ΗΠΑ: Ο Τραμπ υπέγραψε το νομοσχέδιο που βάζει τέλος στη δημοσιονομική παράλυση
Ο Αμερικανός πρόεδρος έκανε λόγο για «μεγάλη νίκη για τον αμερικανικό λαό» στον Λευκό Οίκο, υπογράφοντας το νομοσχέδιο
Ο Αμερικανός πρόεδρος έκανε λόγο για «μεγάλη νίκη για τον αμερικανικό λαό» στον Λευκό Οίκο, υπογράφοντας το νομοσχέδιο
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ υπέγραψε χθες Τρίτη το νομοσχέδιο που βάζει τέλος στη δημοσιονομική παράλυση του ομοσπονδιακού κράτους ύστερα από τρεις ημέρες.
Ο Αμερικανός πρόεδρος έκανε λόγο για «μεγάλη νίκη για τον αμερικανικό λαό» στον Λευκό Οίκο, υπογράφοντας το νομοσχέδιο, που υπερψηφίστηκε νωρίτερα στη Βουλή των Αντιπροσώπων.
Το νομοσχέδιο για τον προϋπολογισμό εγκρίθηκε με 217 ψήφους υπέρ (συμπεριλαμβανομένων 21 Δημοκρατικών βουλευτών) έναντι 214 κατά (συμπεριλαμβανομένων 21 Ρεπουμπλικάνων βουλευτών).
Τερματίστηκε έτσι το shutdown από το Σάββατο, με φόντο την αντιπαράθεση Ρεπουμπλικάνων και Δημοκρατικών σχετικά με τη χρηματοδότηση της αστυνομίας μετανάστευσης (ICE) εξαιτίας των επιχειρήσεών της στη Μινεάπολη.
ολες οι ειδησεις
- Στη «σκόνη» των αναποφάσιστων – O Μητσοτάκης ανοδικός, τα όρια Τσίπρα, το «όπλο» Ανδρουλάκη και το στατιστικό που τινάζει τα πάντα στον αέρα
- Ασφυξία στην αγορά: Πληρωμές, φόροι και μισθοί στον φαύλο κύκλο της ελληνικής οικονομίας
- Η έκθεση Τυχεροπούλου προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις στη Νέα Δημοκρατία – Ο Πέτσας ζητεί την παραίτηση Κοβέσι
- Τα τρία ανεξήγητα φαινόμενα στην κηδεία της Μαστροκώστα – Συμβολισμοί ή άγγελοι;
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr