ΥΓΕΙΑ

Χάστε θερμίδες με τις καλύτερες ασκήσεις χαμηλής έντασης

από Επιμέλεια: Μαρία Ψυλλάκη - Δημοσίευση 5 Αυγούστου 2018, 03:01 / Ανανεώθηκε 5 Αυγούστου 2018, 09:27
Χάστε θερμίδες με τις καλύτερες ασκήσεις χαμηλής έντασης
Facebook Twitter Whatsapp

Οι δραστηριότητες με χαμηλούς κραδασμούς μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικές με άλλες, πιο «έντονες»

Συνήθως συνδυάζουμε την απώλεια πολλών θερμίδων με σκληρή άσκηση. Σκεφτόμαστε δραστηριότητες όπως άλματα, σπρίντ, bootcamp (στρατιωτικές ασκήσεις) και διαλειμματικές προπονήσεις υψηλής έντασης (HIIT). Από την άλλη, οι πιο ήπιες, χαμηλής ένταξης ασκήσεις θεωρούνται «εύκολες», και για περιπτώσεις τραυματισμού.

Στην πραγματικότητα, η κολύμβηση, η κωπηλατική, και άλλες δραστηριότητες που δεν επιβαρύνουν τις αρθρώσεις μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικές με τις αντίστοιχες πιο «έντονες». Μάλιστα, ορισμένες ασκήσεις χαμηλής πρόσκρουσης μπορεί να οδηγήσουν στην απώλεια ακόμα και περισσότερων θερμίδων.

Δείτε τις 6 καλύτερες δραστηριότητες χαμηλών κραδασμών που καταπολεμούν το λίπος.

Κωπηλατική

Το κωπηλατικό απαιτεί την ταυτόχρονη άσκηση ποδιών, πλάτης και χεριών. Η σωστή τεχνική είναι απαραίτητη σε αυτό το μηχάνημα, διαφορετικά δεν πρόκειται να χάσετε θερμίδες, επομένως σιγουρευτείτε πρώτα ότι έχετε μάθει καλά την κίνηση, και μην ντραπείτε να ζητήσετε τη βοήθεια του γυμναστή σας, αν την χρειαστείτε.

Τι να κάνετε: Προσπαθήστε να κάνετε κωπηλασία για 1000 μέτρα, όσο πιο γρήγορα μπορείτε.

Θερμίδες που καίγονται ανά 30 λεπτά: 200-250

Κολύμβηση

Υπάρχει λόγος που χαζεύουμε τα σώματα των κολυμβητών στους Ολυμπιακούς. Βάλτε τα γυαλάκια σας και βουτήξτε.

Τι να κάνετε: Κολυμπήστε για ένα γρήγορο γύρο, και συνεχίστε με ένα χαλαρό, εναλλάξ για 10 σετ.

Θερμίδες που καίγονται ανά 30 λεπτά: 300-350

Versa Climber

Τι είναι το Versa Climber; Ίσως είναι το πιο βαρύ μηχάνημα στο γυμναστήριο σας, παρόλα αυτά δεν θα επιβαρύνει τις αρθρώσεις σας. Το Versa Climber αποτελεί προσομοίωση αναρρίχησης ενός απότομου βουνού ή τοίχου.

Τι να κάνετε: Ανεβείτε στο μηχάνημα και αρχίστε να σκαρφαλώνετε. Αν αντέξετε για 5 λεπτά, τα καταφέρνετε ήδη καλύτερα από τους περισσότερους. Το κλειδί εδώ είναι να πάρετε το χρόνο σας και να συνεχίσετε όσο περισσότερο μπορείτε. Ξεκουραστείτε για 2 λεπτά και επαναλάβετε για 3 με 5 σετ.

Θερμίδες που καίγονται ανά 30 λεπτά: 300-350

Μηχάνημα στεπ (ανάβαση σκαλοπατιών)

Το μηχάνημα που λατρεύουμε να μισούμε. Το στεπ δεν είναι εξαιρετικά ευεργετικό μόνο για την καρδιά, αλλά και για πόδια και γλουτούς.

Τι να κάνετε: Εδώ 20 λεπτά είναι αρκετά. Αν βαριέστε εύκολα, επιλέξτε ένα από τα προκαθορισμένα προγράμματα για να το κάνετε πιο ενδιαφέρον.  

Θερμίδες που καίγονται ανά 30 λεπτά: 250-300

Μαθήματα με βάρη Kettlebell

Αν δεν τα έχετε ήδη ξεκινήσει, ώρα να το κάνετε! Αυτό το εξάρτημα με τις πολλαπλές χρήσεις ανεβάζει τους παλμούς, προσφέρει ενδυνάμωση και καίει άπειρες θερμίδες κατά τη διάρκεια.

Τι να κάνετε: Τα μαθήματα kettlebell είναι η τελευταία λέξη της μόδας, και προσφέρονται από τα περισσότερα γυμναστήρια. Μπορείτε βέβαια να δοκιμάσετε και μαθήματα για αρχάριους στο σπίτι.

Θερμίδες που καίγονται ανά 30 λεπτά: 300-350

TRX

Αυτό το εργαλείο γυμναστηρίου είναι απαραίτητο. Οι χειρολαβές του TRX που βρίσκονται συνήθως στο χώρο με τα βάρη, μπορεί να δείχνουν λίγο τρομακτικές στην αρχή. Φταίει όμως που δεν ξέρουμε τι ακριβώς να τις κάνουμε, εκτός αν παρακολουθούμε κάποιο μάθημα ή αν έχουμε προπονητή. Σας προτείνουμε τρεις βασικές κινήσεις για αρχή.

Ιμάντες TRX

Με τις λαβές του TRX στα χέρια, προχωρήστε μέχρι να αισθάνεστε άνετα. Κρατήστε ψηλά τους γοφούς σας και αφήστε το σώμα σας να κρεμαστεί με τα χέρια σε ευθεία. Μείνετε σε αυτή τη στάση και τραβήξτε το σώμα σας προς τα πάνω μέχρι οι παλάμες σας να είναι δίπλα στο στήθος σας. Σιγουρευτείτε ότι το σώμα σας κινείται σαν μια μονάδα. Κατεβείτε προς τα κάτω και κάντε 10 με 12 επαναλήψεις.

Push-ups με TRX

Ενώ κρατάτε τις λαβές του TRX, σκύψτε προς το μηχάνημα με χέρια σε ευθεία και ταλανιστείτε πάνω από τις παλάμες σας και με το σώμα σε διαγώνια στάση. Αργά πιέστε το σώμα σας προς τα κάτω και σπρώξτε ξανά προς τα πάνω με το βάρος στα χέρια και το στήθος. Κάντε 8 με 10 επαναλήψεις.

Βαθιά καθίσματα στο TRX

Σταθείτε όρθιοι με τα χέρια στις λαβές του μηχανήματος. Χρησιμοποιώντας το TRX για αντίσταση, κάντε όσο πιο βαθύ κάθισμα μπορείτε και επιστρέψτε σε όρθια στάση. Κάντε 12 με 15 επαναλήψεις.

Θερμίδες που καίγονται ανά 30 λεπτά:200 -250

Η απώλεια θερμίδων είναι σχετική και έχει υπολογιστεί από την εφαρμογή MyFItnessPal.

Πηγή: Health