ΥΓΕΙΑ

Ποια μορφή άσκησης ρίχνει τα περισσότερα κιλά

Δημοσίευση 20 Φεβρουαρίου 2019, 09:48 / Ανανεώθηκε 20 Φεβρουαρίου 2019, 09:48
Ποια μορφή άσκησης ρίχνει τα περισσότερα κιλά
Facebook Twitter Whatsapp

Η εντατική προπόνηση βοηθάει στην ταχύτερη απώλεια βάρους από ό,τι η ποδηλασία ή το τζόγκινγκ, σύμφωνα με όσα αναφέρει το περιοδικό για θέματα άσκησης British Journal of Sports Medicine. 

 

Όπως έδειξε η νέα μετα-ανάλυση, οι προπονήσεις, που αναμιγνύουν μια ποικιλία από έντονες ασκήσεις, με σύντομες περιόδους ανάκαμψης, μπορεί να βοηθήσουν τους ανθρώπους να χάσουν περισσότερο βάρος από το να κάνουν διάδρομο ή στατικό ποδήλατο.

Οι γιατροί συχνά συμβουλεύουν τους ανθρώπους, που προσπαθούν να χάσουν βάρος, να μειώσουν τον αριθμό των θερμίδων, που προσλαμβάνουν καθημερινά, και να γίνουν πιο δραστήριοι σωματικά. Αλλά δεν είναι πάντα σαφές ποιος είναι ο ιδανικός τύπος άσκησης για τον καθένα και πόση άσκηση χρειάζεται για την μεγαλύτερη δυνατή απώλεια βάρους.

Για την τρέχουσα ανάλυση οι ερευνητές εξέτασαν δεδομένα από 41 μελέτες, που σύγκριναν τα αποτελέσματα απώλειας βάρους μετά από τουλάχιστον τέσσερις εβδομάδες εντατικής προπόνησης ή από προγράμματα μέτριας έντασης, όπως τζόγκινγκ, ποδηλασία ή περπάτημα με σταθερό ρυθμό. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες έχασαν βάρος και σωματικό λίπος και με τους δύο τύπους προπόνησης, ανεξάρτητα από το αρχικό τους βάρος.

 

Διαβάστε περισσότερα στο healthmag.gr