στα αρχαία της Βενιζέλου και οι εργαζόμενοι που απειλούνται με απολύσεις καταγγέλλουν πολιτικά παιχνίδια πίσω από την πλάτη τους. Μάλιστα, καταγγέλλουν ότι καθημερινά χάνονται έσοδα 3 εκατ. ευρώ εξαιτίας της κακοδιαχείρισης και των καθυστερήσεων, ενώ τονίζουν ότι από τις απολύσεις αναμένεται να προκύψουν επιπλέον δυσκολίες λόγω της έλλειψης δυναμικού που θα δημιουργηθεί.

Την ίδια ώρα, οι καθυστερήσεις, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, εξυπηρετούν την εταιρεία «ΑΚΤΩΡ» να εξαγοράσει την προβληματική ΑΕΓΕΚ, καθώς μειώνεται η τιμή της μετοχής της στο Χρηματηστήριο. «Μία μία οι εταιρείες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΑΕΓΕΚ αποσύρουν το ενδιαφέρον τους. Τελευταία ήταν η εταιρεία «ΤΕΡΝΑ», που αποχώρησε την περασμένη εβδομάδα.

Μοναδικός… μνηστήρας, υπογραμμίζεται, έμεινε η εταιρεία «ΑΚΤΩΡ», συμφερόντων της οικογενείας Μπόμπολα, η οποία και αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά και αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες δυσκολίες… Η «Ακτωρ» αυτή τη στιγμή διαθέτει ένα μετροπόντικα με διάμετρο 9 μ. ενώ χρειάζεται δύο με διάμετρο 6 μ. καθώς οι σήραγγες του Μετρό είναι μικρότερες. Εκτός αυτού, χρειάζονται μετροπόντικες, οι οποίοι θα πηγαίνουν παράλληλα και θα κατασκευάζουν τις δύο σήραγγες ταυτόχρονα. Για αυτό, είναι φθηνότερη λύση να αγοράσει η «ΑΚΤΩΡ» την ΑΕΓΕΚ η οποία έχει τις δύο σήραγγες των 6 μ. και επίσης η Αττικό Μετρό δεν θα επιβαρυνθεί με ακόμη δύο μετροπόντικες. 

Την ίδια στιγμή, με τις τρέχουσες εξελίξεις η τιμή της ήδη προβληματικής ΑΕΓΕΚ πέφτει στο Χρηματηστήριο και οι όποιες καθυστερήσεις βολεύουν τον Μπόμπολα να την εξαγοράσει με ελάχιστα έξοδα.