current views are: 1006

27 Μαρτίου 2023
Δημοσίευση21:18

Λαγονήσι: Ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ ήταν το πρόσωπο-κλειδί για την επανεκκίνηση των τρένων – Τι σχέση έχει με το δυστύχημα στα Τέμπη

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το τροχαίο δυστύχημα με θύμα τον διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ ο οποίος ήταν το πρόσωπο «κλειδί»για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Δημοσίευση 21:18’
troxaio lagonisi mak

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το τροχαίο δυστύχημα με θύμα τον διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ ο οποίος ήταν το πρόσωπο «κλειδί»για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το τροχαίο δυστύχημα με θύμα τον διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ ο οποίος ήταν το πρόσωπο «κλειδί»για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open, ο τραγικός θάνατος του διευθυντή του ΟΣΕ δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Η στιγμή του τροχαίου δυστυχήματος

Νωρίτερα, βίντεο ντοκουμέντο από το τροχαίο δυστύχημα κατά το οποίο έχασε τη ζωή του ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, βλέπει το φως της δημοσιότητας.

Το δυστύχημα έγινε στις 13.55, όταν η μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού που οδηγούσε ο 66χρονος, με κατεύθυνση προς Σούνιο, κατά τη διάρκεια προσπέρασης προπορευόμενου βαν, χτύπησε στο πίσω μέρος του και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας όπου συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο.

Σε σοκ ο περίγυρος του Κωνσταντίνου Χρυσάγη

Συντετριμμένοι είναι οι συνάδελφοί του από τον ξαφνικό χαμό του Κωνσταντίνου Χρυσάγη, ο οποίος επί πολλά χρόνια βρισκόταν στην θέση του διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ.

Ο 66χρονος υπεύθυνος της κυκλοφορίας συνολικά όλου του σιδηροδρόμου έπεσε νεκρός σε τροχαίο δυστύχημα χθες (26/3) το μεσημέρι, στο Λαγονήσι.

Σύμφωνα με την Τροχαία, το δυστύχημα έγινε στις 13.55 στο 38,5 χιλιόμετρο της παραλιακής Αθηνών – Σουνίου, όταν η μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού που οδηγούσε ο 66χρονος, με κατεύθυνση προς Σούνιο, κατά την διάρκεια προσπέρασης προπορευόμενου βαν, χτύπησε στο πίσω μέρος του και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας όπου συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο.

lagonisi 2lagonisi5lagonisi1

Συνάδελφός του μιλώντας στο newsit.gr μας εκφράζει την μεγάλη του λύπη για τον χαμό του καλού του συνεργάτη, αναφέροντας “Ήταν πάρα πολλά χρόνια στον ΟΣΕ και ήταν ο ιθύνων νους της κυκλοφορίας, ήταν δηλαδή ο άνθρωπος που χάραξε την κυκλοφορία στο δίκτυο συνολικά”.

Μάλιστα τονίζει ότι το δυστύχημα στα Τέμπη κόστισε πολύ στον διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ που έχασε τη ζωή του. “Έκανε διαρκείς συσκέψεις με τους διευθυντικούς συμβούλους μετά το δυστύχημα στα Τέμπη. Όπως όλον τον κόσμο και τον διευθυντή κυκλοφορίας τον είχε σοκάρει πολύ το τραγικό συμβάν. Έως τώρα δεν τον είχε καλέσει κανείς για να καταθέσει” επισημαίνει.

Από την σύγκρουση στο Λαγονήσι τραυματίστηκαν οι οδηγοί των δύο άλλων οχημάτων ενώ προανάκριση για το δυστύχημα διενεργεί το Α΄ Τμήμα Τροχαίας Νοτιοανατολικής Αττικής.

Στο βίντεο φαίνεται η μηχανή του Κωνσταντίνου Χρυσαύγη να περνάει, να χάνεται στους θάμνους και κλάσματα δευτερολέπτου αργότερα, φαίνεται το σώμα του στον αέρα πια, μετά τη θανατηφόρα σύγκρουση.

Τέμπη: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο συμβασιούχος σταθμάρχης

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο συμβασιούχος σταθμάρχης για την πολύνεκρη τραγωδία, μετά  την πολύωρη απολογία του.

Αύριο, Τρίτη, θα απολογηθεί ο εμπειρότερος σταθμάρχης, αυτός δηλαδή που έπρεπε να είναι στη θέση του μέχρι τις 23:00 η ώρα και έφυγε στις 22:10. Ο σταθμάρχης θα κληθεί να δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, μεταξύ αυτών και για τις βάρδιες που σβήστηκαν με μπλάνκο για να διορθωθούν.

Αυτός αναμένεται να υποστηρίξει ότι το δυστύχημα έγινε στις 23:05 και εκείνος έτσι κι αλλιώς 23:00 έπρεπε να έχει φύγει.

Στις 30 Μαρτίου θα απολογηθεί ο επιθεωρητής, την ώρα που συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για την απουσία ή τη μη λειτουργία των απαραίτητων συστημάτων ασφάλειας που θα προλάβαιναν το όποιο ανθρώπινο λάθος.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχει προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης, ενώ, σύμφωνα με ό,τι φαίνεται από τις έρευνες, στους κατηγορούμενους αναμένεται να προστεθούν κι άλλα πρόσωπα πέρα από τους εργαζόμενους.

siros tautopoiiisi 768x480 1

Πλήρης εικόνα

Ο ειδικός εφέτης ανακριτής κάλεσε τους δύο συμβασιούχους σταθμάρχες να καταθέσουν, καθώς επιχειρεί να αποκτήσει την πλήρη εικόνα για το πώς γινόταν στην πράξη η οργάνωση των βαρδιών.

Ένα από τα ερωτήματα που θεωρείται δεδομένο ότι του έκανε ο ειδικός εφέτης ανακριτής είναι αν έφευγε πάντα νωρίτερα σε συνεννόηση με τους υπόλοιπους όταν ο προϊστάμενος του τον έβαζε βάρδια 14:00 με 23:00 αφού ο ίδιος ήταν συμβασιούχος και δεν πληρωνόταν τις υπερωρίες, αλλά και για να προλαβαίνει το τελευταίο δρομολόγιο του τρένου για Βόλο, όπου και κατοικεί.


σχετικα αρθρα