current views are: 13

19 Ιανουαρίου 2022
Δημοσίευση12:39

Ο βιασμός 24χρονης και η φτήνια της «ψυχαγωγικής» ενημέρωσης: Οι «ανθρωποφάγοι» κλαίνε για την… ανθρωποφαγία

Τα ΜΜΕ δημιουργούν έναν κόσμο ακαλλιέργητών ανθρώπων, χωρίς αξίες που τους θέλουν ανίκανους να αντιληφθούν τα προβλήματά τους στη σωστή διάσταση, με στόχο να προσανατολισθούν στα κουτσομπολιά με τα διάφορα καρακατσουλιά και σούργελα που την έχουν δει τηλεοπτικές περσόνες.

Δημοσίευση 12:39’

Τα ΜΜΕ δημιουργούν έναν κόσμο ακαλλιέργητών ανθρώπων, χωρίς αξίες που τους θέλουν ανίκανους να αντιληφθούν τα προβλήματά τους στη σωστή διάσταση, με στόχο να προσανατολισθούν στα κουτσομπολιά με τα διάφορα καρακατσουλιά και σούργελα που την έχουν δει τηλεοπτικές περσόνες.

Θλίψη μεγάλη θλίψη μέχρι και κλάματα προκάλεσε σε τηλεπαρουσιάστριες, που μέχρι χθες σχολίαζαν τα μαγιό παικτών σε ριάλιτι και αναλίσκονται σε αφόρητες χαζολογίες, η κριτική από τα σόσιαλ για τις επικίνδυνες αρλούμπες που αραδιάζουν για τη σοβαρή καταγγελία βιασμού της 24χρονης.

Οι επαγγελματίες «ανθρωποφάγοι» που κάνουν καριέρα στα πάνελ παρεξηγήθηκαν για την ανθρωποφαγία! Τι υποκρισία. Αυτά τα προγράμματα εκπαίδευσαν αρκετούς πολίτες σε ανάλογές συμπεριφορές. «Βρώμισε» η τηλεόραση με πανελίστες, όχι δημοσιογράφους, και παρουσιάστριες που ξέρουν να βαθμολογούν ρούχα, να κρίνουν εμφανίσεις σε πρεμιέρες να μας κάνουν κουτσομπολιά για τους διάσημους, όπως χωρισμούς, ίντριγκες και κόντρες. Ώρες επί ωρών τηλεοπτικού χρόνου κακίες, σχολιάκια και ανθρωποφαγία για μεγάλα νούμερα τηλεθέασης.

Αυτά μας σερβίρει η βαφτισμένη «ψυχαγωγική» ενημέρωση τα πρωινά και τα μεσημεριανά που συνεχώς κερδίζουν έδαφος στα προγράμματα της TV. Φταίνε τα κανάλια; Όχι. Φταίμε όλοι μας, οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι και οι Ενώσεις μας που απαξιώσαμε τη δουλεία μας και τον ρόλο μας. Η πολιτεία που δεν εφαρμόζει τις συνταγματικές προβλέψεις για τη στάθμιση ποιότητας και αξιολόγησης των τηλεοπτικών προγραμμάτων.

Τα κανάλια ως επιχειρήσεις για να επιβιώσουν από τον ανταγωνισμό έχουν παραδοθεί στους νόμους της αγοράς και των διαφημιστών που αποφάσισαν το «προϊόν» να απευθύνεται στα δυναμικά κοινά. Οι διαφημιστικές εταιρείας επέβαλαν εύπεπτα και χαζοχαρούμενα προγράμματα και μετά «πέφτουμε από τα σύννεφα» όταν σκάνε σοβαρά θέματα που πρέπει να τα διαχειριστούν άνθρωποι που πρωταγωνιστούν με απύθμενο βερμπαλισμό στη φθηνή κατακλύζουσα κενολογία.  

Και προκύπτει το θέμα αν μπορούν να μιλήσουν για αυτά τα σοβαρά γεγονότα αρκετά κανάλια και εκπομπές την ώρα που η κουλτούρα που διαδίδουν είναι χειρότερη από τις καταγγελίες. Και αναφέρομαι στα ριάλιτι και στα πρωινάδικα ελαφρολαϊκής ενημέρωσης που καλλιεργούν στο τηλεοπτικό κοινό, όχι υψηλά αισθητικά κριτήρια, αλλά εκτόνωσης, ψυχαγωγίας επιπέδου κλειδαρότρυπας και χαμηλής αισθητικής. Στόχος βέβαια είναι οι πολίτες να μην ασχολούνται με τη δυσάρεστη -συνήθως- πραγματικότητα μέσω των συγκεκριμένων προγραμμάτων.

Πως είναι δυνατόν να κατακεραυνώνεις συμπεριφορές από τις πρωινές εκπομπές, στα βραδινά δελτία ειδήσεων να τις αποκαλύπτεις και να τις στηλιτεύεις υποκριτικά και στο τέλος να καλείς τους πολίτες να παρακολουθήσουν Big Brother.

Τα ΜΜΕ δημιουργούν έναν κόσμο ακαλλιέργητών ανθρώπων, χωρίς αξίες που τους θέλουν ανίκανους να αντιληφθούν τα προβλήματά τους στη σωστή διάσταση, με στόχο να προσανατολισθούν στα κουτσομπολιά με τα διάφορα καρακατσουλιά και σούργελα που την έχουν δει τηλεοπτικές περσόνες.

Το αποτέλεσμα είναι η τηλεοπτική ευτέλεια, ο ξεπεσμός, η κακογουστιά και μια προπαγάνδα, χοντροκομμένη και ακατέργαστη που προκαλεί αποστροφή στην πλειοψηφία των πολίτων που έχει ήδη εγκαταλείψει τις τηλεοπτικές συχνότητες και βρίσκει καταφύγιο σε πλατφόρμες και στο διαδίκτυο.