Tα plug-in υβριδικά καταναλώνουν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από τα ηλεκτρικά
Αυτό ήταν το αποτέλεσμα μιας έρευνας που πραγματοποίησε η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe, έπειτα από ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν από οχήματα εσωτερικής καύσης και υβριδικά αυτοκίνητα
Αυτό ήταν το αποτέλεσμα μιας έρευνας που πραγματοποίησε η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe, έπειτα από ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν από οχήματα εσωτερικής καύσης και υβριδικά αυτοκίνητα
Tα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από τα ηλεκτρικά και περισσότερα καύσιμα από τα παραδοσιακά οχήματα εσωτερικής καύσης, με τις εκπομπές των ρύπων να είναι 3 έως σχεδόν 4 φορές υψηλότερες από αυτές που αναφέρουν οι κατασκευαστές.
Αυτό ήταν το αποτέλεσμα μιας έρευνας που πραγματοποίησε η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe, έπειτα από ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν από οχήματα εσωτερικής καύσης και υβριδικά αυτοκίνητα που βρίσκονταν σε κίνηση σε καθημερινή βάση.
Τα στοιχεία έδειξαν ότι τα plug-in οχήματα μπορούν να εκπέμπουν έως και 499 γρ διοξειδίου του άνθρακα/χλμ, ενώ το όριο για τους στόλους στην ΕΕ είναι μόλις 95 γρ. Αιτιολογώντας τα στοιχεία, η Deutsche Umwelthilfe επισήμανε ότι οι μεγάλες διαφορές με τις δηλωμένες εκπομπές που αναφέρουν οι κατασκευαστές δημιουργούνται λόγω των μετρήσεων που έχουν γίνει σε εργαστηριακές συνθήκες και με το γεγονός ότι η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη.
Στην καθημερινή χρήση, αυτές οι ιδανικές συνθήκες δεν υπάρχουν και οι οδηγοί τέτοιων οχημάτων δεν έχουν πάντα πρόσβαση σε σταθμό φόρτισης ή χρόνο για να πραγματοποιήσουν έναν πλήρη κύκλο φόρτισης και ως εκ τούτου χρησιμοποιούν περισσότερο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην περίπτωση των SUV που διαθέτουν μεγάλους κινητήρες, αυτό μεταφράζεται σε πολύ υψηλές εκπομπές ρύπων.
Το αποτέλεσμα μιας άλλης ανάλυσης στην οποία πήραν μέρος 100.000 οδηγοί από τη Γερμανία, την Ολλανδία, τις ΗΠΑ και την Κίνα έδειξαν ότι οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν την ηλεκτρική ενέργεια μόνο στο 37% των συνολικών αποστάσεων.
Δεν θα πρέπει από την άλλη να παραλείψουμε την μεγάλη προσπάθεια από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για μείωση των εκπομπών ρύπων.
‘Αλλώστε οι μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύουν το 20% των συνολικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα της Ευρώπης, γι’ αυτό και η Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχίζει να θέτει νέα όρια στις εκπομπές ρύπων. Σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προβλέπει μείωση κατά 15% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για όλα τα οχήματα έως το 2025, ενώ το πακέτο Fit for 55 προβλέπει μείωση έως και 55% για τα επιβατικά αυτοκίνητα έως το 2030. Η υλοποίηση αυτών των στόχων συνοδεύεται από αλλαγές στον υπολογισμό των εκπομπών ρύπων, ακόμη και των plug-in υβριδικών, που μέχρι τώρα θεωρούνταν οχήματα χαμηλών εκπομπών.
ολες οι ειδησεις
- Γεωπολιτικές εξελίξεις στη Μέση Ανατολή: Η παρουσία του Ιράν στην περιοχή και η ισορροπία των συμφερόντων
- Ο «διορατικός» Έλον Μασκ προειδοποιεί: «Η υπογεννητικότητα πρέπει να απασχολήσει την Ελλάδα περισσότερο από όλα»
- Ντόναλντ Τραμπ: Ξεκινάει η ποινική δίκη στο Μανχάταν – Κατηγορίες παραποίησης εγγράφων με σκοπό την «εξαγορά σιωπής» της Στόρμι Ντάνιελς
- Σολτς σε Κινέζους φοιτητές: «Μην ανησυχείτε, δεν καπνίζουμε όλοι χόρτο στη Γερμανία»
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr