current views are: 10

18 Νοεμβρίου 2010
Δημοσίευση05:33

Ένα κατακόκκινο Cygnet στις βιτρίνες του Harrods

Το μεγαλύτερο και διασημότερο πολυκατάστημα του κόσμου επέλεξε η Aston Martin για να διαφημίσει το νέο της μοντέλο.

Δημοσίευση 05:33’

Το μεγαλύτερο και διασημότερο πολυκατάστημα του κόσμου επέλεξε η Aston Martin για να διαφημίσει το νέο της μοντέλο.

Το μεγαλύτερο και διασημότερο πολυκατάστημα του κόσμου επέλεξε η Aston Martin για να διαφημίσει το νέο της μοντέλο.

Εδώ και λίγες μέρες, στις βιτρίνες του Harrods, ανάμεσα σε υπέροχα φορέματα, μια μικρογραφία του πύργου του Άιφελ και ένα τεράστιο μπουκάλι Chanel No 5, βρίσκεται ένα κατακόκκινο Cygnet, το οποίο τραβάει τα βλέμματα των περαστικών.

Το νέο αυτοκίνητο πόλης της Aston Martin θα παραμείνει στη βιτρίνα του Harrods μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου, ενώ θα αρχίσει να πωλείται από τον επόμενου χρόνο. Μέχρι στιγμής η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί, ωστόσο αναμένεται να κυμανθεί στις 35.000 ευρώ.


σχετικα αρθρα