ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Όχι, παίζουμε... Δείτε το παιχνίδι αλλιώς στα Public!

Δημοσίευση 27 Σεπτεμβρίου 2017, 16:06 / Ανανεώθηκε 27 Σεπτεμβρίου 2017, 16:25
Όχι, παίζουμε... Δείτε το παιχνίδι αλλιώς στα Public!
Facebook Twitter Whatsapp

Η αλυσίδα πώλησης ειδών τεχνολογίας και ψυχαγωγίας ξεκίνησε την πρωτοβουλία «το παιχνίδι αλλιώς..», που φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες επιλέγουν παιχνίδια για τα παιδιά.

Στα παιδικά παιχνίδια στρέφει την προσοχή της η αλυσίδα καταστημάτων Public, επιχειρώντας να βοηθήσει έναν ενήλικα να καλλιεργήσει την προσωπικότητα ενός παιδιού. Για αυτό η αλυσίδα πώλησης ειδών τεχνολογίας και ψυχαγωγίας ξεκίνησε την πρωτοβουλία «το παιχνίδι αλλιώς..», που φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες επιλέγουν παιχνίδια για τα παιδιά.

Αυτό το υπέροχο εγχείρημα, έχει ως στόχο την επιλογή παιχνιδιών που κάνουν καλό στα παιδιά. Το αποτέλεσμά της είναι η κατηγοριοποίηση των δεκάδων χιλιάδων παιχνιδιών που διαθέτουν τα Public, ώστε οι γονείς, οι νονοί, οι θείοι και οι φίλοι, να επιλέγουν συνειδητά τα δώρα για τους αγαπημένους τους.

Για αυτό τον λόγο η εταιρεία συνεργάστηκε με την Gordon Hellas, η οποία είναι επίσημος εκπρόσωπος της Gordon Training International, η οποία ειδικεύεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας. Η ομάδα της Gordon και των Public κατηγοριοποίησαν τα παιχνίδια που πωλούνται στα καταστήματα της αλυσίδας όχι μόνο βάσει της ηλικίας αλλά και βάσει του τύπου ευφυΐας που αναπτύσσει το κάθε παιδί.

Η μεθοδολογία βασίστηκε στη θεωρία των «πολλαπλών ευφυϊών» του καθηγητή του Χάρβαρντ, Χάουαρντ Γκάρντερ. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, που στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών μελετών, κάθε άτομο διαθέτει 8 ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας – την περιβαλλοντική, τη διαπροσωπική, τη λεκτική/γλωσσική, τη μουσική, τη χωρική/οπτική, τη μαθηματική/λογική, την ενδοπροσωπική και τη σωματική. Οι 8 τύποι ευφυΐας είναι εξίσου σημαντικοί, όχι όμως το ίδιο ανεπτυγμένοι σε κάθε άτομο.

Από σήμερα, στο site των Public, κάθε παιχνίδι έχει ειδική σήμανση που αναφέρει ποια ή ποιες νοημοσύνες αναπτύσσει, ενώ με μία ειδική εφαρμογή μπορούμε να επιλέξουμε ηλικία και κατηγορία και να φτάσουμε πολύ εύκολα σε αποτελέσματα ιδανικά για το δώρο που θέλουμε να κάνουμε.

Η κατηγοριοποίηση όλων των παιχνιδιών έχει εφαρμοστεί και σε 4 καταστήματα Public (Γλυφάδα, Κολωνάκι, The Mall, Πυλαία) με ειδικές σημάνσεις. Ταυτόχρονα, το έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό, είναι στη διάθεση των καταναλωτών για να τους κατευθύνει στην αναζήτηση αυτή.

Από σήμερα, δεν θα διαλέξουμε ξανά παιχνίδι απλά από το ράφι και τα παιδιά θα μας ευγνωμονούν.

Τα Public αναγνωρίζουν ότι το παιχνίδι είναι η γλώσσα των παιδιών και τα παιχνίδια είναι οι λέξεις τους και προτρέπουν όλους εσάς να δείτε το παιχνίδι… αλλιώς!