current views are: 1

25 Ιανουαρίου 2019
Δημοσίευση10:29

Είμαστε όλοι ομοφυλόφιλοι, είμαστε όλοι για φτύσιμο

Δημοσίευση 10:29’

Και αφού ο όσιος Μακεδόνιος δεν κατάφερε να εμποδίσει τους πατριδοκτόνους βελζεβούληδες, φτάνουμε στην ψήφιση της συμφωνίας. Σε καναδυο ώρες θα συμβεί αυτό, με απόλυτη πλειοψηφία στη Βουλή και καμιά πεντακοσαριά άτομα στην πλατεία Συντάγματος να ψάχνονται για ντου. Όπως χτες το βράδυ δηλαδή, αλλά κάπως τους τα χάλασε ο καιρός, κάπως τους την έσπασε η αστυνομία, έκοψε η μαγιονέζα. Ούτε καν ο γίγαντας ο Ψαριανός δεν κατόρθωσε να αντιστρέψει το κλίμα, παρότι αντιμετώπισε τον Σταύρο Θεοδωράκη σαν κουτάκι μπύρας. Άδειο ή γεμάτο, δεν ξέρω τι να σας πω…

Εν τω μεταξύ, στο Αίγιο είχαμε δίκη. Στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αιγίου για να είμαι πιο ακριβής, όπου ξεκίνησε προχθές να δικάζεται σε δεύτερο βαθμό ο μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιος. Με δυο λόγια, κατηγορείται για δημόσια υποκίνηση σε ρατσιστική βία ή μίσος και κατάχρηση εκκλησιαστικού αξιώματος σχετικά με ομοφοβικό κείμενό που είχε δημοσιεύσει τον Δεκέμβριο του 2015 στην ιστοσελίδα του υπό τον τίτλο «ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΗΚΩΣΑΝ ΚΕΦΑΛΙ! Ας μιλήσουμε έξω από τα δόντια ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ».

Να σημειώσω εδώ ότι το πρωτόδικο δικαστήριο έκανε δεκτό τον ισχυρισμό του κατηγορουμένου, ότι το επίδικο κείμενο, στο οποίο αναφέρεται σε «αποβράσματα της κοινωνίας» και άλλους τέτοιους χαρακτηρισμούς και προτρέπει το ποίμνιό του «φτύστε τους! Αποδοκιμάστε τους! Μαυρίστε τους!» και άλλα παρόμοια, αναφέρεται στους πολιτικούς που ψήφισαν το Σύμφωνο Συμβίωσης και όχι στους ομοφυλόφιλους. Οπότε πήγε σε δεύτερο βαθμό η υπόθεση μιας και τα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας που μήνυσαν τον μητροπολίτη δεν έχουν σκοπό να το αφήσουν να περάσει στο ντούκου το ζήτημα.

Κι ήρθε ο Αμβρόσιος να τους δικαιώσει! Παρεμβαίνοντας στη διαδικασία και δηλώνοντας χαρακτηριστικά:
«Αν μιλήσω για τη φυματίωση, θίγω πρόσωπα; Οι ομοφυλόφιλοι είναι αρρώστια, είναι απόβλητοι από το κοινωνικό σύνολο. Εννοώ όλοι, όχι συγκεκριμένα πρόσωπα, ο Γιάννης, ο Χρήστος. Οι πολιτικοί τούς βάζουν και τους αναδεικνύουν».

Μια παρέμβαση που ήρθε μετά από τις καταθέσεις του μητροπολίτη Πειραιώς («η ομοφυλοφιλία είναι ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας από την παραφθορά των σωματικών οργάνων που δημιουργεί ασθένειες»), του μητροπολίτη Ηλείας («οι ομοφυλόφιλοι είναι μιαροί») και του μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως («αναφέρθηκε σε αποσπάσματα της Αγίας Γραφής που αποκαλούν τους αμαρτωλούς «σκυλιά», «γαϊδούρια», «γεννήματα εχίδνων») και την κατάθεση του καθηγητή Νίκου Αλιβιζάτου, που τα είπε σταράτα σημειώνοντας:
«Το να λέει όμως ένας μητροπολίτης στο ποίμνιό του “φτύστε τους” είναι περίπου άμεση πρόκληση, που δημιουργεί άμεσα αποτελέσματα. Θέτει σε κίνδυνο όχι απλώς την ελευθερία τους, αλλά τη σωματική τους ακεραιότητα».

Και κάπως έτσι η δίκη συνεχίζεται για τη Δευτέρα. Κάπως έτσι στην Ελλάδα του 2019, φτάσαμε να συζητάμε στις αίθουσες των δικαστηρίων για το αν η ομοφυλοφιλία έγινε «έννομο αγαθό» μετά από τη δεκαετία του ογδόντα με πρωτοβουλία του Τζορτζ Σόρος. Ο μητροπολίτης Πειραιώς το είπε αυτό, όταν του τελείωσαν τα επιχειρήματα για το πόσο βλάπτουν οι ομοφυλοφιλικές τάσεις την ανθρώπινη υγεία. Νομίζω ότι μίλησε για ένα σωρό καρκίνους της στοματικής κοιλότητος, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Φυσικό τελείωσα, βλέπετε, δεν τελείωσα Ιερατική σχολή να κατέχω όλα τα μυστήρια της Ιατρικής….

Αλλά θα μπορούσα να είμαι στη θέση αυτών που λέει ο Αμβρόσιος ότι είναι για φτύσιμο. Όπως θα μπορούσε να είναι το βλαστάρι σου, ο αδερφός σου, η ξαδέρφη σου, το ανίψι σου. Από δίπλα σου περνάνε όλα αυτά τα παιδιά, άλλα χαρούμενα, άλλα θλιμμένα, άλλα σκεπτικά. Όπως όλοι και όλες μας δηλαδή, στη δουλειά πάνε, για βόλτα πάνε, για διάβασμα, για σινεμά. Περνούν πλάι σου, στο δρόμο, στο πεζοδρόμιο, στο καφέ. Αν φτύνεις αυτούς, δεν φτύνεις ούτε τους μιαρούς, ούτε τα γεννήματα εχιδνών. Τον εαυτό σου φτύνεις πρώτα και την θρησκεία της αγάπης, της ελπίδας, της αλληλεγγύης.