Τέμπη: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο μόνιμος σταθμάρχης – Τι υποστήριξε στο υπόμνημα
Στον σταθμάρχη επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι για απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, παρουσία δύο φορές τον μήνα σε αστυνομικό τμήμα

Στον σταθμάρχη επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι για απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, παρουσία δύο φορές τον μήνα σε αστυνομικό τμήμα
Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης η απολογία του μόνιμου σταθμάρχη για την τραγωδία στα Τέμπη, καθώς ο 50χρονος σιδηροδρομικός υπάλληλος κατηγορείται ότι τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, αντί να βρίσκεται στη θέση του μέχρι τις 23:00, εκείνος εγκατέλειψε το πόστο του από τις 22:10.
Η απόφαση του εφέτη – ανακριτή ήταν να αφεθεί ελεύθερος ο σταθμάρχης και να μην προφυλακιστεί, όπως συνέβη με τον μοιραίο σταθμάρχη Λάρισας.
Στον σταθμάρχη επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι για απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, παρουσία δύο φορές τον μήνα σε αστυνομικό τμήμα καθώς και η καταβολή του ποσού των 15.000 ευρώ.
Τι υποστήριξε στο υπόμνημα
Ο ίδιος σύμφωνα με πληροφορίες ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν είχε σχολάσει στις 23:00 όπως όφειλε. Και αυτό γιατί το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.
Προς υπεράσπισή του έχει καλέσει να καταθέσουν τρεις συνάδελφοί του, δύο σταθμάρχες και ένας κλειδούχος ενώ βασική υπεραστική του γραμμή είναι ότι με βάση τον κανονισμό κίνησης του ΟΣΕ η αλλαγή της βάρδιας μπορούσε να γίνει από τη στιγμή που προσερχόταν στην εργασία του ο επόμενος σταθμάρχης.
Την Πέμπτη 30 Μαρτίου, αναμένεται να απολογηθεί ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ισχυρίζεται πως την ώρα της τραγωδίας, στη θέση τους έπρεπε να βρίσκονται ως τις 11 και οι άλλοι δύο σταθμάρχες ο μόνιμος που απολογείται σήμερα και ο συμβασιούχος που απολογήθηκε χθες.
Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα ο συμβασιούχος σταθμάρχης, μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση και με τους περιοριστικούς όρους εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα. Ο 33χρονος κατηγορούμενος μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ισχυρίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ πως: «Ήμουν ενισχυτικός, δεν είχα την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών».
Ο κατηγορούμενος συμβασιούχος σταθμάρχης έχει ήδη υποστηρίξει ότι η βάρδιά του ήταν 8ωρη, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες και ότι η βάρδιά του έληγε στις 10:00 το βράδυ. Μάλιστα ανέφερε ότι, αν ήξερε πως χρειαζόταν να μείνει παραπάνω, θα το έκανε.
ολες οι ειδησεις
- Νέα δημοσκόπηση: Στο 41% η ΝΔ – Σταθερά τα ποσοστά ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ – 7κομματική Βουλή με Νίκη και Πλεύση Ελευθερίας
- Τροχαίο στην Κηφισίας: Διασωληνωμένο σε κρίσιμη κατάσταση το 3χρονο κοριτσάκι – Συνελήφθη ο οδηγός
- Χαϊδάρι: Βίντεο ντοκουμέντο με τον δράστη μετά τη ληστεία του ταξιτζή – Συνελήφθη για το θάνατό του
- Συνήγοροι Καϊλή: «Η ευρωβουλευτής επιστρέφει στα καθήκοντά της» – Νομική διαδικασία για να καταργηθούν οι περιοριστικοί όροι
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr