current views are: 1

17 Ιουλίου 2012
Δημοσίευση11:58

Πάνω από 10 εκατ. φορές αναφέρονται σε online συζητήσεις οι μεγαλύτερες πολυεθνικές

Συνολικές online αναφορές που φτάνουν τις 10.400.132 σε περίοδο ενός μήνα καταγράφηκαν για τις εταιρίες της λίστας “Fortune Global 100”. Η πλειονότητα των αναφορών αυτών έγινε στο Twitter, σύμφωνα με την τρίτη ετήσια έρευνα Global Social Media Check-up της Burson-Marsteller.

Δημοσίευση 11:58’
αρθρο-newpost

Συνολικές online αναφορές που φτάνουν τις 10.400.132 σε περίοδο ενός μήνα καταγράφηκαν για τις εταιρίες της λίστας “Fortune Global 100”. Η πλειονότητα των αναφορών αυτών έγινε στο Twitter, σύμφωνα με την τρίτη ετήσια έρευνα Global Social Media Check-up της Burson-Marsteller.

Συνολικές online αναφορές που φτάνουν τις 10.400.132 σε περίοδο ενός μήνα καταγράφηκαν για τις εταιρίες της λίστας “Fortune Global 100”. Η πλειονότητα των αναφορών αυτών έγινε στο Twitter, σύμφωνα με την τρίτη ετήσια έρευνα Global Social Media Check-up της Burson-Marsteller. Η έρευνα περιλαμβάνει νέα στοιχεία από τη Visible Technologies, κορυφαία εταιρία παροχής υπηρεσιών social media monitoring και analytics για επιχειρήσεις, παγκοσμίως.

Η έρευνα “Global Social Media Check-up 2012” της Burson-Marsteller εξέτασε τη χρήση που κάνουν οι εταιρίες της λίστας “Fortune Global 100” σε δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των: Twitter, Facebook, YouTube και, για πρώτη φορά, του Google Plus και του Pinterest.

Στη φετινή έρευνα, η Visible Technologies παρείχε στοιχεία για τις online συζητήσεις που κάνουν οι χρήστες σχετικά με τις εταιρίες.

Το 2012, η μεγάλη πλειοψηφία των εταιριών (87%) χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία από τις σημαντικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσει με τα κοινά της στο διαδίκτυο. Κατά πολύ μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στην εταιρική χρήση του YouTube. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, διαπιστώνεται 39% αύξηση στο ποσοστό των εταιριών που έχουν δικό τους κανάλι στο YouTube. Μάλιστα το 79% των εταιριών της έρευνας χρησιμοποιούν δικό τους κανάλι στο YouTube σε σχέση με το 57% του 2011. Κάθε ένα από αυτά τα κανάλια έχει κατά μέσο όρο πάνω από 2 εκατομμύρια views και 1.669 subscribers.

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την έρευνα, το Twitter είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για τις εταιρίες, καθώς και η πλατφόρμα όπου γίνονται συχνότερα online συζητήσεις για αυτές από τους χρήστες. Πράγματι, 82% των εταιριών της λίστας “Fortune Global 100” έχουν τουλάχιστον ένα λογαριασμό στο Twitter, ενώ κάθε εταιρία αναφέρεται κατά μέσο όρο 55.970 φορές από χρήστες του Twitter.

Αλλά και οι κοινωνικοί εταίροι (stakeholders) παρακολουθούν στενά τις πολυεθνικές εταιρίες. Από το 2011, ο μέσος όρος των followers εταιρικών λογαριασμών στο Twitter έχει σχεδόν τριπλασιαστεί (14.709 από 5.076). Στο Facebook, ο μέσος όρος likes που λαμβάνει η κάθε εταιρία έχει αυξηθεί κατά 275% από το 2010, φτάνοντας τα 152.646 likes το 2012.

Για πρόσβαση στην ολοκληρωμένη ανάλυση των αποτελεσμάτων, μπορείτε να επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.bm.com/social.

Άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας:

  • Οι εταιρίες στη λίστα “Fortune Global 100” έχουν περισσότερους λογαριασμούς σε κάθε πλατφόρμα από κάθε άλλη φορά, με μέσο όρο: 10,1 λογαριασμούς στο Twitter, 10,4 σελίδες στο Facebook, 8,1 κανάλια στο YouTube, 2,6 σελίδες στο Google Plus και 2,0 λογαριασμούς στο Pinterest
  • 74% των εταιριών που συμπεριλήφθησαν στην έρευνα έχουν σελίδα στο Facebook
  • 93% των εταιρικών σελίδων στο Facebook ανεβάζουν περιεχόμενο σε εβδομαδιαία βάση
  • 48% των εταιριών έχουν παρουσία στο Google Plus
  • 25% των εταιριών έχουν λογαριασμούς στο Pinterest
  • Κάθε εταιρική σελίδα στο Facebook έχει κατά μέσο όρο 6.101 χρήστες που μιλούν για αυτήν

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι νωρίτερα μέσα στο 2012, η Advocate/Burson-Marsteller παρουσίασε μια μελέτη σχετικά με τη χρήση των εταιριών που δραστηριοποιούνται στην Έλλαδα στα Social Media.

H ανάλυση έδειξε ότι το 53% των επιχειρήσεων έχουν πλέον παρουσία σε μία τουλάχιστον από τις τέσσερεις δημοφιλέστερες πλατφόρμες Social Media στην Ελλάδα, το Facebook, το Twitter, το YouTube και τα εταιρικά blogs. Σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2010 πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 20%.

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κυρίως την πλατφόρμα του Facebook, αλλά όχι σε σημαντικό βαθμό εμπλοκής, ενώ προκύπτει ότι η παρουσία των brands στα κοινωνικά δίκτυα αυξήθηκε κατά 51% σε σχέση με το 2010.

Παρά την έκρηξη του αριθμού των χρηστών Social Media στην Ελλάδα, φαίνεται πως οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν τα social κανάλια για να ανοίξουν διάλογο με τους καταναλωτές και να ενισχύσουν το customer service τους.

Αν και έχουν αυξήσει την παρουσία τους στα κανάλια αυτά, οι εταιρίες επιλέγουν τη μονόδρομη επικοινωνία στο πρότυπο της παραδοσιακής συμβατικής διαφήμισης.

Δείτε τα κυριότερα αποτελέσματα της μελέτης για τη χρήση των social media από επιχειρήσεις στην Ελλάδα κάνοντας κλικ εδώ.


σχετικα αρθρα